Jos teillä on vuoden-puolitoista vanhoja lapsia, niin

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
...
No tottakai on. Kyllähän ne lapset on siitä kuusesta kiinnostuneita, muttei koskaan ole kenekään päälle vielä kaatunut :)

Ja lapsia on neljä, joista nyt nuorin 1v5kk. Oli se kyllä jo viime vuonna innolla kuusen kimpussa.

Itelle ei hommata, kun ollaan joulu ja vuoden vaihde reissussa, mut ainakin toisessa mummolassa on. Mun vanhemmilla on tapana pitää kuusi ulkona olohuoneen ikkunan edessä... Todennäkösesti on tänäkin vuonna. Pöytäkuusi on joskus sisälle haettu, kun mä haluun sen kuusentuoksun. Miehen vanhemmilla kuusi on sisällä.

utelias kiittää
Kiitos vastanneille. Piti ihan uteliaisuudesta käydä kysymässä, kun yksi kaveri piti mua niin hulluna, kun edes kysyin, onko heille tulossa kuusta. Siis kun eihän taloon, jossa tuon ikäisiä on, voi miiiiissssäääään nimessä edes harkita koko hökötystä. =)

lisko
No nyt on kuudes joulu tulossa että talossa on pieniä lapsia, jos ei nyt ihan vuosikasta joka joulu. Tietenkin on ollut kuusi joka vuosi. Eihän sitä mitään voisi tehdä, jos on ihan paniikissa joka asiasta.

h
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
no ei iha vielä :D
Miten niin ei ihan vielä? Oli meillä kuusi miehen kanssa kaksistaankin. Ja silloin kun asuttiin siskon (20 v ja 16 v) kanssa vielä vanhempien luonakin. Ei se mun mielestä mikään lasten juttu ole.

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Miten niin ei ihan vielä? Oli meillä kuusi miehen kanssa kaksistaankin. Ja silloin kun asuttiin siskon (20 v ja 16 v) kanssa vielä vanhempien luonakin. Ei se mun mielestä mikään lasten juttu ole.
Ei kun tarkoitin, että ei ihan vielä siis marraskuussa. :D

Ja joo, ei mullakaan ollut käynyt mielessäkään, ettei kuusta voisi tuoda perheeseen, jossa se muuten kävisi (eli ei allergioita tms. esteenä) ja ainoa peruste olisi se, että lapsi (silloin itseasiassa 1,5 vuotias) on niin pieni. =) Meillä on ollut joka vuosi ja aikomus on kyllä laittaa jatkossakin. Tosin meillä on vauva vielä niin pieni, et ei ole tuo ikäkysymys tullut itselle vastaan ennen tätä.

Jokainen tietty tavallaan, mutta kylläpä sain taas kuulla, kuinka en mistään mitään tiedä ja otan turhia riskejä jne. Joten piti sitten uteliaisuudesta käydä kysymässä, että mitäköhän muut on tehneet tämän asian kanssa. =)

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Ei kun tarkoitin, että ei ihan vielä siis marraskuussa. :D

Ja joo, ei mullakaan ollut käynyt mielessäkään, ettei kuusta voisi tuoda perheeseen, jossa se muuten kävisi (eli ei allergioita tms. esteenä) ja ainoa peruste olisi se, että lapsi (silloin itseasiassa 1,5 vuotias) on niin pieni. =) Meillä on ollut joka vuosi ja aikomus on kyllä laittaa jatkossakin. Tosin meillä on vauva vielä niin pieni, et ei ole tuo ikäkysymys tullut itselle vastaan ennen tätä.

Jokainen tietty tavallaan, mutta kylläpä sain taas kuulla, kuinka en mistään mitään tiedä ja otan turhia riskejä jne. Joten piti sitten uteliaisuudesta käydä kysymässä, että mitäköhän muut on tehneet tämän asian kanssa. =)
Et sä ollutkaan kopannut tuota mun vastausta kolmelle possulle. :D Puolisilmällä luin.

Yhteistyössä