Hakutulokset

1. L

Syysvauvat 2009 maalis- ja huhtikuussa

APUA! On nää meidän pikkuiset jo isoja, kun pian voi viedä hiekkalaatikollekin! Meidän Alma sai eilen kirjeen kaverini lapselta, jossa häntä pyydettiin tarrakerhoon. :heart: Aika menee niin nopeasti. Mä kanssa odotan Saara09 kauhulla noita öitä, jolloin lapsi alkaa pyöriä sängyssä ja...
  2. L

Millon olis paras aika vierottaa tutista?

Meille hammashoitaja sanoi, että vielä ei kannata yrittää vierottaa tutista pois (tyttö 6 kk), koska sitten menee peukku suuhun.
  3. L

Pikkutoive: Meillä on kanssa ongelmia autoilun kanssa. Tyttö vihaa istua turvakaukalossa ja sen takia kaikki vähänkin pidemmät ajamiset pitää sijoittaa päiväuniaikaan. Nyt kun ilmat ovat lämmenneet, vaavi viihtyy autossa pikkuisen paremmin, kun ei tarvitse pitää hanskoja ja voi pitää lelua...
  4. L

Citrus: Teittekö te ne irtopääliset itse vai teetettiinkö ne teille? Me typerykset ostettiin vielä vaaleanharmaat päällykset, kun tummat oli loppuneet. Veikkaan, että ne likaantuvat jo ensimmäisessä syötössä. Meidän vauva nukkuu päiväunet aina ulkona vaunuissa. Yritin eilen jälleen kerran...
  5. L

Meillä syödään kiinteitä vasta kolme kertaa päivässä, koska tyttö on sen verran pulska, ettei tarvitse vielä lisäenegiaa. :heart: Aamulla menee 170 ml maitoa. Lounaalla syödään kasvis-lihasosetta. Sose on itsetehtyä ja sitä menee vähän vajaa pieni pilttipurkillinen. Päivälliseksi syödään...
  6. L

Mekin hankittiin pimennysverhot ja niiden avulla tyttö on nukkunut aamuisin paremmin. Täällä toiset toivovat, että nukkuisivatpa vauvat vähemmän päikkäreitä. Mä olen vissiin vähän erilainen siinä suhteessa, että mun mielestä on kivempaa mitä pidempiä päikkyjä vaavi vetää. Silloin jää...
  7. L

Me nukutamme tytön niin, että hän juo iltamaidon pullosta omassa huoneessaan hämärässä. Hän hieroo silloin kovasti silmiään, mutta ei kuitenkaan nukahda. Sitten siirrämme hänet omaan sänkyyn, jossa hän nukahtaa itsekseen heti - 15 min kuluttua. Ennen päikkyjä häntä ei syötetä. Mielestäni on...
  8. L

Pulloiluvinkit

Mullakin on kokemusta vain vastikkeista. Meillä on 200 ml:n pulloja 10 kpl ja ne ovat riittäneet hyvin yhdeksi päiväksi. Ei ole koko ajan tarvinnut tiskata. Me kanssa meinattiin joutua käyttämään jauheita, ja kun sitten katselin niiden käyttöohjeita purkin kannesta, niin huh huh! Aikamoista...
  9. L

Meilläkin tyttö vierastaa jo jonkin verran.Onneksi mummuja ja tuffia ei vierasta, koska näkee heitä sen verran usein. Siksi uskallankin jättää häntä heille hyvillä mielin. Muuten hän kyllä pysyisi visusti meidän huomissa. Mustakin tuntuu, että tuo kehitys on laantunut jonkin verran. Noin...
  10. L

Mäkin olen ihmetellyt, että miten Muikkunuun vauva osaa laittaa itse tutin suuhun, mutta salaisuus onkin kolme tuttia sängyssä! :D Tarttis varmaan kokeilla tuota itsekin, kun se yksi ainokainen tutti tuntuu olevan aina jossain piilossa peiton alla ja sitä saa sitten pimeässä hamuilla...

Yhteistyössä