Noin mullekin selitettiin.Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:Mun mielestä diabeetikkoäidillä vaikuttaa myös se että niiden vauvoilla on pikkusen leveemmät hartiat, joten sen painon ei anneta sen takia mennä yli 4kg:n asti. tälläinen kokemus mulla.
Yleensähän sanotaan äidille syntyvän sen kokoisia lapsia kuin mahtuvat syntymään ellei rakenteellista vikaa, ahdas lantio.Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Multa on kaikki kolme lasta leikattu ison koon vuoksi. Pituutta mulla on 155cm ja olen muutenkin pienikokoinen, lapset olleet reippaasti yli nelikiloisia
No onko poikkeus raskauden aikana puhjennut raskausdiabetes? Silloin voi tulla tosi iso vauva, joka ei mahduAlkuperäinen kirjoittaja näin:Yleensähän sanotaan äidille syntyvän sen kokoisia lapsia kuin mahtuvat syntymään ellei rakenteellista vikaa, ahdas lantio.Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Multa on kaikki kolme lasta leikattu ison koon vuoksi. Pituutta mulla on 155cm ja olen muutenkin pienikokoinen, lapset olleet reippaasti yli nelikiloisia
meille sanottiin et just ja just painaa ehkä 3kg-3,5kg. mutkun poika syntyis 40+2 niin painoa oli 4430g ja 50,2cm:O. synnytys oli todella kivulias kun vauvan hartiat jäi kii...jouduttiin sit imukuppia käyttämään:/. ja repesin todella pahasti. virtsankarkaislua tuli ja on edelleen eka poika painoi vaan 3kg,49cm, toinen 4kg,50,5cm ja tämä kolmas 4,430g:O. neljäs ois varmaan jo sit 5kg kun menee koko ajajan isommaksi nuo vauvat vaikka itse olen 160cm ja 48kg. niin kaikki ihmettelee et miten oon saanu noin isoja vauvaoja lantionkoostahan se riippuu eikä siittä kuinka iso tai pieni on. isoillakin naisilla voi olla pieni lantio eikä pysty synnyttämään.syntymä mittani olivat 2800g/48cm ja mies oli syntyessään 3kg ja 50cm