Vieläkö 4-kybäsillä on sutinaa makkarissa?

• Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja 35v.:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minkäs ikänen sä itse oot? Joku 16 vissiin? :headwall:
Pian 30 vee.
Meinasit sitten lopettaa sekstailun 10 vuoden sisään :eek: Mulle ainakin maistuu vielä ja hyvin...
No lapset alkaa olla tehty ja lapset (4kpl) vie kaiken huomion, niin ei siinä makkariin ole aikaa sulloutua.

Ja ällöttää ajatus seksi kymmenen vuoden päästä. Ollaan vanhoja, lapset voi pamahtaa paikalle koska vain jne..
10 vuoden päästä mun lapset on teinejä ja toinen täysi-ikäinen. En mä ainakaan tunne itseäni vanhaksi ja tuskin 10 vuodenkaan päästä tunnen.

35v.
Alkuperäinen kirjoittaja 35v.:
Pian 30 vee.
Meinasit sitten lopettaa sekstailun 10 vuoden sisään :eek: Mulle ainakin maistuu vielä ja hyvin...
No lapset alkaa olla tehty ja lapset (4kpl) vie kaiken huomion, niin ei siinä makkariin ole aikaa sulloutua.

Ja ällöttää ajatus seksi kymmenen vuoden päästä. Ollaan vanhoja, lapset voi pamahtaa paikalle koska vain jne..
Lapsethan ovat jo omissa menoissaan iltaisin... Mitäpä te muuta tekisitte, kun naisitte illat pitkät? Vai ootko vaan kyllästynyt kumppaniisi?

vieras
Pian 30 vee.
Mun 30 kaverit on kyllä paljon sua fiksumpia. Mutta toisilla se lopahtaminen alkaa jo varhain, olet jo varmaan itselläsi oireita huomannu kun epäilet. En usko että sinulla on mitään sutinaa jäljellä enää viiden vuoden kuluttua. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Tuntuis, että siinä iässä ne vasta kukoistaa. Etenkin, koska monella siinä vaiheessa se ihan raskain vauva/pikkulapsivaihe on ohi ja on taas aikaa ja virtaan itselle ja puolisolle :D
Eli kouluikäisten edessä pannaan vai?? Vai mihin ne lapset lukitaan?
No tuota, kouluikäisillä on jo omia kavereita ja harrastuksia? Eivät enää valvota öisin samalla tavalla? Heidät voi jo hyvinkin laskea yökylään Mummin tai kaverin luokse - osaavat sinne ehkä jo itse pyytääkin? Mm. näistä syistä uskon virtaa riittävän enemmän kuin esim. itseni kaltaisella 30 vuotiaalla, jolla on kaksi ihan pientä jaloissa.

vieras
Onkohan ap koskaan kuullut siitä, että naisen seksuaalisuus ja OSAAMINEN on parhaimmillaan neljänkympin jälkeen.

Tällöin sitä tuntee itsensä hyvin ja osaa nauttia, kuin myös antaa. Tästä syystä moni nuori mies haaveilee ns. vanhemmasta naisesta.

Ja kyllä, sänkypuuhia on .
nimimerkillä lapsi 41 vuotiaana

vieras
Tuntuis, että siinä iässä ne vasta kukoistaa. Etenkin, koska monella siinä vaiheessa se ihan raskain vauva/pikkulapsivaihe on ohi ja on taas aikaa ja virtaan itselle ja puolisolle :D
Eksä päästä lapsias kouluun, ulos ja kavereille ikinä? :eek: Ai niin, kun ethän sä harrasta seksiä kuin lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa ja lapset on ylensä kotona tuolloin, niin et voi edes silloin, ok, asia selvä...

Piika-äiti
Täällä tosi vanha ja raihnanen 37-vuotias vanha rouwa pitelee 3-viikkoista tyttölastaan sylissä ja ihmettelee miten on muistanut miten se tehdään, varsinkin kun lapsen isä on jo 54...

Ja 2-v taapero pn päiväunilla...

...
Ne on ulkona tai kavereilla. Ei sen ikäiset enää äitiä joka menoon mukaan tarvitse...

Kyllä nyt nauru pääsi. Paljon yli 40-vuotiaat saa vielä lapsiakin. Eiköhän ne peitot heilu ihan vanhoillakin ihmisillä, jos ei sairaus tai muu ole esteenä. Tietenkin harvemmin kuin nuorilla, mutta kuitenkin.

Lisään vielä, että voipi tulla sinulle ikävä yllätys miehen puolelta, jos meinaat silloin jo selibaattiin alkaa. En suosittele.

Yhteistyössä