Hakutulokset

1. A

miltä sinusta tuntui 26-vuotiaana?

Itse tuossa iässä olin juuri saanut meidän esikoisen, joka oli täysi yllätys. Se pisti liikkeelle ison muutoksen omassa elämässä ja myös pienimuotoisen kriisin. Mutta kun siitä selvisin, on nämä seuranneet kolme vuotta olleet melko seesteisiä henkisesti, vaikka paljon on ehtinyt tapahtumaan...
  2. A

Onko teillä koskaan puuroja ruokana muutenku aamulla/illalla?

Ei ole. Vois kyllä varsinkin riisipuuroa joskus olla. Tai ruishuttua, jos osais tehdä :p
  3. A

Kyllä mä vaan huomiseksi ostan YHDEN pussin sipsejä ja litran limsaa

Tuo sipsipussi kyllä varmaan riittää ihan hyvin porukalle jaettavaksi, mutta limpparista ei paljoa tule/lapsi. Itsekin ostaisin tosiaan ennemmin vaikka mehua sitten =)
  4. A

Tuleekohan rehtorit aiemmin töihin kuin koulut alkavat?

Lomapäiviä / vuosi ei kokonaistyöaikaisella ole kuitenkaan yhtä paljoa kuin oppilailla.
  5. A

Tuleekohan rehtorit aiemmin töihin kuin koulut alkavat?

Rehtoreille on kokonaistyöaika, eli heillä on ihan kunnallisen työehtosopimuksen mukaiset vuosilomat. Eri asia siis kuin opettajien lomat. Mutta se, kuinka paljon lomaa on kenelläkin riippuu mm. virkavuosien määrästä. Usein kyllä kesäloma on rekseillä paljonkin lyhyempi erilaisten...
  6. A

Tampereen uusi vuosi?

Ihmettelen jos ei mitään ole. Kun on monessa pienemmässäkin paikassa viitsitty järjestää ainakin jotain. Nyt kun joku paikallinen tietäis :wave:
  7. A

Miten säilytätte Duplot? Siis te joilla niitä on PALJON.

Meillä on just näin, mutta koen kauhean epäkäytännölliseksi ratkaisun :/ Meillä nimittäin neiti haluaa sit aika usein jotain tiettyä leikkiä kuten vaikka eläintarhaa kasata tms ja sitten niitä paloja saa etsiä kauhealla vaivalla - tai kaataa kaikki sekas lattialle. Eli ite kaipaisin jotain...
  8. A

Miten säilytätte Duplot? Siis te joilla niitä on PALJON.

Meillä ne on nyt kahdessa korissa. Mutta olen haaveillut, että niille saataisiin lipasto - tai ei toki vaan niille, vaan siihen mahtuis sitten muutakin. Mutta lipasto olis myös siksi hyvä, että eri aiheiset ja tarpeiset duplot sais erilleen ja ne olis helpompi löytää. Esim autot ja niiden osat...
  9. A

Tampereen uusi vuosi?

Yritin katsella Tampereen kaupungin ja matkailun sivuja, mutta en löytänyt tietoa sieltä. Että onko Tampereella jotain lasten tapahtumaa / lasten ilotulitusta tms tms uutena vuotena?
  10. A

Johanna Tukiainen tosi vetävän näköisenä:

Voe elämä tuota :xmas:
  11. A

Häpeätkö duuniasi?

Joskus nolottaa, koska ammatistani on ihmisillä niin värikkäitä mielikuvia - tai siis sen edustajista :D
  12. A

Vau'kirjan lastenkirjat

Samaa mieltä. En tykänny ja en aio enää itse uudestaan liittyä. Parempiakin kerhoja on =)
  13. A

Voisko joku arvioida mun työhakemuksen?

Hymiöt tosiaan pois, muuten hyvä =)
  14. A

Onko Remun haalari hyvä?

Minä tykkään remun haalareista. Meillä tytöllä on nyt 104cm ja ensi talveksi pitäisi löytää 110cm jostain. Meidän tyttö siis nyt 3 v 3 kk.
  15. A

Meillä on lapsen uusi tuttavuus kylässä, eikä tule muuten toiste

Tästä lähtisin itsekin liikkeelle.
  16. A

Mun mieheni inhoaa mun läskejä.

Sanoisin nyt ainakin ihan aluksi miehelle, että moiset kommentit loukkaavat ja ovat asiattomia. Sinä tarvitset tukea, mikäli edelleen haluat laihduttaa, et mitään haukkuja. Ja hyväksyntää, kun koet itse olevasi painossa, jossa viihdyt.
  17. A

Vieläkö 4-kybäsillä on sutinaa makkarissa?

No tuota, kouluikäisillä on jo omia kavereita ja harrastuksia? Eivät enää valvota öisin samalla tavalla? Heidät voi jo hyvinkin laskea yökylään Mummin tai kaverin luokse - osaavat sinne ehkä jo itse pyytääkin? Mm. näistä syistä uskon virtaa riittävän enemmän kuin esim. itseni kaltaisella 30...
  18. A

Vieläkö 4-kybäsillä on sutinaa makkarissa?

Tuntuis, että siinä iässä ne vasta kukoistaa. Etenkin, koska monella siinä vaiheessa se ihan raskain vauva/pikkulapsivaihe on ohi ja on taas aikaa ja virtaan itselle ja puolisolle :D
  19. A

Jos synnytystapa-arviossa pyydän lääkäriä ronkkimaan vähän kovakourasemmin,

No mulla toivottiin toisella kertaa, että lapsi lähtisi vähän ennakkoon syntymään ihan siksi, kun kokoarvio alkoi olla siellä rajoilla että edellytykset alatiesynnytykselle meni katkolle. Mutta ei kyllä silti olis käyny mielessä pyytää erikseen enää yhtään kovakouraisempaa tutkimusta mitä sieltä...
  20. A

mitähän työtä?

Totta tämäkin. Mutta itse ainakin neuvoja antaessani pyrin olemaan melko ratkaisukeskeinen ja neutraali - en ala diagnosoimaan ja tarjoamaan psykologin palveluja. Voi olla, että psykologin kanssa juttelu olis ensisijainen juttu. Tai voi olla, että jokin ihan arkinen koulutukseen ja työhön...

Yhteistyössä