Baari VS Koti

No otetaas nyt galluppi
A )alotukset kotona ja illalla baariin
VAI
B )Kotona tissuttelua ,mahdollisesti ystäviä grillausta jne... (lapset ei kotona)

Mä kyllä Nykyään enemmin olen himassa kuin Baarissa, Ei jaksa sitä kauheeta melua ja musiikin pauketta ja muutenkin rahaa menee aina Baariin LIIKAA.

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84-:
No otetaas nyt galluppi
A )alotukset kotona ja illalla baariin
VAI
B )Kotona tissuttelua ,mahdollisesti ystäviä grillausta jne... (lapset ei kotona)

Mä kyllä Nykyään enemmin olen himassa kuin Baarissa, Ei jaksa sitä kauheeta melua ja musiikin pauketta ja muutenkin rahaa menee aina Baariin LIIKAA.
A koska:

Mä en juo yhtään lapsen aikana edes saunajuomaa

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
b ehdottomasti musta baari ei ole varattujen paikka...
Mutta tosi monet pikkujoulut, polttarit, synttärit jne. pättyvät baariin jossa on tarkotus porukalla tanssia jne. Pitäisikö varattujen hipsiä kotiin?
Ymmärrän toki mielipidettäsi kunhan se rajoittuu vain itseesi =)

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
b ehdottomasti musta baari ei ole varattujen paikka...
Mua kiinnostais tähän saada vähän tarkennusta,ei siis pahalla vaan ihan mielenkiinnosta =)
Samaa mäkin haluan tarkennusta?? Mä menen mieheni kanssa ja kavereiden kanssa juhliin tai jos mee kavereiden kanssa en mee sinne iskeen miehiä vaan pitään hauskaa!! Haloo

riippuu ihan fiiliksestä, eikä sitä aina alkuillasta tiedä mihin sitä päätyy, baareja on erilaisia, itse en viihdy yökerhotyyppisissä, jossa discohitit vai mitä ne ny oli soi, nuorempana kävin kyllä innokkaana, mut nyt tykkään kyllä käydä jossakin pikkukuppilassa laulamassa karaokee, sanokaa nyt sitten vanhaksi tai juntiksi tai vaikka molemmiksi :LOL:
välillä tosiaan on kiva mennä kavereille ottamaan ja grillaamaan ja sitten kotiin.
Lasten läsnäollessa jää juomingit saunakaljaan.

IhanaValo
Riippuu olotilasta:)
Joskus haluaa "ihmisten ilmoille" ja tanssimaan ja joskus taas on kivempi rentoutua kotosalla, hyvässä seurassa, vaikka grillaten ja chillaten :D

Joskus pidettiin yksien kavereiden kans nyyttärit, lapset oli kotona kans ja saivat herkutella, ja kun menivät nukkumaan niin aikuiset sai ottaa parit. Istuttiin ja turistiin, pelattiin lautapelejä ja katottiin elokuva.

B. Ei a:ssa oo sinänsä mitään vikaa, voi sielläkin välillä käydä. Mun ongelma on se, etten jaksa enää lähtee baariin asti :ashamed: Mä oon vaan niin totaalisen väsyny (enkä tarkota nyt kännejä), etten vaan yksinkertasesti jaksa, kun muilla tuntuu ilta olevan vasta nuori.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miksi kohdassa b ei lapset voi olla kotona?
Mä en ainakaan Dokaile lasten silmien alla että ne näkee :ashamed:
Se on tietysti hyvä jos alkoholin käyttö on aina dokaamista. Ymmärrän kyllä. Minä tarkoitinkin jotain ihan muuta.
No jos nyt haluaa kärjistää sanan Dokaaminen sinne ääripäähän niin sitten niin! Mutta jooh itelleni se nyt voi tarkoittaa paria siideriä tai kori kaljaa ,siltä väliltä ei aina niitä konttaus kännejä :D
Mutta en tosissaan ota yleensä Ollenkaan lasten edessä edes YHTÄ !

Mama the Strange
Miksi kohdassa b ei lapset voi olla kotona?
Jos mä juon haluan irrottautua arjesta ja äidin roolista ja sillon lapsi ei voi valitettavasti olla kotona.
Lasten kanssa grillailut yms on sitten erikseen.

Hmmm... mietitäänpäs...

A) Baarissa istuessani (jos saa istumapaikan) kuulen selkäpiitä karmivaa paskaränkytystä metrin päässä olevasta jääkaappipakastimen kokoisesta kaiuttimesta voimakkuudella 120 dB.

B ) Omalla terassilla leppoisasti istuessani kuulen lintujen laulua ja puiden lehtien havinaa.

A) Baarissa tapaan paljon erilaisia ihmisiä jotka pääsääntöisesti ovat yliöverilärveissä ja luulevat olevansa hauskoja ja kertovat toooodella mielenkiintoisen elämäntarinansa ihan kysymättä.

B ) Kotiini olen kutsunut hyvät ystäväni tai sitten olen vaan vaimon kanssa kahden. Kaikki käyttävät alkoholia maltillisesti eikä loppuillasta synny tappelua. Kaikilla on aidosti mukavaa ja tunnelma leppoisa.

A) Baarin sulkeutumisen jälkeen raahustetaan nakkarin kautta 200 metriä pitkään taksijonoon jossa aina joku tappelee.

B ) Omalla terassilla grillaillaan herkkuja ja illan päätyttyä vetäydytään rauhallisesti omaan sänkyyn ja mahdolliset vieraat ohjataan vierashuoneeseen.

Vaikea valinta tosiaan.. taidanpa valita vaihtoehdon B äänin 100-0.

Yhteistyössä