Tekisitkö rikosilmoituksen?

• Viestiketjun aloittaja Ikävää
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun entinen kaveri harrastaa tuota huutonetissä sekä täälläkin on joskus kauan sitten tehnyt. Ottaa kyllä rahat ja postarit mahdollisimman nopeasti vastaan, mutta sitten ostaja saa odottaa 3-4 viikkoa pakettiaan jopa kauemminkin. Ei vastaa viesteihin, soittoihin tai sähköpostiin. Selittelee elämäntilanne asioilla (ihan normaali elämäntilanne, ei mitään ongelmia muuta kuin taitaa olla rahat loppu, kun ei laita paketteja postiin? )
Mua henk koht ärsyttää tää ihminen niin paljon että tekisin kyllä rikosilmoituksen, myös 10e jos mulle tehtäis noin.
Onkohan se sitten sun entinen kaveri joka on tän tehnyt? :/ Olen siis ketjun ap. Selityksiä olen saanut vaikka millä mitalla mutta en tuotteitani tai rahaa takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päärynäpallo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikävää:
Olen ostanut vaatteita jotka on jäänyt saamatta. Kyse on vain vähän yli 10e mutta ilmeisesti sama myyjä huiputtanut muitakin.
Joku kirjoitti että 20 eur on minimi että polliisi tekis asialle jotain, en tiedä onko näin...
Näin mäkin muistelin.
Tietenkin poliisi on velvollinen tutkimaan asian, oli kyse eurosta tai sadasta eurosta! Meillä oli sellanen tilanne joskus, että ostin huuto.netistä 3 bodyä 5e:lla. no bodyjä ei koskaan tullut, joten vein asian poliisille ja sain rahani takaisin!
Teitkö ilmoituksen netissä vai kävitkö ihan poliisien puheilla?
kävin puheilla, kun kävi niin, että tää myyjä antoi mulle väärän lähetyskoodin ja menin siis jo postiin noutamaan pakettia, kun selvis et on huijannut koko jutun, sitten vihastuksissani kävelin tien toiselle puolelle poliisiasemalle.. mutta varmaan netissäkin aika helppo tehdä.

sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mun entinen kaveri harrastaa tuota huutonetissä sekä täälläkin on joskus kauan sitten tehnyt. Ottaa kyllä rahat ja postarit mahdollisimman nopeasti vastaan, mutta sitten ostaja saa odottaa 3-4 viikkoa pakettiaan jopa kauemminkin. Ei vastaa viesteihin, soittoihin tai sähköpostiin. Selittelee elämäntilanne asioilla (ihan normaali elämäntilanne, ei mitään ongelmia muuta kuin taitaa olla rahat loppu, kun ei laita paketteja postiin? )
Mua henk koht ärsyttää tää ihminen niin paljon että tekisin kyllä rikosilmoituksen, myös 10e jos mulle tehtäis noin.
Onkohan se sitten sun entinen kaveri joka on tän tehnyt? :/ Olen siis ketjun ap. Selityksiä olen saanut vaikka millä mitalla mutta en tuotteitani tai rahaa takaisin.
Mikä sen myyjän paikkakunta on?

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mikä sen myyjän paikkakunta on?
Jos sulla on nikki niin vastaan mielummin yv:llä näihin.
Ja jos jollain muullakin on nyt epäselviä kauppoja kirppiskerhon puolelta niin voi laittaa yv. Jos on sama ihminen.

Yhteistyössä