mikä on erikoisimman tuntuinen peruste, jolla oot aikoinasi heivannut miehen?

• Viestiketjun aloittaja neiti nöttönen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Olin tämän nuoren miehen luona, jota olin jonkun aikaa tapaillut. Hänen kaverinsa tuli kylään ja he alkoivat pelata tietokonepelejä. Lähdin sieltä eikä tämä tyyppi edes huomannut lähtöäni. Soitti jonkun ajan päästä perääni, mutta mutta..
Ja ikää on minkä verran?
Silloin noin 25v. Tästä on aikaa lähemmäs 10 vuotta..

vieras
Olin tämän nuoren miehen luona, jota olin jonkun aikaa tapaillut. Hänen kaverinsa tuli kylään ja he alkoivat pelata tietokonepelejä. Lähdin sieltä eikä tämä tyyppi edes huomannut lähtöäni. Soitti jonkun ajan päästä perääni, mutta mutta..
Ja ikää on minkä verran?
kuulosti vaan 15-vuotiaan käytökseltä.

Ja ikää on minkä verran?
kuulosti vaan 15-vuotiaan käytökseltä.
Sanoppa muuta! :D :D :D

Yhden kanssa palasin reissulta "eri koneissa", koska hän oli liian neuroottinen minun makuuni. Ehdotin romanttista kävelyä rannalla illalla kuutamossa. Ihan paratiisi, valkoista hiekkaa, autio ranta, katsellaan kuuta, you know. Hän otti mukaan valtavan MagLiten ja marssi rannalla kauheaa vauhtia taskulamppu tanassa, minä kompuroin perässä :D Kun ehdotin että istutaan rannalle katselemaan merelle, se vahtasi, vouhkasi ja panikoi koko ajan, että tulee nousuvesi, joka huuhtoo meidät rannalta (sellaista vaaraa ei oikeasti ollut olemassa) :D

No ei, syitä oli monia ja ihan hyvä tyyppi monin tavoin, mutta kuitenkin.. ;)

Yhteistyössä