Hakutulokset

1. Monday74

viikon vanhalla ilkeä nuha, mitä apteekista?

veisin lääkäriin, en apteekkiin :whistle:
  2. Monday74

Lähdenkö herkkujen ostoon vai en?

Taidan tulla kylään, mullekkin maistui noi katkikset :p
  3. Monday74

Monelta suomen peli loppuu?

paljon peli +
  4. Monday74

Ystäviä, kahviseuraa yms... HÄMEENLINNAN SEUDULTA!!

Täältä löytyis yksi tuleva hämeenlinnalainen ( kauhia sanahirviö ) :D Jos jotakuta kiinnostaa, niin lenkkeily, kahvittelu yms seura kelpaa B)
  5. Monday74

Lähdenkö herkkujen ostoon vai en?

Mene vaan... On niin komee ilmakin... Mä lähen kohta piiiitkälle rantalenkille... Sen jälkeen saan herkutella :p
  6. Monday74

Olipas mukavat...

Juuh kippasin sinne parit kosaamiikat :laugh: kummasti rupes lapsukaisten silmät luppasemaan :kieh: pääsin helpolla :D Teuhuaminen = Peuhuaminen, leikkiminen...
  7. Monday74

te joiden lapsella astma,mitä oireita vauvana?

Meillä ei ollut minkäänlaisia... Tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ensimmäisen kerran oli kipeä 1 v. ja diagnoosi tehtiin pojan ollessa 1,5 v.
  8. Monday74

Olipas mukavat...

pojan 7 v. kaverisynttärit. Ilma oli mitä mainioin... Lapset teuhusivat pihalla ja lasten booli oli menestys :)
  9. Monday74

Avioliittoon siunaaminen

Meillä taas minulle tuo siunaaminen oli tärkeä, emmekä sitä järjestäneet lahjojen toivosta...
  10. Monday74

aivastelu ja päänsärky

oletko kokeillut allergialääkettä ?
  11. Monday74

lapsen jalka 18cm mikä kengän koko

Riippuu tietenkin myös kengästä. Mutta noin suurinpiirtein...
  12. Monday74

Avioliittoon siunaaminen

Kyllä olen. Pojan ristiäisten yhteydessä pidimme.
  13. Monday74

Kun pidätte synttärit lapselle, annatteko vieraille poistuessa jonkun lahjan tmv?

Meillä tänään synttärit ja jokaiselle lähtee mukaan "kiitospussit"; laku, tikkari, tarra sekä tiimarin pikkulelu. arvoltaan n. 2 ? / pussi. Tosin käytän niitä aarteenetsinnässä, en anna lähtiessä. Viime vuonna pussi sis. tikkari, ilmapallo ja saippuakupla-systeemin.
  14. Monday74

Eron jälkeen on niin tyhjää, raskasta ja uuvuttavaa

:hug: Vaikeata se on... mutta nokka pystyyn ja uusia tuulia kohti :heart: Itse olin kärsinyt lapsettomuudesta 6 vuotta eli jotain hyvää tuosta erostakin sitten taisi olla... Kuulostaa kliseeltä mutta kaikella on joku tarkoitus :hug:
  15. Monday74

Myönnetään, että etsin uuden :/ Pojan isän... jonka kanssa olimme yhdessä 3 vuotta, mutta vieläkin tuo ero kaivertaa aina vaan... ensiavun sain kun menin juttelemaan ammattiauttajalle ja onneksi viisaat vanhempani nostivat sitten minut takaisin jaloilleni. Ei ehkä kauhean viisasta, mutta...
  16. Monday74

Itse erosin vuosia sitten 12 vuoden suhteesta ja tiedän mistä puhun... Ota yhteyttä johonkin ammattiauttajaan, että pääsisit juttelemaan. Itse olin eron jälkeen huonossa kunnossa mm. vanhempani syöttivät väkisin, laskut jäi hoitamatta, olin kuin halvaantunut... Istuin lattialla poltin tupakkaa...
  17. Monday74

Mä lähden tänään illalla kotoa pois

Haaveillahan aina saa... Kyllä, mullekkin kelpaisi omakotitalot, matkat jne. mut pitää tehdä myös jotain sen eteen, että ne haaveet myös toteutuu... vai odotatko helinä-keijua ? Eikä vaan paeta asioita... koska sitähän sinä teet... pakenet omaa saamattomuuttasi ja kostat sen lapsellesi.
  18. Monday74

Mä lähden tänään illalla kotoa pois

Mielnkiintoista, että ap haluaa ensin ison hienon omakotitalon ja matkustella... Sitten se on valmis elämään sossun tuella... Eipä sillä paljonkaan matkustella saati osteta omakotitaloja :laugh: Pilalle hemmoteltu kakara...
  19. Monday74

Tartteen apuja lastenkutsuissa...

seiska vee...

Yhteistyössä