Maanantain rv-pino ja fiilikset =)

30+5

Mahakipuja ollut viikon, verikokeissa näky valkosolujen kohonneen, tänään tulee tarkemman veriviljelyn tulokset.
Virtsatietulehdusta epäili, mut ei mul oo mitään oireita, paitsi runsas pissaamistarve, mitä nyt ollut koko raskauden.

Nuo viikot tuntuu niiiin isoilta, vaunut hankkimatta samoin pinnasänky.
Noh ehtii vielä, mut tuntuu, että helmikuu tulee ihan just!!

Välillä koko maha hyppää, kun vauva oikein innostuu.
Ja eilen päätti sit tosissaan murjoo mun kylkiluita :kieh:

Yöt on katkonaisii, osittain sen takii, että koko ajan saa juosta vessassa.

masu
10+0. Vasta. Ja etova olo ei helpota. Yritetään tässä kovin aamua aloitella ja tankata itselle jotenkin ihmismäistä oloa. Ei-huonovointisesta päivästä haaveillen...

34+5 ja olo on kivulias. Tuo hiton vasemmassa alavatsassa sijaitseva kohdunkannatin on taas sanonut sopimuksensa irti joten kipulääkkeillä vedeltiin eilinen ilta.

Edellisyöstä lähtien minäkin olen joutunut ravaamaan vessassa muutamaan otteeseen kesken unien, eli siinä mielessä olen päässyt helpolla...osa odottajista kun herää koko raskauden saman vaivan vuoksi.

Muutama viikko enää ja sitten poksahtaa :D

11+5 huomenna ultraan ja kovasti jännittää et onko siellä kaikki hyvin :| mä olen jo valmiiksi hiukan negatiivinen niin ei sitten tipu niin korkeelta jos onkin jotain sattunut vaikka varhaisultrassa kaikki olikin hyvin.

38+5 ja olen jälleen "elämäni kunnossa" =) Vauva on ilmeisesti laskeutunut jo hieman, koska ei enää ahdista ja on muutenkin helpompi liikkua. Kovasti odottelen jo, että saisi tämän mahan kainaloon.. olisi kiva jos vauva syntyisi jo ennen Joulua. :heart:

33 tasan. Nyt olo suht. ok, kun pikkuinen taisi kääntyä takaisin pää alaspäin. Oli pari päivää perätilassa. Selkä kiukkuaa. :( Ja hankinnat suurimmaksi osaksi vielä tekemättä. Tuleekohan kiire...

37+5 univelkaa on jo kiitettävästi kerrytettynä vaavia varten :xmas: uteliaana jo oottelen että millanenkohan pikku tasmanian tuholainen tuolta on tulossa...tuleva isoveli on kuin tulisilla hiilillä, ei malttais enään millään oottaa että saa siskon nähdä!

30+5 ja väsyttää...öisin ei saa nukuttua ku pittää vähintään tunnin välein käydä vessassa ellei useemminkin.Eikä taho lytää semmosta asentoa missä masukki ei painais...Masukki on kyllä virkee ja muljuaa mahassa niin että ihan huono olo tullee =)
Joulun jälkeen pitäis alkaa laittaan valmiiksi jotain vauvajuttua...pinnasänky pitäisi hakea kun se on miehen veljellä ollut lainassa,vaunut on varattuna mutta niihin pitäisi jostakin vielä rahat repiä,kaukalo on ja vaatteita on tullut osteltua iso pino =)
Niin ja esikko herätti viiden aikaa ja valitteli huonoa oloaan...kuumetta oli 40.0 ja mahaansa valittaa....

Yhteistyössä