Hakutulokset

1. A

Muita IVF/ICSI- konkareita?

Pitkiä taipaleita on teillä takana... Meillä yritys alkoi kesäkuussa 2010. Oltiin tuolloin oltu miehen kanssa vasta n. 8 kk yhdessä, mutta tiedettiin kumpikin jo suhteen alussa, että lapsia halutaan. Tutkimuksiin hakeuduttiin elokuussa 2011 je heti spermatutkimuksissa kiinni sitten...
  2. A

Muita IVF/ICSI- konkareita?

Heipä hei! En ole ennen tähän ketjuun kirjoittanut, lukenut olen kyllä ja joitakin tuttuja muilta ketjuilta täällä onkin. Meille on tehty "vasta" yksi täydellisen epäonnistunut icsi ja jo tuon hoidon aikana mulla oli sellainen tunne, että meidän hoitotaipaleesta voi tulla hyvinkin pitkä...
  3. A

IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Täällä on nääköjään punktiosta selvinneitä! Toivottavasti nyt pääsisitte maaliin saakka! Sannukka vautsi, jos oot jo niin hyvässä kunnossa, että salille voit mennä! Kehotan kuitenkin ottamaan varovasti, koska mulla itsellä punktion jälkeiset pahimmat kivut tulivat vasta kahden päivän päästä...
  4. A

Ymmärrän täysin myös sen, että tässä hommassa alkaa pikkuhiljaa kyynistyä ja pettymyksiin oppi varautumaan. Itse tuun kyllä olemaan aivan onnessani, jos joskus edes siirtoon päästään. Fiilikset on kyllä tässä viime päivinä tippuneet vielä entistäkin enemmän toivottomuduen puolelle. Olen jo...
  5. A

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Meriann mullekkin sattui kerran testien maanantaikappale. Menkat oli tosi paljon myöhässä ja testasin ihan selkeän haamun (oli jopa haamua selkeämpi). Kaksi päivää ehdin iloita, sitten menkat alkoivat ja vähän ajan päästä saatinkin sitten tietää, että luomulapsia meille ei voi tulla (miehellä...
  6. A

Vienda mä ainakin uskon ja toivon, että toi sun plussas olisi todellinen!!! antaisi ihan kauhean paljon toivoa myös mulle, kun eikös sulla ole myös hiukan ongelmia noiden AMH-tasojen kanssa. Siirrossa olleille ja punktioon meniöille onnea matkaan!!! HelgeR 35 % on mun mielestä kyllä tosi hyvä...
  7. A

Täytyy nyt miettiä, miten tässä edetään, vai edetäänkö mitenkään. Jos uusi hoito tammikuulle tulee niin tuota DHEA.a aion ainkain tavalla tai toisella hankkia. Ei kai tässä mitään menetettävääkään ole (paitsi rahat). Nyt täällä panikoin, että vaihdevuodet sitten päättivät alkaa. Mulla on...
  8. A

Uniunna toivottavasti munissaldo olisi komea!!! Me ollaan miehen kanssa puhuttu lähinnä luovutetuista soluista. Shokki vaan oli aika kova, kun ei näköjään tarvitakaan luovutettuja siittiöitä niinkuin ollaan mietitty, vaan munasoluja. Adoptioon tuskin lähdetään, enkä usko, että edes...
  9. A

Oon täällä ihan paniikissa, että nyt ne vaihdevuodet taisi todellakin tulla, kun menkkojen piti alkaa perjantaina, mutta pienintäkään merkkiä ei ole vieläkään ilmaantunut. Elättelin tässä vielä toiveita, että toinen hoito olisi ehditty tehdä vielä tänä vuonna, mutta eipä nyt sitten taida...
  10. A

Kiukkuketju

OI MIKSI, OI MIKSI en tehnyt toista lasta silloin vähän yli parikymppisenä sille silloiselle miehelle!! Mitä siitä, että mies oli epäkypsä isäksi ja meidän suhde oli paska ja oisin jäänyt yksinhuoltajaksi. Nyt kun vihdoin on hyvä mies niin kolmekymppisenä onkin munasolut loppu! VOI VITUTUS!
  11. A

kiitoksia vastauksista. Pitänee kysyä tuosta DHEA.sta lääkäriltä, kun soitan sinne varmaankin maanantaina. Voisihan sitä kokeilla, kun on tämän vuoden lääkekattokin täynnä (jos vain saisi reseptin). Eniten tässä nyt ottaa pattiin, että lääkärit eivät puhuneet tuosta surkeasta arvosta mitään...
  12. A

Heipä hei! Olen juuri sulattelemassa tietoa siitä, että vaihdevuodet kolkuttelevat ovelle näin kolmekymppisenä, eli AMH arvo on 0,2, surkeampi ei kai voisi ollakkaan. Tällä hetkellä olo on lähinnä se, että taidan ryömiä johonkin koloon kuolemaan, mutta, jos tästä nyt kuitenkin vielä henkiin...
  13. A

Voi ei Haikala mikä moka klinikalta! Nyt sitten vaan toivotaan, että oikea testipäivä toisi plussan! Meillä on tilanne se, että hoidon loppuarvio tuli kirjeellä kotiin ja sieltä sitten paljastui se syykin, miksi munasoluja ei tullut. Eli mulla on AMH-arvo todella matala, toisin sanottuna...
  14. A

Nannukka pahoittelut negasta! Tiedän tosiaankin, miten stressaava näissä hoidoissa tämä odottelu osaa olla. Tuntuu, että kokoajan pitää odottaa jotain. Meillä kuitenkin (näin siis Naikkarilla) annettiin epäonnistuneen icsi-hoidon jälkeen lupa ilmoittautua seuraavaan hoitoon heti yhden...
  15. A

Sannukka meillä punktio ajoittui tiistaille, jolloin viimeisen puregonin pistin la. Sunnuntaina tuli irrotuspiikki ja maanantaina ei mitään lääkkeitä.
  16. A

Juliet83 onnea ihan tosi ISOSTI!!! Joskus tämä elämä osaa yllättää! UniUnna mulla myös menkat on alkaneet temppuilemaan heti kun hoitojen piti alkaa. Juuri ennen hoitojen aloittamista viimeinen kierto oli tosi lyhyt, vain 17 päivää ja sumuje jälkeen menkat olivat ihan oudot, neljä päivää oli...
  17. A

Uniunna aika kinkkinen tilanne kyllä. Onko sulla lyhyt kaava? Mulla pitkässä kaavassa alkuperäisen suunnitelman mukaan eka piikki ei ois todellakaan tullut kp 2.na vaan sillon olis ollu jo kp 8 tai jotain (mutta tässä siis mukana sumut). Loppujen lopuksi sitten kävi niin, että menkat...
  18. A

Sandaali mäkin oon hiukan miettiny tuota "väärän" siittiön valitsemista. Meillähän tehtiin alkukuusta icsi, jossa munasolut eivät hedelmöittyneet. Väkisinkin tuli mieleen, että olivatko valitut siittiöt jotenkin huonoja ja oisiko tavallinen ivf onnistunut paremmin, kun siittiöt olisivat...
  19. A

Tulin tsekkamaan tämän palstan kuulumiset ja ei voi olla totta! Ei vieläkään plussia! Mikähän kirous meitä nyt vaivaa, toivottavasti loppuvuonna ja ensi vuoden alussa plussia sitten tulisi ropisemalla! Ootte ollu niin aktiivisia ja kirjotelllu niin paljon, etten mitenkään ehdi huomioida...
  20. A

Heippa taas, tulin kurkistamaan teidän kuulumisia pitkästä aikaa ja paljon onkin ehtinyt tapahtua. Robinalle ja HilleriHiirulle oikein paljon onnea piinailuun! Varmasti tuntuu aika tosi pitkältä. RBAM voi harmi :( Uskon kyllä, että voimat uuteen yritykseen vielä jossain vaiheessa...

Yhteistyössä