reimatekki vai lassie?

• Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti
`Kuuden lapsen äitinä olen ostanut ja käyttänyt molempia ja jos vertailen pukuja niin itse ostan Lassien pukuja koska Reimassa parempaa on vain hinta!!! Molemmat puvut on kosteussuojattuja ja lassien puvuillehan annetaan jopa vuoden puhkikulumis takuu. Meillä on käytössä (tosin jo koti& rönttäpukuna) haalari jota on kierrätetty 4 lapsella ja muutamaa tahraa lukuun ottamatta puku on täysin kunnossa.

Turkilmas
Meillä on ollut 1 Lassien puku, jossa oli sellaista kumia se alaosa ja irrotettava vuori. Reimatecin puku taas oli viime talvena ja nyt kevätpukuna myös.

Nyt ihan rehellisyyden nimissä mun on pakko sanoa että molemmat on olleet tasan yhtä hyviä ja kestäviä. Reimatec tosin saattaa olla hengittävämpi ja kevyempi päällä.

Se missä olen nyt OIKEASTI huomannut eron, on kengät. Vasta nyt viime talvena ja tänä keväänä on pojalla ollut Gore-texin kengät ja voi pojat että ne on loistavat :flower:

vieras
ihan vaan otsikon perusteella vastaan että lassie. reimatecciä meillä ei ole, kun en ole nähnyt järkeväksi sijoittaa niin paljon kun puolta halvempikin pelittää hienosti.

Kolmen äiti
Lassietec mielestäni ehdottomasti parempi.
Toissa talvena ostin reiman puvut ja toisesta repeytyi sisäsauma haaroista ja toinen kului tosi rumaksi.
Viime talvena ostin lassietecin puvut ja molemmat ihan iskemättömän näköisiä.

vieras
kokemusta molemmista (ja monista muista), mutta kokeilut on loppu ja lassieen turvataan talvella :) aina on kuiten ollut lassie muidenkin pukujen rinnalla, ja sen ovat lapsetkin "mukavammaksi" todenneet :)

Yhteistyössä