Onko Remun haalari hyvä?

• Viestiketjun aloittaja talvialettaja
  • Ensimmäinen viesti
talvialettaja
Eli onko Remun talvihaalari hyvä? Ostin muksulle ensi vuodeksi 44?:lla alesta haalarin ovh oli 80?. Kokemusta ei merkistä ole. Millainen on kulutuksen kestävyys?
Koostakaan en ole aivan varma. Muksu on ensi vuonna 4v ja otin 104cm. On nyt 94cm pitkä joten ajattelin että on sitten sopivasti kasvuvaraa. Onko reilua mallia vai miten? kauppaan jäi pienempi koko 98cm johon voisin käydä vielä haalarin vaihtamassa.

Huom
On hyviä haalareita, mutta tämän talven mallit ovat minusta tosi ruman värisiä. Muuten ostaisin kyllä.

Älä missään nimessä vaihda ainakaan pienempään. Oma 4,5 v käyttää nyt kokoa 110 (pituutta on noin 105 cm).

ap
Meillä on ollut vain Reimatecia ja siitä on nyt 92cm käytössä, on vielä hieman reilu. Siksi ajattelin millainen tuo koko 104cm on. hyvä, että haalarista on positiivisia kokemuksia =)

ap
Entäpä Remun 2 osainen, onko sekin niukempaa kokoa kuin Reimatec? Yleensähän takki+housut yhdistelmä on isompi kuin haalari.
Mä olen ihan ulalla kun ei osta sitä "vakiomerkkiä", Jonathania en uskaltanut ostaa kun ei siitäkään ole kokemusta. Siinäkin taitaa hinta/laatu kohdata hyvin?

Reiman laatu innoitti Remuun
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on ollut vain Reimatecia ja siitä on nyt 92cm käytössä, on vielä hieman reilu. Siksi ajattelin millainen tuo koko 104cm on. hyvä, että haalarista on positiivisia kokemuksia =)
Reimatec on reilumpaa kokoa kuin Remu.
Mä taas sanoisin että aikas samaa luokkaa ovat Reima ja Remu kooltaan. Meillä on ollut n7 vuoden ajan pelkkiä Reiman haalareita ja nyt ostin sitten seuraavaksi haalariksi kokeeksi Super-Remun. Mittasin tosin ainoastaan selän pituuden, mutta kun Reimatec oli 128cm ja Remu 134cm niin selän pituudessa oli juurikin oikea ero.

heta
Meidän pojalla oli alkutalven viimetalvinen Remu 104cm käytössä, nyt vaihdettiin isompaan 116cm:een Remuun kun tuntui ettei kunnolla enää mahdu villavaatteet alle tohon pienempään.Tuo isompi puku on kyllä pikkusen iso, mutta ei silleen pahasti että roikkus pyllystä tai et jaloista ois makkaroilla, väljyyttä kyllä on, jemmasin ton siis viime keväänä alesta. Poika täyttää viisi huhtikuussa, pituutta joku 108-110cm nyt...Meillä ollut monena talvena Remut lapsilla, hirmusen hyviä olleet!

Entäpä Remun 2 osainen, onko sekin niukempaa kokoa kuin Reimatec? Yleensähän takki+housut yhdistelmä on isompi kuin haalari.
Mä olen ihan ulalla kun ei osta sitä "vakiomerkkiä", Jonathania en uskaltanut ostaa kun ei siitäkään ole kokemusta. Siinäkin taitaa hinta/laatu kohdata hyvin?
Meillä ei oo ollut remun 2-osaisia. Jonathaneja on ollut, ja hyviä ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Reiman laatu innoitti Remuun:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Reimatec on reilumpaa kokoa kuin Remu.
Mä taas sanoisin että aikas samaa luokkaa ovat Reima ja Remu kooltaan. Meillä on ollut n7 vuoden ajan pelkkiä Reiman haalareita ja nyt ostin sitten seuraavaksi haalariksi kokeeksi Super-Remun. Mittasin tosin ainoastaan selän pituuden, mutta kun Reimatec oli 128cm ja Remu 134cm niin selän pituudessa oli juurikin oikea ero.
Meillä ei oo ollut kuin pari reimatecciä, mutta remu on pienempi, ei ehkä pituudessa kovinkaan paljon, mutta leveydessä paljon. Meillä hoikka tyttö.

Me mitattiin kerran vuosi syksyllä piruuttaan kavereiden kesken välikausihaalarit, meidän remu 98 oli pienin, sitten tuli lassie 98 /jonathan 98 aika samaa ja isoin ja levein oli reimatec 98. Ja siitä isompi on vielä ticket 2 heaven, mutta kuulemma nyt on pienentynyt. Kovin paljon eroja ei ollut vrt. remu/jonanthan/lassie, mutta kuitenkin oli.

Ja mitä oon palstoilta lukenut, niin monesti on kirjoitettu, että remu on pienempi kuin reimatec.

Yhteistyössä