Hakutulokset

1. M

En tiedä miten teillä muilla, mutta mua ahdistaa nää "monta lahjaa" jne kyselyt

kyllä tuota kiltteys-momenttia lapsille kuulutetaan muistakin tuuteista kuin kotona valitettavasti, jo perinteisissä saduissa, telkkuohjelmissä, tarhassa, harrastuksissa, koulussa, leikkipuistoissa. Hyvä on jos tosiaan olisi poistumassa moinen käytäntö, ja itsestäkin tuntuu että ehkä ne on...
  2. M

G:lapsesi lempiohjelma,ikä ja sukupuoli

elokuva joka tällä hetkellä aivan ykkönen on Jali ja Suklaatehdas 6-vuotiaalla, ei kyllästy katsomaan dvd:ltä sitä ollenkaan. ei nyt ole telkkuohjelma, mutta oli pakko tulla vastamaan kun tuo on niin ykkönen :)
  3. M

Mikä legopaketti 6,5v pojalle näistä joululahjaksi?

sivukysymyksenä, osaako teillä jo 6-vuotiaat kunnolla rakentaa noita itse ohjeen mukaan? meillä on pojalla se ritarilinna ja ei oikein osaa, pitää aikuisen olla mukana.
  4. M

En tiedä miten teillä muilla, mutta mua ahdistaa nää "monta lahjaa" jne kyselyt

joo nuo kyselyt joissa lahjojen määrää lasketaan, se on typerää. Mua myös ottaa pattiin kun puhutaan että joulupukki tuo lahjoja kilteille lapsille, kiltteys ja lahjojen määrä ovat sitten verrannollisia. Tuntuu pahalta jos lapsi sitten luulee olleensa tuhma koska vanhemmilla ei ole varaa...
  5. M

Ottaisitko silikonit ja menisitkö vatsanahan kiristykseen, kun lapsiluku on täysi, jos saisit ne ilmaiseksi??

khyllä khyllä, ei tarvii tätä edes miettiä, voin ottaa vaikka välittömästi ja kokovartalorasvaimun kaupan päälle :D
  6. M

huomenna tulee 31v. täyteen. ja olen naimaton neitsyt.

mielenkiintoinen tapaus olet, onko ihan oma valinta vai miksi näin? uteliaisuus heräsi..
  7. M

Jos lapsi on n.81cm pitkä, niin minkäkokoinen talvihaalari?

86cm epäilisin passeliksi
  8. M

Kuinka usein kotihoidossa olevanne lapsi on hoidossa...

11kk on noin kerran kuussa mummilla yötä, viedään iltapäivällä lauantaina ja haetaan puolenpäivän jälkeen sunnuntaina. 6v on harvemmin, ehkä joka toinen kuukausi. satunnaisesti ovat viikolla (ei edes joka viikko) isomman kauppareissun ajan mummilassa, kun lähdemme kaupunkiin kauppoihin...
  9. M

Facebook tuhoaa suhteeni!

mun mielestä sydämet on kyllä liikaa jos ei kirjotteluun liityy sanoja "omg, lol, ihq,daa,puz,aw"
  10. M

meidän vauva ruokki itsensä eilisellä kananugetilla ja vedellä

meiltä löytyy maissinaksuja milloin mistäkin, parempi että mukelo syö ne kuin et liistaantuu jonkun sukkaan, vähemmän siivottavaa näin :kieh:
  11. M

Eikö teillä oikeasti ole rahaa elämiseen?

lopulta avaus missä voin tulla käyttämään näitä ihania merkkejä, olen siis uusi nimimerkin käyttäjä. tässäpä ap:lle terveiset meidän perheestä :headwall:
  12. M

Patrick Swayze :(

nytkö se kuoli sitten, yhyy oli melkein suomalainenkin, ihan ikioma kotivävymme :'(
  13. M

Minkä näköinen olet?

mä taas mervi tapolan ja arnolti vartsinikkarin :laugh:
  14. M

kappas vain multa löytyi nimimerkki

on tullut joskus rekisteröidyttyäkin, no sanokaas nyt otanko tämän käyttöön vai täällä paljon käyttämäni diipa-nikin? Mitä mieltä?
  15. M

Baari VS Koti

riippuu ihan fiiliksestä, eikä sitä aina alkuillasta tiedä mihin sitä päätyy, baareja on erilaisia, itse en viihdy yökerhotyyppisissä, jossa discohitit vai mitä ne ny oli soi, nuorempana kävin kyllä innokkaana, mut nyt tykkään kyllä käydä jossakin pikkukuppilassa laulamassa karaokee, sanokaa...
  16. M

Miksi lapsellanne on tutti?

minä annoin tutin kuultuani että sillä on merkitystä kätkytkuolemien ehkäisyssä, ja toinen turvallisuusseikka on nyt vauvan oltua isompi että lattialle ryömiessä ei työnnä niin paljon lattialta löytyvää suuhunsa kun siellä on jo tutti, eikä vielä osaa itse ottaa sitä poiskaan sitä varten, meillä...
  17. M

äitiyspakkauksen makuupussi vm-78

mikähän olisi sopiva hintavaraus, en ole huutiksen vakiokäyttäjiä joten en oikein tiedä mitä yleensä laitetaan, rakas tuo makuupussi on, kaikki muutot ja elämänvaiheet sitä oon raahannut mukana sellasessa laatikossa jossa lapsuuden muistoja, kaikenlaisissa kanakopeissa on nallepussi joutunut...
  18. M

äitiyspakkauksen makuupussi vm-78

luin retrovauvat kirjasta että kaikkien aikojen suosituin äitiyspakkausten makuupussi on vuoden -77 ja tokasuosituin vm-78 ruskea-keltainen nallemakuupussi ja näistä retroharrastajat ovat kiinnostuneita. Itse omistan oman vauva-aikaiseni nallemakuupussin ja nyt rahapulaisena olen kiinnostunut...
  19. M

Nainen puri raiskaajan kielen irti!

mitali muijalle :flower:
  20. M

Onko julmaa ottaa kissa kahdeksi viikoksi pieneen mökkiin?

kyllä kissa tilaa tarvitsee,tottakai! eli mun mielipide että hätätapauksessa ok, ja kokeilkaa ulkoiluttaa muutaman kerran päivässä, ties vaikka tottuisi.

Yhteistyössä