Hakutulokset

1. K

Esikko kaipaisi sanoja lauluun Dona,Dona-voitteko auttaa?

Kerros vähän siitä ekasta säkeistöstä
  2. K

kolmen lapsen pieni ikäero, kokemuksia kellään?

Meille on syntynyt 6 lasta seitsemässä vuodessa ja ihan hyvin on mennyt.
  3. K

Paras suklaakakku/piirakka??

Minä tein aamulla PÄTKIS kakun ja ne on aivan IHANAAAAAA :p !
  4. K

Wasalandia,onko kiva paikka?

Wasalandian huvipuisto on siinä mielessä JEES paikka että se käy niin monen ikäiselle lapselle. Meillä oli vanhin 6 vuotta ja nuorin hieman alle vuoden ja kaikille löytyi jotain kivaa vauhti laitetta :D . Voin suositella lämpimästi lapsiperheille.
  5. K

mulla on uunissa

KIITOS :hug: Taidankin kokeilla tehdä kakkua huomenna :D .
  6. K

mulla on uunissa

NJAM :p mistähän sen kakun ohjeen voisi löytää?
  7. K

Onko kellään pettänyt Yasmin Pillerit?

:wave: Söin Yasmin pillereitä unohtelematta ja silti tulin raskaaksi joten nyt minulla on ihana 2 vuotias poika.
  8. K

mitä hajua/ainetta käärme inhoaa...?

Me asutaan kans kääme alueella ja meille sanottiin että etikan haju karkottaa käärmeet. Tuhkasta ne ei tule kuulema yli kun se kirvelee niiden nahkaa ja ruohonleikkuria ne karttaa.
  9. K

viiden tai useamman lapsen perheitä?

Täällä on kuuden lapsen äippä :D Vanhin 8v. ja nuorin täyttää just heinäkuussa 1v.
  10. K

reimatekki vai lassie?

`Kuuden lapsen äitinä olen ostanut ja käyttänyt molempia ja jos vertailen pukuja niin itse ostan Lassien pukuja koska Reimassa parempaa on vain hinta!!! Molemmat puvut on kosteussuojattuja ja lassien puvuillehan annetaan jopa vuoden puhkikulumis takuu. Meillä on käytössä (tosin jo koti&...
  11. K

Tampoonien käyttö kierukan kanssa

Olen käyttänyt tampooneja kierukan(mirena) aikaan. Minulta jouduttiin tarkistamaan ultralla että kierukka on oikeassa paikassa ja samalla huomattiin että kierukan narut on nousseet melko ylös joten olen uskaltanut käyttää tamppooneja ja on helpottanut menkka aikoja ihan jonkin verran kun joskus...
  12. K

G:montako lasta? Ammattisi?

6 lasta, lastenohjaaja/ kotiäiti
  13. K

Mirena-kierukasta

Minulla on ollut mirena ½ vuotta ja alku oli hankala...vuoti, tiputteli ja olin varma etten ikinä pääse eroon vuodoista mutta nyt on parit menkat ollut ihan vähäistä tiputtelua eli parempaan päin ollaan menossa. Ihoni on mennyt kamalaan kuntoon (akne tyylistä näppyä posket täynnä) mutta...
  14. K

Mitä se ei utelias ihminen kysyisi. Noh, suurperheen mammat tää on teille :)

Olen isohkon perheen äiti (6 lasta + minä & mieheni) ja meillä on yksi uuni sekä 7 kg pesukone joka pyörii päivittäin ja välillä jopa 3 koneellista päivässä. IHANA olisi saada sellainen puoliteollisuus pesukone =) . Kuivausrumpukin on kova sana.
  15. K

Yasminelle

Käytin Yasminelle pillereitä ja tuntuivat todella hyvältä valinnalta (ei ollut ärtyisyyttä, mielialaheittoja yms...) kunnes huomasin olevani raskaana!!! Olin ottanut aina pillerin oikealla aikaa eikä ollut mahatautia tai vastaavaa. Lääkäri totesi vaan että oletpas melko hedelmällinen :laugh: .
  16. K

Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

KYS 14.1.2000 17.7.2001 25.5.2003 13.11.2004 15.5.2006 11.7.2007
  17. K

**~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

Meille sitten syntyi 11.7. kuudes vauva joka oli IHANA pikkuinen tyttö. Laskettuhan meillä oli 15.7 mutta vauva päätti tulla hieman etuajassa. ja nyt on meidän perhe kasassa =) . Onnellista loppu odotusta teille jotka olette vielä kasassa!!!
  18. K

keisarileikkausarpi??

Minulla on takana 2 sektiota ja synnytysväli 1v4kk. Loppuraskaudessa jouduin käymään äitipolilla jossa ultralla katsoivat myös sen sektioarven ja synnytykseen(ala kautta) laittoivat sellaisen anturin jonka tarkoitus oli kertoa arven kestävyys synnytyksen aikana. Minulla ei ainakaan ollut mitään...
  19. K

millä rv:lla mahastasi huomasi että odotat?

Minulla on kohtu hieman kallellaan ja näin ollen ei pysy kauaa salassa että on vauva tulossa...tämä raskaus alkoi mahan kohdalta näkyä kun viikkoja oli 10.
  20. K

Mistä voi ostaa geishakuulia?

Ei ole kauaa kun NetAnttilalla oli myynnissä kuulia... en ole nyt kattonu josko olisi edelleenkin.

Yhteistyössä