Mikä legopaketti 6,5v pojalle näistä joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli se maatila, poliisiasema vai se korjaamo/huoltoasema? Poika ei itsekään tiedä mitä niistä toivoisi ja mietin, että mikä on hienoin? Korjaamo vaikuttaa omasta mielestäni ehkä monipuolisimmalta.

Linna löytyy jo noista isoista paketeista, pikkupaketteja on enemmän.

Kaikki ovat hienoja. Korjaamo on isoin. Huoltoasema on eri juttu vielä lisänä. Maatilan valitsisin, jos haluaisin johdattaa leikkejä johonkin toiseen suuntaan. :whistle:

Meillä poika saa korjaamon. Maatila, huoltoasema ovat jo meillä. Poliisiasema on varastossa vielä odottamassa oikeaa hetkeä (vanhempaa mallia kirpparilta). Mutta meidän onkin vasta 3.5vee ja autojen korjaus on in. Poliisiaseman hienoudet ovat varmaan vuoden päästä in.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja monkeyfamily:
sivukysymyksenä, osaako teillä jo 6-vuotiaat kunnolla rakentaa noita itse ohjeen mukaan? meillä on pojalla se ritarilinna ja ei oikein osaa, pitää aikuisen olla mukana.
Meidän osaa hienosti tehdä niitä 7-8vuotiaasta alkaen tarkoitettuja juttujakin.

odyssey
sivukysymyksenä, osaako teillä jo 6-vuotiaat kunnolla rakentaa noita itse ohjeen mukaan? meillä on pojalla se ritarilinna ja ei oikein osaa, pitää aikuisen olla mukana.

Meillä poika kasaa itse kaikki legonsa.Ikää on kohta 7v.

vieras
Ihmeen paljon osaa meillä. Noita isoja on ollut joku muu mukana rakentamassa. 5 v sai poliisiaseman viime jouluna ja mukana oli yhteensä 5 innokasta rakentajaa. Kyllä siihen saa useamman tunnin vierähtämään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä oli poliisiasema ykköstoiveena 6-v.pojalla.
Se on koko vuoden ollut meidänkin pojan ykköstoive, mutta nyt poika ei enää osaakaan päättää. :)
Se mieli ehtii muuttua moneen kertaan ennen joulua =) Meillä menee 6 v:n mielestä PowerMiners yli kaiken, sellainen iso paketti löytyy lahjapaketista jo joulua odottamassa.

Meillä poika (6-v. ) on innostunut eniten niistä Bionicle-Legoista.
Poika kasaa ihan itse kaikki Legonsa. Katsoo myös Legon sivustolta ohjeet ja soveltaa niistä sitten myös sellaisia rakennelmia, mitä hänellä ei ole.
Viime jouluna hän sai lahjaksi isommille tarkoitetut linnan ja siitä avaruussarjasta ison aluksen ja kokosi ne jo silloin ihan itse.

koppis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä oli poliisiasema ykköstoiveena 6-v.pojalla.
Se on koko vuoden ollut meidänkin pojan ykköstoive, mutta nyt poika ei enää osaakaan päättää. :)
Meilläkin poika sai pollariaseman lahjaksi viime jouluna (oli silloin just täyttänyt 6v.) ja koko vuoden on leikkinyt tosi paljon tolla asemalla eli hyvä ostos oli! Nyt meillä toivotaan ritarilinnaa.

hepuli
ostaisitteko pojalle 5v niitä lego city legoja jos talossa myös 2v6kk ikänen mikä ei välttämättä anna toisen leikkiä rauhassa ja hukkaa niitä pieniä legoja...vaikka meilt kyl löytyy niit duplojakin et vois niillä leikkiä,mut tiedän jo valmiiks et ne pienet sit kumminki kiinnostaa enemmän???kovasti poika toivoo pukilta lego citikoita =D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
ostaisitteko pojalle 5v niitä lego city legoja jos talossa myös 2v6kk ikänen mikä ei välttämättä anna toisen leikkiä rauhassa ja hukkaa niitä pieniä legoja...vaikka meilt kyl löytyy niit duplojakin et vois niillä leikkiä,mut tiedän jo valmiiks et ne pienet sit kumminki kiinnostaa enemmän???kovasti poika toivoo pukilta lego citikoita =D
No meiltä löytyy 4v ja 1,5v ja on ostettu legoja jo pidempään. :)

koppis
Meiltä löytyy alle 2v. ikäinen ja kyllä olen isolle ostanut vaikka mitä pikkusälää. Meillä ei pieni saa mennä ison huoneeseen silloin kun legot ovat lattialla.

hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Meiltä löytyy alle 2v. ikäinen ja kyllä olen isolle ostanut vaikka mitä pikkusälää. Meillä ei pieni saa mennä ison huoneeseen silloin kun legot ovat lattialla.
meillä pojilla yhteinen huone ni ei oikee toimis tää järjestely!

Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:

Meillä poika kasaa itse kaikki legonsa.Ikää on kohta 7v.
Niin meilläkin ja ikää 5v :D

On tykänny rakentaa ihan pienestä saakka, sai neuvolassakin niissä pinsettiote yms, rakentamis,kasaamisjutuista ikäistään kovemmat "pisteet".

koppis
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
meillä pojilla yhteinen huone ni ei oikee toimis tää järjestely!
Ymmärrän. Mulla oli sama ongelma kahden ekan lapsen kanssa. Teidän kuopus on minusta silti jo sen verran iso, että hänen pitäisi pian jo oppia, että antaa isomman sisaruksen leikkiä myös rauhassa. Entä jos pienemmällä olis joku ihan oma pikkulegojuttu myös?

hepuli
mikä sellanen kiva pieni lego sydeemi olis mis ei niitä pienen pieniä lamppuja ym??mietein kyl et jos ostais sille kuitenki vielä esim.niitä puuha pete duploja ku kovasti petestä tykkää,mut ehkä jos ostais molemmil noit pikkulegoja ni olis tyytyväinen!

Yhteistyössä