Kiinnostais muakin. Missä kirjakerhossa tulis jo vuoden ikäselle hyviä kuvakirjoja..?Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Mikäs muuten olisi hyvä lasten kirjakerho? Me ollaan kans tuossa vaussa mukana ja ei se kyllä mikään hyvä ole...
Ei sellaista taida ollakaan. Joka kirjakerhossa on omat plussansa ja miinuksensa.Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Kiinnostais muakin. Missä kirjakerhossa tulis jo vuoden ikäselle hyviä kuvakirjoja..?Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Mikäs muuten olisi hyvä lasten kirjakerho? Me ollaan kans tuossa vaussa mukana ja ei se kyllä mikään hyvä ole...
Niin, ja se on täynnä Nalle Puh-kamaa, niin ja Autot-teema kanssa pyörii aika usein. Tai oli ainakin vielä muutama kuukausi sitten kun erosin siitä kerhosta.Alkuperäinen kirjoittaja Elona:Kyllä kannattaa liittyä. Onhan peruminen ja eroaminen tosi helppoa. Turhiakin kirjoja on kyllä tullut sitä kautta, mutta myös ne lapsen lempparit. Lasten oma kirjakerho taas on minusta aika laaduton: tarinat köyhiä ja suorastaan tyhmiä osa.
Nostan vielä. Voiko tuosta kerhosta erota netissä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen tuossa Vau-kerhossa ja juuri mietin eroamista. Kuinka se tapahtuu?
Meillä suosikki on Eetun päivä (tai sinnepäin). Sitä on luettu hartaasti. Se ikäkohdennus kyl on ollu vähän outo ajoittain ja sai revittyä niitä vauvakirjojakin 6kk voimilla.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Oih, on siellä muutama helmikin ollut joukossa. Meidän pojan suosikki oli yhteen väliin Autonrämä-kirja. Me taidettiin olla siinä kerhossa 2 vuotta.
Voi. Lähetin sähköpostia ja heti tapahtu ongelmitta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nostan vielä. Voiko tuosta kerhosta erota netissä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen tuossa Vau-kerhossa ja juuri mietin eroamista. Kuinka se tapahtuu?
Samaa mieltä. En tykänny ja en aio enää itse uudestaan liittyä. Parempiakin kerhoja on =)Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Meille tuli noita kirjoja noin vuoden verran. Mun mielestä siihen ei kannata liittyä.
Kirjoissa on ensinnäkin järjettömän vähän mitään luettevaa, toiseksi se kieli mitä niissä on ,
on todella huonoa suomen kieltä.
En voi suositella.