Hakutulokset

1. E

8v poika jää ilman lahjoja

:'( aika kovasydäminen äiti olet, jos noin todella meinaat tehdä... Toivon todella, että tää on vaan joku tosi typerä provo...
  2. E

rv 38+5, jokohan syntyisi...

Aikamoista suppailua ollut nyt illalla ja vauvakin myllää tavallista enemmän... Jokohan mahtaisi saada pian nyytin kainaloon? :heart:
  3. E

Onko kesäkuussa-07 vauvan saaneita äitejä täällä??

itse ilmoittaudun myös, joskin tyttö syntyi jo toukokuun lopussa 07 ja nyt olen rv 38+5
  4. E

Maanantain rv-pino ja fiilikset =)

38+5 ja olen jälleen "elämäni kunnossa" =) Vauva on ilmeisesti laskeutunut jo hieman, koska ei enää ahdista ja on muutenkin helpompi liikkua. Kovasti odottelen jo, että saisi tämän mahan kainaloon.. olisi kiva jos vauva syntyisi jo ennen Joulua. :heart:
  5. E

Saapi poistaa, jäsenhakemus onnistui, kiitokset avusta

Kiitokset teille! Kokeillaan pääsisinkö mukaan kerhoon =) :flower: :heart:
  6. E

Saapi poistaa, jäsenhakemus onnistui, kiitokset avusta

Siis haluaisin jäseneksi tuohon pidetään huolta kerhoon, mutta miten se jäsenyyden hakeminen tapahtuu? Kun menen tuohon kerhon etusivulle niin tarvitseeko se sen salasanan jäsenyyttä hakiessa? Olen klikannut tuota "hae jäsenyyttä" kohtaa, mutta mitään ei tapahdu ts. mitään uutta sivua ei aukea...
  7. E

paras joulusuklaa?

talvikonvehdit ja se uusi fazerin piparkakkusuklaa
  8. E

Jos ekassa raskaudessa KAUHEA pahoinvointi, oliko tokassa yhtä kauhea tai pahempi vai pääsitkö helpommalla?

ekassa raskaudessa oksensin ensimmäiset 4 kk lähes koko ajan, mutta tätä toista odottaessani en ole oksentanut kun muutaman kerran, ja nyt on siis menossa 38 raskausviikko. Eli täysin erilainen on tämä toinen raskaus verrattuna edelliseen... ja tyttöä odotan tälläkin kertaa =) :heart: Joten...
  9. E

Äitiyspakkauksen makuupussi 1984

mä olen syntynyt alkuvuodesta 81 ja mulla oli tuollainen makuupussi.
  10. E

voiko johtua VAIN hampaista??

peesi, kyllä voi hampaista johtua.
  11. E

Palikoiden pinoaminen 1,5-vuotisneuvolassa?

meillä piti tehdä palikoista pino 1,5 v neuvolassa ja ihan hyvin tyttö onnistui =)
  12. E

pieru infrapunakameralla kuvattuna

:laugh:
  13. E

No, kertokaa nyt ihan suoraan...

jäitä ja vettä
  14. E

saako raskaana oleva syödä kebabia?

hih, aivan niin :laugh:
  15. E

Jos teillä on vuoden-puolitoista vanhoja lapsia, niin

kyllä meinattiin nyt kuusi jouluksi ottaa, tyttö on 1v6kk
  16. E

Mikä on lempihajuvesi?

diorin j'adore
  17. E

Baby P - pieni enkeli raukka

uskomatonta... luulisi, että ne sossut olisi edes jotain tehneet... voi pientä raukkaa... no nyt hän on varmasti paremmassa paikassa... *itku*
  18. E

KIRPPISPUOLELLA HUIJARI!

juuri tuota tarkoitin
  19. E

KIRPPISPUOLELLA HUIJARI!

niin, niin se kai on.... mut on tosi supertörkeää tehdä "bisnestä" lastenvaatteilla/tarvikkeilla/leluilla tms. Siis aiheutuu toki paha mieli ostajalle, mutta myös mahdollisesti esim. lapselle, jos ostetaan huijarilta esim leluja, joita ei sitten koskaan saavukaan.. siis selitin nyt tyhmästi...

Yhteistyössä