mikä on erikoisimman tuntuinen peruste, jolla oot aikoinasi heivannut miehen?

• Viestiketjun aloittaja neiti nöttönen
  • Ensimmäinen viesti
onhan näitä
Yksi tyyppi tunki villapaidan farkkujen sisälle ja farkut oli tietenkin kainaloissa asti. Sama tyyppi yritti esittää unelmavävyä ja alkoi aina tiskaamaan astioita käsin meillä ruoan jälkeen kielloistani huolimatta. Meillä kun oli tapana säästää vettä ja pestä astiat vasta, kun tiskiä on kertynyt altaallinen.

Yhtä miestä häpesin, kun oli niin lihava. Oli kyllä muutakin vikaa. Tyyppi oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen ja täysin äitinsä talutusnuorassa. Tajusin aina heti, kun hän toisteli minulle äitinsä sanomisia.

Tää on outo syy: mutta hän olisi halunnut naimisiin. Kenkää vaan.

Oudoin syy miksi mut on lempattu: hän tykkää pitkätukkaisista naisista... :eek: Vuosia myöhemmin kasvatin pitkän tukan, mut ei tullut tää urho enää vastaan, eikä ois ollut välikskään.

Olin deittaillut "ihan jees" - tyyppiä jonkun aikaa ja hiljalleen olin ajatellut että pistetään tyyppi takaisin kiertoon. Lopullinen päätös tuli rytinällä kun tyyppi ihan puun takaa röyhtäisi autossa niin että ikkunat helisi ja totesi "-oho! tuli kurkkupieru..."

kulli
Yks oli liian läski, soitti varmaan 50 parin tunnin aikana

Yksi liian itserakas

Yhdellä oli vitun rumia vaatteita...joitain 90-luvun alun college-paitoja... ja oli vitun lyhyt joku 167cm...muutenkin liian kokematon naisten suhteen vaikka 23v ikää...

vieras
Kengät. En voi sietää näitä miesten 80-luvun pikkukenkiä, hyi hitto.

Tuttuni heivasi vuosia sitten yksien treffien jälkeen miehen, kun tämä oli liian lyhyt. Kyseinen mies oli Heikki Kovalainen. :)

Aivan liian "kiltti". Jatkuvaa palvomista ja ylistämistä. Mä olin kaikessa aina oikeassa ja aina tehtiin mitä minä sanoin tai halusin...Lässyn,lässyn.Miten sellasen kanssa voisi olla tasavertaisessa parisuhteessa kuin se piti mua jonain prinsessana.

Yhden lemppasin, kun otti lippiksen syödessä pois päästä... Kiva kalju ( meni muuten myös ruokahalu ), toisen, kun sillä oli aina maastohousut ( jopa hienossa raflassa ) jalassa. :LOL: muokkasin tätä kun ton kaljun kohdalta puuttu yks kirjain... Mun J ei toimi kunnolla

vieras
Mies oli liian pitkä, jännitti liikaa sänkytouhuja vaikka ikää oli jo 26v., naismainen koulutus (tradenomi), linkutti toista jalkaansa, selässä kamala patti, liian nössö. Olihan siinä syitä kerrakseen. Ko. herran vaimo tosin saattaa palstailla täällä, joten terkkuja vaan, saat olla kiitollinen minulle että sait kyseisen "helmen" itsellesi :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kengät. En voi sietää näitä miesten 80-luvun pikkukenkiä, hyi hitto.

Tuttuni heivasi vuosia sitten yksien treffien jälkeen miehen, kun tämä oli liian lyhyt. Kyseinen mies oli Heikki Kovalainen. :)
Sinne meni isot fyffet ja nyt harmittaa:(

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ahh, sit oli yks toinen jota men kestänyt. Alkua pidemmälle ei päästy, ku mä jo juoksin karkuun.. se oli ku koiranpentu, palvo maata mun jalkojen alla. Kiltti se oli ja kaikin puolin ok, mutta se palvominen oli oikeasti ihan kamalaa.. niinku jalustalla ois seissyt koko ajan. Tasapainohan siinä ois voinut pettää :snotty:
Mulla vähän sama kokemus :ashamed:
Sellanen liian kiinni oleva... Ei omaa rauhaa ollenkaan...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ahh, sit oli yks toinen jota men kestänyt. Alkua pidemmälle ei päästy, ku mä jo juoksin karkuun.. se oli ku koiranpentu, palvo maata mun jalkojen alla. Kiltti se oli ja kaikin puolin ok, mutta se palvominen oli oikeasti ihan kamalaa.. niinku jalustalla ois seissyt koko ajan. Tasapainohan siinä ois voinut pettää :snotty:
Mulla vähän sama kokemus :ashamed:
Sellanen liian kiinni oleva... Ei omaa rauhaa ollenkaan...
Mihin nainen olis tyytyväinen? Ei näköjään mihinkään :D

Olin tämän nuoren miehen luona, jota olin jonkun aikaa tapaillut. Hänen kaverinsa tuli kylään ja he alkoivat pelata tietokonepelejä. Lähdin sieltä eikä tämä tyyppi edes huomannut lähtöäni. Soitti jonkun ajan päästä perääni, mutta mutta..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Olin tämän nuoren miehen luona, jota olin jonkun aikaa tapaillut. Hänen kaverinsa tuli kylään ja he alkoivat pelata tietokonepelejä. Lähdin sieltä eikä tämä tyyppi edes huomannut lähtöäni. Soitti jonkun ajan päästä perääni, mutta mutta..
Ja ikää on minkä verran?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin nainen olis tyytyväinen? Ei näköjään mihinkään :D
Joo ei niin...
Mut oikeesti se on todella ahistavaa kun toinen hengittää koko ajan tossa 5cm päässä ja vaikka sanot että tarviit vähän enemmän omaa tilaa niin muistaa sen 5min ja sitten on taas tossa ihan lähellä...
Mä oikeesti luulin tarvitsevani sillä kertaa sellasta ihanaa hellyyttä ja huolenpitoa, mutta liika on liikaa...

Yhteistyössä