Hakutulokset

1. A

Voiko olla raskaana

Mulla oli muuten kans noin 2-3kk synnytyksestä pahojakin valeraskausoireita. Alavatsalla sellainen nippailu ja paine, pahoinvointi aina aamuisin. Ehdin tekemään jo pari testiäkin, vaikka olinkin melko varma, että en raskaan ole. Eikä johtunut edes menkkojen alkamisesta, koska niitä sain odotella...
  2. A

Mitäs meinaatte tänään tehdä?

Ei tehdä mitään :D Tai siis tehdään, mutta ei mitään ohjelmaa onneksi ole sovittuna. Ulkoillaan, syödään, nukutaan päiväunet, katsotaan telkkaria, pelataan varmaan tytön kanssa jotain peliä ja sen sellaista. Ihanaa, rauhallinen päivä!
  3. A

ja sit alkaa alennusmyynnit

Mun olis kans pakko ostaa toppahousut alesta. Mulla on opintojen takia edessä helmikuu Joensuun maisemissa ja on täällä Vantaallakin kyllä ollu tänä talvena sellaisia kelejä että olisin jotain farkkuja lämpimämpää lasten kanssa ulkoillessa kaivannu. Muuten koetan olla ostamatta mitään, kun ei...
  4. A

Myydäänkö enää missää Lilli ja kukkaisystävät- leluja?? Suuri itku eilen illalla

Olen nähny noita leluja yleensä ottaen BR-leluissa, olisko siellä? Ebaysta löytyy ainakin Pörri pehmoja, jos sellainen käy? On englanniksi Bumble =)
  5. A

G: Luuletko, että lapsillesi jää hyvä ja lämmin muisto lapsuutensa jouluista?

Toivon niin. Ainakin koetan parhaani mukaan luoda joulun tunnelmaa :heart:
  6. A

Mitä teette ensi jouluna toisin?

Ensi vuonna meillä on toivottavasti rahatilanne parempi kuin nyt, joten sen myötä ostan lapsille ja kaikille tärkeille kivoja lahjoja kun nyt ei ollut siihen mahdollisuutta. Teen laatikot valmiiksi pakastimeen, koska nyt saatiin ruoka valmiiksi vasta klo 19. Tosin siihen vaikutti moni ikävä...
  7. A

Pistipä huvittamaan tuttujen iso uusi talo, jossa kuitenkin niin pieni sauna, ettei ylälauteilla pysty seisomaan

En minäkään :D Ja mulle sentään sauna tulee olemaan todella tärkeä satsaus omassa talossa kuin joskus sellaisen saan. Tällaista asiaa en kuitenkaan ollut ajatellut ottaa rakentaessa huomioon. Eiköhän se riitä, että siinä keskilauteella mahtuu seisomaan, jotta ei lauteelle kivutessaan...
  8. A

Katsokaa kun joulupukki lähtee tänään matkaan Rovikselta!

Meillä näky hyvin. Harmi, että kaikkialla ei.
  9. A

Voisitteko te lähettää jouluenkeleitä meidän pikkuherralle...

No nii, nyt alkoi jo melkein itkettää :'(

Yhteistyössä