Mä lähden tänään illalla kotoa pois

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lähempänä 40v olen ja en saa edes työmarkkinatukea miehen tulojen takia ja lapsesta en saa kotihoidontukea kun yli 3v.
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että maailmassa on tuloeroja eikä kaikki nallekarkit mene aina tasan. Kitisee kuin pikkulapsi, että mä haluu_uun.

*
Minulle riitti tämän ketjun seuraaminen!
Tuskin sinun elämäsi tulee olemaan yhtään sen hohdokkaampaa vaikka olet yksin ja elät sossun rahoilla. Taitaa olla asennevika!
Harmittaa vaan lapsesi puolesta... Älä nyt kokonaan kuitenkaan häviä hänen elämästä. Jäähän sinulle tapaamisoikeus, vaikka lapsi isänsä luona asuisikin.

Mielnkiintoista, että ap haluaa ensin ison hienon omakotitalon ja matkustella... Sitten se on valmis elämään sossun tuella... Eipä sillä paljonkaan matkustella saati osteta omakotitaloja :LOL: Pilalle hemmoteltu kakara...

Haaveillahan aina saa... Kyllä, mullekkin kelpaisi omakotitalot, matkat jne. mut pitää tehdä myös jotain sen eteen, että ne haaveet myös toteutuu... vai odotatko helinä-keijua ? Eikä vaan paeta asioita... koska sitähän sinä teet... pakenet omaa saamattomuuttasi ja kostat sen lapsellesi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sinun kannattaa ottaa pikaisesti yhteyttä neuvolaan. Lapsesihan on vasta 5kk vanha. Ei jatkuva täällä kirjoittelu ole sinulle oikein, vaan asiantunteva hoito!
Mistä sä tuon 5kk vedät? En löydä ap:n teksteistä.
Siitä kun tämä ap kirjoittelee tänne jatkuvasti. Mies on akateeminen tehtaanjohtaja, ap ei pärjää kouluissa, ei ole työtä, mies katselee naapurin akkaa, ei ole yo-lakkia, ap saisi eläkkeen, ap on antanut vanhemman lapsensa adoptioon ja uusi mies ei anna tavata lasta. Ym. paskaa jauhaa jatkuvasti.
Huomenna on taas uudet kujeet :D

Yhteistyössä