mikä on erikoisimman tuntuinen peruste, jolla oot aikoinasi heivannut miehen?

• Viestiketjun aloittaja neiti nöttönen
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ai niin. mie heivasin yhden kanssa, koska hän "halusi opettaa mut ELÄMÄÄN taas"! Veti mun huolella harjoitellusta hillitystä käytöksestäni sen johtopäätöksen, että kaipaan opasta boheemiin elämäntapaan, koska en (muka) ole sellaista "onnea" kokenut:D

Jätkä tanssitti mua jossain Sampo- pankin laskujenmaksuaulassa radion tahtiin väkisin illalla. Vittu (no nyt en oo hillitty) että otti pannuun ja hävetti. Kaveri vielä uskoi, että pidin vetoa jotenkin romanttisen omintakeisena. Pelle mikä pelle.

booras
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:
Kaveri ei tiennyt kuka on Kurt Cobain. o_O Joutiki mennä.
Mäkään en tiedä. Itseasias en oo koskaan kuullut :)

Itse 15-vuotiaana jätin pojan, joka ei alkanut oma-aloitteisesti koskettelemaan mua.. Kaverit oli kertonut kuin kivaa miesten kans on ja kun sain tämän poikakaverin niin toinen vaan makaa sängyssä mun vieressä hievahtamatta ja hengittää katkonaisesti.. :D Ja mä olin NIIN katkera. Heivasin siis sen ja otin hulivilin joka kosketteli :D Hah hah ku jälkeenpäin naurattaa tää juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:
Kaveri ei tiennyt kuka on Kurt Cobain. o_O Joutiki mennä.
Olis kyllä saanu mennä munkin kohdalla. :eek:

Tais olla hirveä musiikkimaku tyypillä. :D

Muoks: Minä vuonna se mies oli syntynyt? *hakee jotain edes vähän loogista selitystä*

Kait se oli joskus 70-luvun lopulla, 80-luvun alussa syntyny. Ja tää "heivaus" tapahtu joskus 2000-luvun vaihteessa, tai niillä tienoin. Että todellakin olis kyllä pitäny tietää. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
"Ihastui minuun liian helposti"
Tyyppi oli kohtelias, ystävällinen, mukava, hellä ja edusti Suomea Mr. Skandinavia-kisoissa :xmas:
Siellä kisoissahan oli osa homppeleita? Ei ehkä toi ihastus olisi loppupeleissä (sängyssä) pitkään kestänytkään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
"Ihastui minuun liian helposti"
Tyyppi oli kohtelias, ystävällinen, mukava, hellä ja edusti Suomea Mr. Skandinavia-kisoissa :xmas:
Siellä kisoissahan oli osa homppeleita? Ei ehkä toi ihastus olisi loppupeleissä (sängyssä) pitkään kestänytkään! :D
No, me tapailimme puolisen vuotta. Tyypillä oli lapsikin.

onhan näitä
Yhdellä oli poikuus tallella, eikä hänen kanssaan päästy edes pussailuasteelle. Oli siis liian kokematon naisten suhteen ja minä kaipasin seksiä.

Toinen oli lestadiolainen ja olisi halunnut naimisiin ennen seksiä. Minähän en sikaa säkissä osta. Lisäksi hän ei pitänyt meikkaamisestani. Minähän meikkaan, jos siltä tuntuu, mies ei sitä päätä.

Yksi suhde loppui ensimmäiseen riitaamme. Kysyin jotain ominaisuutta miehen uudesta puhelimesta. Mies ei tajunnut kysymystä, vaan rupesi jankkaamaan raivopäisenä jotain muuta puhelimeen liittyvää asiaa. Lopulta hän paiskasi puhelimensa syliini ja aloin itkemään. Hän ei osannut lainkaan suhtautua itkuuni. Saa puolestani olla, jos suuttuu ilman syytä niin pahasti, eikä osaa edes sovitella riitoja.

Yksi tyyppi osoittautui patologiseksi valehtelijaksi ja oli ilmeisestikin myös jokin pikkurikollinen. Onneksi laput avautuivat silmiltäni.

Muutaman olen jättänyt yksinkertaisesti siitä syystä, että olen löytänyt uuden kiinnostavamman miehen.

Yksi tyyppi osoittautui maanis-depressiiviseksi ja hänen rahankäyttönsä oli täysin holtitonta. Sellaisen tyypin kanssa en voinut ajatellakaan perheen perustamista. Tällä tyypillä oli myös liian iso vehje.

Yhteistyössä