Tosi puhdasta Millä sä sen puhtauden selvität?Alkuperäinen kirjoittaja dd:en tiedä oon aina ostanu venäjän mummoilta besareissulta, hyvää isoa puhdasta marjaa, noin 10e sankko!
JEE, KIITOS. KYL NYT KANNATTAA KERÄTÄ.Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:jyväskylässä 7.50?/litra :kieh:
NE OVAT ETELÄN VARIKSIA JOKKA EI USKALLA METHÄN MENNÄ. JOKU OSTI VENÄL. HILLOJA . IHMETTELI MAKUA . TUTKITTIIN OLI KUSTU SANKKOON. MEHUKSI.!Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Tosi puhdasta Millä sä sen puhtauden selvität?Alkuperäinen kirjoittaja dd:en tiedä oon aina ostanu venäjän mummoilta besareissulta, hyvää isoa puhdasta marjaa, noin 10e sankko!
Tuttu ajeli motskarilla lapissa ja siellä ne ihmiset kykkivät ison tien varrella keräämässä mustikoita :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:JEE, KIITOS. KYL NYT KANNATTAA KERÄTÄ.Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:jyväskylässä 7.50?/litra :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä pirkanmaalta:tulin just marjareissulta, tulos tunnissa n 5 litraa
EIKÖS OLE SAMA MITEN KERÄÄ EI KAIKKI MEE URAKOIMAAN VAAN NAUTTIEN HYÖTY JA HUVI.Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja äippä pirkanmaalta:tulin just marjareissulta, tulos tunnissa n 5 litraa
Olen tatuoitu jätkä!