Hakutulokset

1. E

IKEAN MUOVIJAKKARASTA

meillä myös tuollainen jakkara ja vaati ihan MIELETTÖMÄSTI VOIMAA laittaa ne jalat paikoilleen. Eli ei muuta kun voimailemaan vain =) :xmas:
  2. E

Teinpäs minäkin tuota glögi-juustotorttua...

mä tein sitä, mut en oo vielä maistanut.. saas nähdä kelpaako se vieraille, toivottavasti :xmas:
  3. E

Jouluaaton rv-pino! =)

tasan 40 viikkoa :heart:
  4. E

punkkua raskaana?

rv 39+6 ja en aio ottaa mitään holia. En kivitä vaikka joku tilkan ottaisikin, mutta itse olen ihan vesi/limppari linjalla. :xmas:
  5. E

hyvää joulua vaan meillekin :'( :'(

Käy vaikka katsomassa sen liiton sivuilta, mihin miehesi kuuluu, että paljonko miten hänen liittonsa korvaa noita työttömyys/irtisanomis juttuja. Luulisi, että nettisivuilta löytyisi infoa
  6. E

hyvää joulua vaan meillekin :'( :'(

jos miehesi kuuluu liittoon, niin hän saa kyllä liitosta rahaa. Kuulostaa vain hieman oudolta, että miten tosiaan voidaan näin lyhyellä varo-ajalla sanoa irti, koska eikös irtisanomisaika ole yleensä 2vko-1kk? Mutta kuitenkin, :hug: ja koittakaa saada joulumieli takaisin. Varmasti kaikki...
  7. E

Uskallanko jättää yli 6kg kinkun

no riippuu kuinka kauan se on jo ollut uunissa... eikös se niin ollut, että kinkun pitäisi paistua 1-1½ tuntia/kg...
  8. E

4kg vauva jätti-iso?

mulla on tämä kyseinen asia edessä... vauvan kokoarvio on nyt 4100 g ja la olisi 24.12..... mietin, että onkohan tämä nyt tosiaan iso vauva? edellinen vauvani oli 3800 g ja meni 4 pv yli la:n.
  9. E

Kevyttä ja raikasta joulujälkkäriä???

meillä tehdään karpalojäädyke ja kinuskikastike (siis jos joku halua ottaa), mutta jäädyke on ihanaa ihan itsessään ilman kinuskia
  10. E

Todella toivon ettei tarvis lähtä ennen joulua synnyttää!

no josko se pieni malttaisi odotella joulun yli, jos kerran la on vasta muutaman viikon kuluttua. itseäni jännittää sama juttu, mulla la on 24.12.... ovat kyllä lääkärit sanoneet, että menisi joulun yli, ennen kuin syntyy :heart:
  11. E

G: Puolisosi toinen nimi?

meillä myös
  12. E

Pipu?

peesi
  13. E

Joko joulukuusi hankittu ?

meillä on kuusi hankittuna ja odottaa tuolla kuistilla jouluaattoa. Jouluaatto aamuna miellä myös nostetaan kuusi sisälle.
  14. E

Ketkas viela ylhaalla?

Kiitos! Hyvää työyötä sinulle ja kiitokset seurasta! Tulen kyllä ilmoittamaan tänne palstalle, sitten kun pieni on saapunut. :heart:
  15. E

Ketkas viela ylhaalla?

hih, muistan itsekin joskus yövuoroa tehneenä, että ainakin minulla tuo klo 03-05 oli kaikista pahinta aikaa, nukutti ihan kamalasti. Juu, haluan totisesti synnytämään ennen joulua, että pääsisi jo vaikka jouluksi kotiin... mutta en halua mennä makoilemaan sinne sairaalaan ns. turhaan (kun...
  16. E

Ketkas viela ylhaalla?

no tuollainen 10 min... vähän ne rauhoittui kun olin vissiin tunnin suihkussa :whistle: pitää vielä odotella, kun tässä vielä pystyy kipujen kanssa olemaan ihan kotosalla.. mutta aika kipeitä nää kyllä on... auts |O
  17. E

Ketkas viela ylhaalla?

toinen on tämä tulokas. ekassameni komatta vuorokautta ennekun syntyi mut eikös ne sano, että toinen voipi tulla nopeammin? Toivottavasti tulisi nopeammin..
  18. E

Ketkas viela ylhaalla?

mulla suppailut sen kun kovenee.... jokohan sitä kohta pääsisi lähtemään. Miten se nyt oli, monen minuutin välein ne pitää tulla et kannattaa lähteä sairaalaan?
  19. E

RV39+1 ja tosi voimakkaat sikiön liikkeet?miksiköhän?

mulla myös rv 39+2 ja oli pakko nousta sängystä ylös ja suihkuun, kun koskee niin paljon... taitaa pian saada nyytin viereen... :heart:
  20. E

nyt parhaita niksejä vauvan punaiseen peppuun

ootko kokellut eri vaippamerkkejä? siis jos vain peppu punoitaa, niin voipi olla että vaippa ei oo hyvä.. meillä auttanut myös decubal voide, kun meidän vauvan iho on hyvin kuiva. jos ei helpota, niin ota yhteyttä vaikka neuvolaan tai lääkäriin, josko he osasivat auttaa.

Yhteistyössä