huh
kyllä minäki menin niin mustasukkaiseksi eksien takia että otettiin molemmat miehen kanssa tunnukset pois. eikä olla kaduttu
AI Sä vaan mustis?Ukkos taitaa olla tossun allaAlkuperäinen kirjoittaja huh:kyllä minäki menin niin mustasukkaiseksi eksien takia että otettiin molemmat miehen kanssa tunnukset pois. eikä olla kaduttu
Neutraalista vedät herneet nenään.Ehkä he on vaan kavereitaAlkuperäinen kirjoittaja turhautunut:selvittää perusteellisesti mistä on kyse eli laitan miehen kertomaan, ei taatusti enää väistele, itsekkään en jaksanut olla jämäkkä mutta nyt riittää sillä äsken huomasin ko. naisen jättäneen viestiä mieheni seinälle. Sisältö oli neutraali, työasioita mutta silti.
Mä en ymmärrä, että miten te aikuiset ihmiset ette osaa olla hyväksymättä niitä eksiä kavereiksi, jos niistä kerran teille on jotain vaivaa?!Alkuperäinen kirjoittaja huh:kyllä minäki menin niin mustasukkaiseksi eksien takia että otettiin molemmat miehen kanssa tunnukset pois. eikä olla kaduttu
Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:selvittää perusteellisesti mistä on kyse eli laitan miehen kertomaan, ei taatusti enää väistele, itsekkään en jaksanut olla jämäkkä mutta nyt riittää sillä äsken huomasin ko. naisen jättäneen viestiä mieheni seinälle. Sisältö oli neutraali, työasioita mutta silti.
No mut ei niitä kiemuroita aiheuta se facebook, vaan ihmiset itse, kun eivät osaa pitää rajojaan! Mun mielestä on vastuunpakoilua syyttää jotain hemmetin nettisivua siitä, että ei itse osaa ottaa vastuuta elämässään!Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Kyllä se facebook voi aiheuttaa kaikenlaisia kiemuroita suhteisiin esim.kaverillani on eräs mies joka kommentoi hänen jokaista juttua ja lähettää välistä ärsyttävän kaksmielisiä juttuja.Ja tämä mies on ollut samalla työpaikalla kaverini kanssa ja teki jo silloin ns.työpaikkakiusaamista.Itse en moista sietäis vaan heivaisin kaverilistalta pois.Ymmärrän ap;n tunteen kyllä.Itse en tykkäis jos mieheni tekis moista.
Laittele sinä entistä kiivaammin omia sydämiäsi ja helliä viestejä sinne miehesi seinälle Niinpä ne näyttävät muutkin tekevän, tiedota tarkkaan miten hyvä suhde teillä on, eipä siinä kauan kukaan jaksa sitten enää kalastella....Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:Mulla on sama ongelma kuin ap:lla. Oma mieystäväni hyväksyy listalleen jokaisen naisen, viime aikoina yksi naisista on lähetellyt mieheni seinälle huolestuttavan paljon sydämiä ja tykkää kaikesta mitä mies tekee profiilissaan.
Olen yrittänyt kysellä mutta mies kuittaa kaiken sillä että ovat vain FB -tuttavia eivätkä muuta. Naiseen en pysty ottamaan yhteyttä koska on asetuksensa säätänyt niin etten näe kuin hänen nimen mustana ja oletuskuvan. Ovelaa sillä aiemmin hänen profiili oli osaksi avoimena.
Asiasta on yritetty keskustella lukuisat kerrat mutta vastaus on aina sama, ovat vain kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mietis nyt hetki, että miksi sä olet noin mustasukkainen? JA ymmärrätkö sen, että kun meet tiukkaamaan asiaa mieheltäs, niin ihan yhtä hyvin voisit sille sanoa, että et luota siihen yhtään.
Eli sun ongelma ei ole se nainen, eikä edes facebook, vaan se että sulla ei ole lainkaan luottamusta sun mieheesi.Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:Asiasta on yritetty keskustella lukuisat kerrat mutta vastaus on aina sama, ovat vain kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mietis nyt hetki, että miksi sä olet noin mustasukkainen? JA ymmärrätkö sen, että kun meet tiukkaamaan asiaa mieheltäs, niin ihan yhtä hyvin voisit sille sanoa, että et luota siihen yhtään.
Ja tässätapuksessa se, että mies sallii mustasukkaisuuden tulla parisuhteeseen. Ei ilmeisesti välitä kumppanin tunteista kun itsellä on niin kivaa saada imartelevia viestejä. Nolaa itsensä ihan julkisesti. Joku saattaa ihan vain huvikseen vedättää ukkoa kun huomaa miten imarreltu toinen on pikku flirtistä. Keskustelun paikka.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Suhdettasi ei tuhoa Facebook, vaan teidän keskinäinen mustasukkaisuus, epäluottamus ja epävarmuus.
nimenomaan!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kuulostaa hyvin oudolle.
Siis se, että joku tulkitsee ne tykkäämiset, kommentoinnit yms flirttinä :| . Mulle se on ainakin pelkkää kanssakäymistä, myös miespuolisten FB-kavereiden kanssa. Aika karua jos jonkun luona on perheriita menossa siksi, että mä+joku lukioaikainen luokkakaverimme tms tykättiin päivityksestä.
Nimenomaan. Mut toi on jotenkin niin lapsellisen noloa ja tekee aikuisesta aika ääliömäisen vaikutuksen. Mun tutut lähetteli tosi pöhköjä viestejä aluksi, vaikka livenä ollaan ihan asialinjalla? Nyt olen siivoillu enkä lähde tuohon mukaan. Mitäs taviksilla on väliä, mutta meillä on jo miehen työn takia syytä pysyä asiallisina. Sitäpaitsi en halua liikekumppaneilleni tai työnantajalleni antaa väärää kuvaa omasta tyylistäni.Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:nimenomaan!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kuulostaa hyvin oudolle.
Siis se, että joku tulkitsee ne tykkäämiset, kommentoinnit yms flirttinä :| . Mulle se on ainakin pelkkää kanssakäymistä, myös miespuolisten FB-kavereiden kanssa. Aika karua jos jonkun luona on perheriita menossa siksi, että mä+joku lukioaikainen luokkakaverimme tms tykättiin päivityksestä.
NIMENOMAAN! Kaikilla ei sitä vaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja selmalar:tilannetajun käyttöä asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja selmalar:Noihin ikäkyselyihin kommentoisin vaikka minulle ei ole suunnattu, että minusta nuori ikä ei tee mustasukkaisemmaksi, itsellä sitä päinvastoin on tullu iän myötä lisää mustasukkaisuutta, ei vieläkään paljon, mutta jonkin verran enemmän.
nuorena sitä oli niin sinisilmäinen että uskoi kaiken vaaleanpunaisin lasein eikä ajatellutkaan oman rakkaan pettävän, flirttailevan muille yms.
sitten petti ensirakkaus, sitten petti seuraava rakkaus, sitten avomies ja sitten sitä nyt seurailee ja on silmää aivan eri lailla naisten ja miesten väleisissä kommunikoinnissa.
Mieheni kanssa ollaan oltu jo yhdessä kuusi vuotta, luotamme toisiimme ja miehen puolelta ei ole koskaan ollut mitään aihetta epäilyyn, naisten puolelta sitä taas on joskus tullut mieheeni kohdistuvaa mielenkiintoa joka on ollut helppo tulkita flirtiksi.
en ole vainoharhainen, olen vain aika taitava näkemään rivien väliestä kaikenlaista ja tunnistamaan tositoiminnan :-D
ap myös kirjoittaa että nuo tykkäämiset ja kommentit toistuu usein tietyntyyppisissä testeissä ja päivityksissä, siinä se ero just on, eli tilannetajun käyttöä asiaan.