Hakutulokset

1. Monday74

Minkä kokoisia teidän tulevat koululaiset ovat?

poika 125,5 ja painoa 23 kg
  2. Monday74

Oletko ollut ikinä tällaisessa tilanteessa?

Ja minkä ihmeen takia jatkat vielä tuon ihmisen kanssa ? Eikö olisi aika jo etsiä se oike, kun itsellesi oletn myöntänyt tosi asiat ???
  3. Monday74

"Isättömien" lasten yh:t, olisi kysymys..

Meillä ei ole isän vanhempiin minkäänlaista yhteyttä... Sitä jossain vaiheessa yritin saada, mutta tuloksettomasti :ashamed:
  4. Monday74

Pika-apuja :))

eli pitäs löytää viime vuotisia kirjoituksiani... Jeesatkaas vähän... Muuten taitaa tulla 3. maailman sota
  5. Monday74

Mitä tarjoan synttäreillä?

Mä tein poan synttäreille (7) mehuboolin, joka toimi mainiosti... eli mansikkamehua 1,5 l, spriteä 1,5 l, jääpaloa ja kaiken kruunasi pohjalla olevat nallekarkit.
  6. Monday74

Onko kokemusta kelan päätöksestä valittamisesta? (Vammaistukea koskis mun valitus)

Itse valitin joskus, kun pojan hoito loppui ja olin sen ilmoittanut yli kuukausi aiemmin... Siis maksoivat pph:lle. No, minustahan tehtiin syntipukki ja maksoin sitten viimeisen kuukauden takaisin kelalle... Vaikka mielestäni se oli kyllä kelan moka... En minä voi tietää heidän ruuhkistaan...
  7. Monday74

vetää herneet....

helkutti lekurin piti soittaa eilen mulle tuloksia, muttei mitään kuulunut... nyt yritän tykittää sit polille...
  8. Monday74

huvipuistoon juhannuksena?

Meillä se on perinne, tosin linnanmäellä... Siellä ei ainakaan pahempia ruuhkia. Nyt jos säät sallivat niin mennään Särkänniemeen :saint:
  9. Monday74

Ero ehkä edessä. Kuinka paljon elatusmaksuja?

Meillä taas isä maksaa minimin 136,50 ? ja piste. Ei lahjoja, ei harrastuksia, ei mitään ylimääräistä :ashamed: Vaikka tarvetta kyllä olisi ollutkin. Itse olen työtön saan vajaa 800 ? käteen josta maksan vuokran 400 ?. Ja tavannut poikaa viimeksi 1,5 vuotta sitten... Eli veisin kyllä saunan...
  10. Monday74

En olisi uskonut että alan katuun (koira-asiaa)

Te jotka kadutte koiran hankkimista niin miksi sitten, ette ota yhteyttä koiran kasvattajaan a luovu koiristanne. Varsinkin pentuvaihe on pennulle se tärkein josta se saa eväät tulevaan elämäänsä. Se aistii sellaisia asioita joita ihminen ei edes pysty kuvittelemaankaan. Voi, voi os joku s...
  11. Monday74

Männylle allerginen?

Saattaa olla myös heinät... Ovat yleisimpiä koivun kanssa
  12. Monday74

koira hyökkäsi lapseni kimppuun

Itse kasvatan ja olen saanut pentuni aina totutettua lapsiin. Ja vaadin myös, että jos koira on menossa lapsiperheeseen niin lapset tulevat myös useammin kuin kerran tutustumaan pentuihin. Jos huomaan, että lapset joko pelkäävät tai käyttäytyvät pentua kohtaan muuten villisti niin en suostu...
  13. Monday74

... Jatkan vielä, ihmettelen myös sitä jos omistajat ovat olleet tietoisia koiran lonkkaviasta, niin miksi ihmeessä koiran on pitänyt siitä kärsiä ??? Pitää olla tosi paha lonkkavika että koira siitä jotenkin kärsii...
  14. Monday74

Tarkoitin sillä sitä ettei ihminen välttämättä sitä osaa tulkita oikein vaan yleensä koira on syrjäänvetäytyvä... Eli jos esim. ihmisellä on päänsärky, no siihen otetaan lääkettä... Mutta jos koiralla on kiputila niin yleensä se näyttää sen toisin. Menipä sekalaiseksi, mutta toivottavasti...
  15. Monday74

Tämä ketju on herättänyt monia kysymyksiä... Ensinnäkin jos koiralla on lonkkavika, se ei ole mikään syy purra. Koira ei tunne kipua niin kuin ihminen. Toisekseen kyllä napakammankin nahkahihnan saa poikki ( kokemusta on myös sakemannin 3 cm uudesta nahkahihnasta ). Miksi ihmeessä tämä tyttö...
  16. Monday74

Lahjoitetaan markkinoilla rotu koiranpentuja??

Huijareita :ashamed:
  17. Monday74

HÖH, te saitte vain pojan?!

Minä olisin sanonut, että eikö se ole mukava kun suku jatkuu...
  18. Monday74

mikä on erikoisimman tuntuinen peruste, jolla oot aikoinasi heivannut miehen?

Yhden lemppasin, kun otti lippiksen syödessä pois päästä... Kiva kalju ( meni muuten myös ruokahalu ), toisen, kun sillä oli aina maastohousut ( jopa hienossa raflassa ) jalassa. :laugh: muokkasin tätä kun ton kaljun kohdalta puuttu yks kirjain... Mun J ei toimi kunnolla
  19. Monday74

Sattuuko hampaan repiminen, missä iso reikä ja tulehdus???:(

ei satu. Sinuna menisin jo maanantaina päivystykseen

Yhteistyössä