Hakutulokset

1. P

synnytys yksityisellä

..koska kuitenkin yrittäisin synnyttää ..vaikka oon miettinyt pelkosectiotakin juuri tämän epävarmuuden/ suuren synnytys pelon vuoksi..
  2. P

synnytys yksityisellä

Kauhea paniikki ajatella, että jos ei kerkeä toisenkaan kohdalla saamaan ajoissa kunnon puudutusta. Pitää vielä kysellä, voisko anest.lääk. esim. "tilata", kun synnytys alkaa.. Maksaisin mitä vain kunhan ei tarvisi sitä etukäteen pelätä ja siellä tuskailla.. :'(
  3. P

synnytys yksityisellä

mulle ei keretty antaa epiduraalia yöllä pahimpiin tuskiin(sain sen vasta synnytyksen loppuvaiheessa), koska talossa oli yksi anestesialääkäri, joka oli varattu... Sitä siis odoteltiin, ei siinä tilassa osaa muutakaan vaatia..Ja koska erityinen toiveeni oli saada epiduraali, muuta vaihtoehtoa en...
  4. P

synnytys yksityisellä

Moi. onko kellään kokemuksia/ tietoa yksityisellä tai oysissa yksityisen kautta synnyttämisestä.siis OULUSSA? Oon yhden lapsen synnyttäny ja jäi kammoamaan se, ettei puudutuksia välttämättä saakaan, jos ei anestesialääkäri oo paikalla, esim. yöaikaan. haluaisin olla etukäteen tietoinen...
  5. P

Kuinka moni olisi jälkikäteen valinnut sektion

\ En kyllä sattunut kysymään. Asia tuli itsellekin tuossa päivänä eräänä mieleen... Luulisi että seuraavan saisi helposti kun yksi jo takana, tosin sain tämän ensimmäisenkin todella vähin taisteluin (vain kaksi tapaamista lääkärin kanssa, joista jälkimmäisessä sovittiin sektiosta). Vai että...
  6. P

Kuinka moni olisi jälkikäteen valinnut sektion

\ Niinpä! Itsekkään en kärsinyt kovista kivuista sektion jälkeen. Sektio tehtiin keskiviikko aamupäivänä ja iltasella nousin ylös joka oli hieman kivuliasta. Sen jälkeen en juurikaan ole kivuista kärsinyt. Kolmen vuorokauden päästä leikkauksesta päästiin kotiin ja en ole edes panadolia...
  7. P

Sektiopelko?

\ Miksi oli kamalaa tuo lapsen ulos autto ja ompelu? Mulla se ulos autto tuntui vain venytyksenä ja ompelu ei miltään.
  8. P

Kyselen masennuslääkkeen aloituksesta..Uskallanko vielä??

Jaa...en tiedämitä ololleni on tapahtunut. väsymys ja itkuisuus on alkanut hellittää... enää ei tunnu siltä että vihaan koko maailmaa. mutta tilalle on tullut ihmeellinen apaattisuus. olen jotenkin jumissa, jäässä tuolta pääni sisältä... voisin vain istua ja tuijottaa eteeni, tuntitolkulla...
  9. P

Sektiopelko?

\ Ai niin ja haava on todella siisti, kun aikaa kuluu niin uskallanpa väittää että tulee varmaan olemaan aika huomaamaton. Tikit poistettiin 6 pv leikkauksen jälkeen eli tiistaina.
  10. P

Sektiopelko?

Itselläni sektiosta vain ja ainoastaan mahtava kokemus. Sektio tehtiin viime viikon keskiviikkona ja kotiin päästiin lauantaina. Kipeä en juurikaan ole ollut torstain jälkeen, edes särkylääkettä en tarvitse. Maitokin nousi jo toisena iltana ja imetys lähti hyvin käyntiin. Vauvaa en kyllä saanut...
  11. P

keskustelu sectiota haluaville

\ Ai niin ja se suuresti pelkäämäni katetrikin laitettiin vasta puudutuksen jälkeen, on kuulemma heillä tapana.. huh! :)
  12. P

Heippa! Tasan viikko sitten sitten keskiviikkona syntyi poika (52 cm ja 3910g) suunnitellulla sektiolla. Ei olisi voinut mennä paremmin! :) Sairaala oli Nkl ja kaikki meni oikein nappiin. Aivan mahtava henkilökunta (suuri kiitos heille) ja kotiin päästiin jo lauantaina. Kipuja ei juurikaan ole...
  13. P

\ Kiitos :)
  14. P

Soitin sairaalaan koska halusin kysyä miksi niin myöhäinen ajankohta sektiolle kuin 40+2, koska olen kuullut että suunnitellut tehdään yleensä rv:llä 39+jotain. Sainkin sitten aikaisemman ajan rv:lle 39+4 joka siis on nyt tulevana keskiviikkona... HUI!
  15. P

Kiitoksia vastajille...Pieni toivonpilkahdus heräsi minussakin vastauksienne perusteella Aloitin Fevarinin uudestaan... Nyt mennyt kolme päivää, ja täytyy sanoa että olo on todella ahdistunut.Mitään ei oikein voi tehdä..Kun on niin lukossa sisältä. Sitä vaan istuisi ja tuijottaisi...Jotenkin...
  16. P

Olen varmaan vuosi akärsinyt jonkin asteisesta masennuksesta ym. erilaisista oireista. jokunen kuukausi sitten lääkärini määräsi minulle lääkityksen..Fevarin muistakseeni. No, söin sitä peräti kaksi viikkoa..Mutta sitten oli pakko lopettaa. Kun minusta tuntui että olo huononi entisestään..olin...
  17. P

\ Kiitos kiitos! :) Missä sulle tehtiin sektio?
  18. P

No niin! Lääkärin pakeilla käyty ja sektioaika takataskussa.. Tosin ilmeni vasta jälkikäteen kätilön varatessa aikaa mulle että lääkäri oli merkannut papereihin että tehdään rv:llä 40 ja mun tapauksessa se tarkoittaa sitä että koska la on lauantaina, menee toimenpide seuraavalle maanantaille eli...

Yhteistyössä