Hakutulokset

1. A

IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

Voi itku keijukainen!!! Tosi kurja juttu! Ootteko jaksaneet miettiä jakosuunnitelmia? Grosjean tervetuloa tänne piinailemaan! Toivottavasti sun ei tarviis kauaa tällä palstalla roikkua... eli jospa se plussa tulisi :) Robinalle ja Yoslenelle myös jaksamista piinailuun! Ja oliko vielä...
  2. A

Mimmu mahtavia uutisia!!!! Oikein paljon onnea jatkoon!!! Adela voi kurjuus, ettei olosi ole vieläkään tasaantunut. Ei varmaan auta muuta kuin levätä ja odottaa, että aika hoitaa tehtävänsä. Ja tosiaan varmaan ihan viisasta odotella siirron kanssa niin, että kroppa on palautunut kunnolla...
  3. A

Mahtava juttu Robina!!! Sitten vaan jännäämään! Yoslene ihan käsittämättömän hyvä saalis! Neela84 meillä oli viimeksi ihan sama tilanne. Neljä follia löytyi ja kolme solua. Me ei päästy siirtoon saakka, toivottavasti teillä olisi parempi tuuri!!!! Nyt on haettu taas kasa lääkkeitä...
  4. A

Mimmu hui! Aika jännät paikat! Toivottavasti pääsisit viikonloppuna kertomaan meille plussauutisen :) Yoslene mahtava saalis sulla! Eiköhän tuolla määrällä siirtoon pääse. Mulle ei ole kokeiltu muuta lääkettä kuin puregonia (no yksi hoito vasta takana). En tiedä voiko millään saada hyvää...
  5. A

Yoslene tuo DHEA on eräänlainen "nuorennuslääke", joka saattaa auttaa näissä hoidoissa, jos oma keho alkaa jo hiipua. Ulkomailla tuota jonkin verran käytetään tukemassa hoitoja, mutta Suomessa ei vielä juurikaan. Mitään täysin todistettua tutkimustietoa tuosta lääkkeestä ei ole. DHEA on...
  6. A

Robina pidetään peukkuja ettei sitä pelättyä puhelua tulisi ja pääisist onnellisesti siirtoon!!! Yoslene vautsi vau mikä saalis tulossa!!!! Tuostahan riittää vaikka minkälaiseen lapsilaumaan. Itse ilmoittauduin tänään hoitoon. Katsotaan nyt sitten mitä sanovat. Jos jaksan matkustaa 300...
  7. A

Muita IVF/ICSI- konkareita?

Heipä hei kaikki! Kysyisin tuosta DHEA.sta. Eli tänään kolahti toimitus postilaatikkoon ja aloin nyt sitten empiä, että millä annostuksella tuota pitäisi ottaa. Millaisia annostuksia teillä on ollut ja otatteko lääkkeen aamulla vai illalla (onko vaikutusta)? Kiitos jo etukäteen vastauksista!
  8. A

Mimmu ehkä tosiaan oli vielä liian aikaista testata, joten toivotaan, että testitulos vielä muuttuisi!!! RBAM Mulla oli aiemmin vähän tuollainen what ever olo, mutta nyt on kyllä muuttunut olo ihan toisenlaiseksi. Tuntuu, että tämä on pikemminkin jonkinlainen elämän ja kuoleman kysymys...
  9. A

Mahtava juttu Keijukainen ja vielä tuplamahikset! Mimmulle myös onnea piinailuun! Täällä huono onni vaan jatkuu ja jatkuu. Menkat on niin pahasti myöhässä että hoidon aloitus menee väkisin ensi vuodelle ja lääkekatto jää hyödyntämättä. Ilmeisesti tässä kävi niin, että hoito laukaisi mulla...
  10. A

Jyväskylässä hoidoissa?

Enneliina mulle kyllä tehtiin aukiolotutkimus jo aika ekoilla käynneillä. Oli ihan helppo toimenpide. Lääkkeiden hinnaksi mulla tuli ekassa hoidossa aika tarkalleen 1000 euroa. Maksukatto oli tänä vuonna vähän yli 700 euroa (ensi vuonna laskee). Lääkkeistä mulle tulee palautuksia noin 100 euroa...
  11. A

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Vienda tosi ihana lukea, että kaikki on hyvin!!! HalleB mulkta ei (tietääkseni) oo otettu tuota FSH-testiä. Tosin ei kyllä ihme olisi vaikkei sitä olisi mulle kerrottu, kun enhän tuosta AMH.stakaan saanut kuulla, kuin vasta jälkeenpäin. Täällä taas menee hermot kuukautisten takia. tai...
  12. A

Kyllä tuo Astrolabe minustakin plussalta näyttää, joten oikein ISOT ONNITTELUT!!!!! Hassua miten kaikki nyt plussaa yhtäaikaa, kun koko syksy oli niin kuivaa kautta. Toivottavasti olisi tarttuva tauti! Sannukka meillä myös seuraava hoito on sitten ensi vuonna. Tai mahdollisesti sumut...
  13. A

Enpä täältä näköjään osaa olla pois, kun pakko oli tulla kurkkaamaan mahdollisia plussauutisia taas. Ja olihan niitä!!!! Oikein paljon onnea UniUnna!! Olihan tässä nyt jo pakko jonkun onnistua! Astrolabea vielä vähän jännäilään, mutta jospa vuoto loppuisi ja plussa pysyisi! Täällä ainakin...
  14. A

Hiskias mulla alkaa piikittelyt vasta ensi vuoden puolella. Sumuttelut pitäisi aloittaa ensi kierrossa joulun aikaan ja piikit sitten vasta tammikuun puolenvälin maissa. Voi tosin olla, että joulutauko sotkee suunnitelmia ja joudutaan odottamaan vielä yksi kierto lisää. Oon nyt vaan alkanut...
  15. A

Pahoittelut HalleB.lle!!! Vienda ihan mahtavaa, että sulla plussa vaan vahvistuu!! Tosi paljon annat toivoa meille muillekin!!!! Itse tässä mietin seuraavaa voitoa, joka tehdään isoilla annoksilla (puregon 300IU), että mitenhän tuossa mahtaa käydä. Onkohan todennäköistä, että munasoluja...
  16. A

Olen hyvin pahoillani, kun ilmeisesti kirjoituksellani loukkasin muita. Kuitenkin olen myös hiukan hämmentynyt, koska olen ensimmäisestä viestistäni lähtien imoittanut, että olen sekundäärisestä lapsettomuudesta kärsivä, enkä ole sitä missään muussakaan vaiheessa peitellyt. Mielestäni...
  17. A

UniUnna pidetään peukkuja, että sä nyt plussaisit! Saataisiin me muutkin vähän toivoa :) Astrolabe kuulostaa varsin tutuilta nuo itku- ja raivokohtaukset. Mä oon näiden hoitojen alkamisesta saakka ollut todella herkillä. Ainakin Synarelat herkistivät tosi paljon, mutta en oo kyllä vieläkään...
  18. A

Ambrosio................1.IVF/1.PAS ................joulukuu? Sannukka................2.IVF ........................tammikuu 2013 Helge.....................1.IVF/2.PAS. ..............joulukuu Robina ..................1.ICSI/1.PAS................seuraavaan kiertoon HilleriHiiru...
  19. A

UniUnna mäkin oon miettinyt, että miten ihmisillä psyykkeen lisäksi vielä talouskin kestää useita hoitokierroksia. Meillä eka hoito tehtiin säästöillä, jotka aika kuiviksi siinä sitten menivätkin. Me ollaan todella pienituloisia, mä olen opiskelija ja mies ajoittain työtön ja ajoittain pienillä...
  20. A

Adela aika hurja kokemus tosiaan ja olit kyllä mahdottoman epäonninen... Toivottavasti nyt alkaisi tuon leikkauksen ansiosta kunto pikkuhiljaa kohota! Odottava73 toivottavasti olisit jo parempi!!! Miten sattuikin nyt tähän kaksi näin hurjaa punktiokokemusta. Rapu78 suuren suuret...

Yhteistyössä