puuhamaa oli kyllä meille täys pettymys!

Enpä olisi uskonu sen mainostamisen ja kavereilta saatujen kehujen jälkeen, että puuhamaa oli noin p**** paikka! Eipähän siellä juuri mitään ollu ja jos jonnekkin lapsi halus mennä ni vähintään 30-40min. jonotus. Allasalueet täpö täynnä, niin ettet kääntymään mahtunu ettei joku ollu kyljessä kiinni, altaat niin täynnä ihmisiä, kuin perunoita kattilassa. Lisäksi molemmat vanhemmat joutuu maksamaan kalliin pääsymaksun, vaikkei laitteisiin mene...
 
*
No ei se Puuhamaan vika ole, että siellä on jonoa.. ?!

Me ollaan käyty 2 x ja aina ollut mukavaa :) ja miksi te aikuiset ette menneet "laitteisiin"? kyllä mä ainakin riehuin siellä, en ihan joka paikassa niinku lapset mut kuitenkin
 
vieraana
Peesi tähän. Mun mielestä siellä on aina liikaa porukkaa, vaikka mä en käy missään esim heinäkuussa, kun on se helvettikuukausi lomailijoiden suhteen :( Viimeksi lapsi olisi halunnut ajamaan mikroautoilla. Laskettiin jonon pituudesta ja ajelun kestosta, että 1,5 tuntia oltais saatu jonottaa, että ois päästy ajamaan!

En kyllä enää maksa tommosia hintoja jonottamisesta. Sama kuin huvipuistoissa. Olisin valmis maksamaan kovempaakin hintaa, kuin nykyään, jos niissä vaan pidettäis jotain rajoja, paljonko porukkaa sisälle kerralla otetaan :( Tyhmää maksaa siitä, että puolet oleskeluajasta menee jonotukseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
En kyllä enää maksa tommosia hintoja jonottamisesta. Sama kuin huvipuistoissa. Olisin valmis maksamaan kovempaakin hintaa, kuin nykyään, jos niissä vaan pidettäis jotain rajoja, paljonko porukkaa sisälle kerralla otetaan :( Tyhmää maksaa siitä, että puolet oleskeluajasta menee jonotukseen!
Me on käyty aina kesäkuussa Juhannusviikon tienoilla Powerparkissa, eikä ole kertaakaan tarvinnut jonottaa 10min pidempään mihinkään!
Olen ihan samaa mieltä, että jossain Särkkiksessä menee rahat kyllä ihan talteen kun saa jonottaa niin kauan...
 
tervakoskelainen
Öööö, no ehkä kannattaisi mennä vähän ruuhkattomampaan aikaan kuin heinäkuussa. Esim. toukokuussa tai elokuussa viikonloppuna :) Eikö se ole nyt päivänselvää että heinäkuussa joka paikassa on sikaryysis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tervakoskelainen:
Öööö, no ehkä kannattaisi mennä vähän ruuhkattomampaan aikaan kuin heinäkuussa. Esim. toukokuussa tai elokuussa viikonloppuna :) Eikö se ole nyt päivänselvää että heinäkuussa joka paikassa on sikaryysis.
Ja ainakin näillä helteillä vielä.
 
...
joskus kannattais vaan heittäytyä ja unohtaa se ainainen marina....varmaan lapsillakin ois ollu mukavempaa jos vanhemmat ei narisis vieressä joka asiasta....ja hinnan varmaan tiesitte etukäteen, sinne menee kuitenkin todella paljon vähemmän rahaa kuin esim särkkään...
 
Sarina
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Peesi tähän. Mun mielestä siellä on aina liikaa porukkaa, vaikka mä en käy missään esim heinäkuussa, kun on se helvettikuukausi lomailijoiden suhteen :( Viimeksi lapsi olisi halunnut ajamaan mikroautoilla. Laskettiin jonon pituudesta ja ajelun kestosta, että 1,5 tuntia oltais saatu jonottaa, että ois päästy ajamaan!

En kyllä enää maksa tommosia hintoja jonottamisesta. Sama kuin huvipuistoissa. Olisin valmis maksamaan kovempaakin hintaa, kuin nykyään, jos niissä vaan pidettäis jotain rajoja, paljonko porukkaa sisälle kerralla otetaan :( Tyhmää maksaa siitä, että puolet oleskeluajasta menee jonotukseen!
Olishan se aika ikävää, jos huvipuiston ovella sanottaisiin,että täynnä. Tänään ei pääse. Varsinkin jos tullut pitkänkin matkan päästä. Kohta tarttis mennä yöllä jonottomaan, että pääsee sisälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tervakoskelainen:
Öööö, no ehkä kannattaisi mennä vähän ruuhkattomampaan aikaan kuin heinäkuussa. Esim. toukokuussa tai elokuussa viikonloppuna :) Eikö se ole nyt päivänselvää että heinäkuussa joka paikassa on sikaryysis.
Näinhän se on; heinäkuu, helteet = todellinen ryysis.

Puuhamaassa oli tosi kivaa kun olin lapsi :D. Omat mukelotkin on pakko sinne joskus viedä. Kallis se ehkä on, mutta kaikki maksaa. Ja mä kyllä aion mennä laitteisiin myös, niihin joihin pääsen :)
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
En kyllä enää maksa tommosia hintoja jonottamisesta. Sama kuin huvipuistoissa. Olisin valmis maksamaan kovempaakin hintaa, kuin nykyään, jos niissä vaan pidettäis jotain rajoja, paljonko porukkaa sisälle kerralla otetaan :( Tyhmää maksaa siitä, että puolet oleskeluajasta menee jonotukseen!
Me on käyty aina kesäkuussa Juhannusviikon tienoilla Powerparkissa, eikä ole kertaakaan tarvinnut jonottaa 10min pidempään mihinkään!
Olen ihan samaa mieltä, että jossain Särkkiksessä menee rahat kyllä ihan talteen kun saa jonottaa niin kauan...
me oltiin viime viikolla Powerparkissa ja vain pari kertaa sai jonottaa (törmäilyautoihin ja puuvuoristorataan) kauemmin, muutoin selvittiin tosi nopealla jonotusajalla :)
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Sarina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Peesi tähän. Mun mielestä siellä on aina liikaa porukkaa, vaikka mä en käy missään esim heinäkuussa, kun on se helvettikuukausi lomailijoiden suhteen :( Viimeksi lapsi olisi halunnut ajamaan mikroautoilla. Laskettiin jonon pituudesta ja ajelun kestosta, että 1,5 tuntia oltais saatu jonottaa, että ois päästy ajamaan!

En kyllä enää maksa tommosia hintoja jonottamisesta. Sama kuin huvipuistoissa. Olisin valmis maksamaan kovempaakin hintaa, kuin nykyään, jos niissä vaan pidettäis jotain rajoja, paljonko porukkaa sisälle kerralla otetaan :( Tyhmää maksaa siitä, että puolet oleskeluajasta menee jonotukseen!
Olishan se aika ikävää, jos huvipuiston ovella sanottaisiin,että täynnä. Tänään ei pääse. Varsinkin jos tullut pitkänkin matkan päästä. Kohta tarttis mennä yöllä jonottomaan, että pääsee sisälle.
No tää on kyllä totta, mutta pakkohan niillä on jotkut rajat olla, paljonko porukkaa sisään otetaan. Tai sais vaikka etukäteen varata liput tms. Kyllähän siihen jotain vois kehittää :)
 
Mä pidin Puuhamaasta hirmuisesti, samoin lapset. Oltiin heti kesäkuun alussa, arkipäivänä, oli ihan nätti päivä, ja porukkaa oli ihan kivasti. Kaikkialle pääsi heti, eikä ollut jonoja. Mutta jos menee heinäkuun viikonloppuina niin varmaan saa varautua jonotuksiin, ei sen nyt pitäis mikään yllätys olla, että tää on kaikkein kiireisintä aikaa ihan joka paikassa.
 
Sarina
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Peesi tähän. Mun mielestä siellä on aina liikaa porukkaa, vaikka mä en käy missään esim heinäkuussa, kun on se helvettikuukausi lomailijoiden suhteen :( Viimeksi lapsi olisi halunnut ajamaan mikroautoilla. Laskettiin jonon pituudesta ja ajelun kestosta, että 1,5 tuntia oltais saatu jonottaa, että ois päästy ajamaan!

En kyllä enää maksa tommosia hintoja jonottamisesta. Sama kuin huvipuistoissa. Olisin valmis maksamaan kovempaakin hintaa, kuin nykyään, jos niissä vaan pidettäis jotain rajoja, paljonko porukkaa sisälle kerralla otetaan :( Tyhmää maksaa siitä, että puolet oleskeluajasta menee jonotukseen!
Olishan se aika ikävää, jos huvipuiston ovella sanottaisiin,että täynnä. Tänään ei pääse. Varsinkin jos tullut pitkänkin matkan päästä. Kohta tarttis mennä yöllä jonottomaan, että pääsee sisälle.
No tää on kyllä totta, mutta pakkohan niillä on jotkut rajat olla, paljonko porukkaa sisään otetaan. Tai sais vaikka etukäteen varata liput tms. Kyllähän siihen jotain vois kehittää :)
Tota vaihtoehtoa mäkin vähän mietin... Ja jos yhtäkkiä saa inspiksen huvipuistoon, niin siinä ulkopuolella varmaan ois setiä joilta vois sitten ostaa ns. mustanpörssin lippuja = )
 
vieras
Oisit ilmottanut etukäteen että teiän päärynäpallo perheenne on menossa niin ei ne ois ottanut sinne liikaa ihmisiä. Miks te päärynäpallo vanhemmat ette itse touhunneet siellä?
 

Yhteistyössä