Täällähän on tapahtunut paljon, meni hetki jos toinenkin lukiessa tapahtumia täällä.
Sannukalle Pahoittelut kadosta ja tsempit ainokaisen kanssa. Meilläkään ei jäänyt mitään pakasteeseen ja tunsin silloin itseni tosi epäonnistuneeksi. Toivottavasti siirretty pikkuinen on elinvoimainen ja taistelija :heart:
Baulie Toivotaan, että PAS onnistuu. Sormet on ristissä täällä ja hengessä mukana.
Adela - Ikävä kuulla, että punktio oli kauhea ja mitkä komplikaatiot sen jälkeen hui sentään!
Toivottavasti voit kuitenkin jo paremmin. Pikaista paranemista sinulle! Toivottavasti se aurinko alkaa pian paistaa. :hug:
Odottava73 Toivottavasti sinäkin voit jo paljon paremmin. Ja todella harmi, että punktio oli noin hurja.
Viendalle onnea sylikaupalla! :flower: Toivottavasti loma oli onnistunut. =)
Rapu78 Isosti onnea plussasta! :flower:Tunne on varmasti sanoinkuvaamaton.
Helgelle hermoja piinailuun. Toivotaan kovasti plussaa.
Uniunna onnea ensinnäkin hyvästä saaliista ja loistotuloksesta muutenkin =) Nyt vaan Muruselle paljon plussatuulia, ja sinulle hermoja ja malttia piinailuun. Ne on kirjaimellisesti piinapäiviä
*mimmu* - :hug: Voimia ja muista pitää huoli itsestäsi.
Robinalle onnea tulevaan PAS:iin ja toivottavasti pääsisit Jouluna testaamana joulunihmettä. =) Ja minusta on ihana kuulla, että sinä olet ottanut irtioton tässä välissä näihin hoitoihin. Itse yritän tehdä sitä samaa; paino sanalla yritän =)
HilleriHiiru voimia sinulle ja läheisillesi. :heart: :hug:
Ja mitäs täällä - epäonnistuneen ICSI-siirron jälkeen tarkoituksella pitänyt taukoa palstalta ja yrittänyt tehdä ja ajatella jotain muuta onnistumisprosentti vaihtelee päivittäin.
Välillä itketään edelleen elämän epäreiluutta ja toisena päivänä ollaan toiveikkaina kohti tulevaa. Seuraavaan kertaan meneekin sitten aikaa se 4-6kk, joten meillä on nyt mieheni kanssa projekti Hormoni kilojen karistus-alkamassa. Painoa kertyi aivan liian kiitettävästi ensimmäisen hoitojakson aikana ja nyt sitten pitäisi tehdä jotain. Joulun alusaikahan on tosi hyvä hetki aloittaa painonhallinta
Vuodon alettua olin todella kipeä. Minä joka en juuri koskaan ole kärsinyt menkka-kivuista niin nämä yllättivät, vaikka siitä olikin varoteltu. Edelleenkin, vaikka vuoto on jo loppunut niin on päiviä jolloin alavatsalla tuntuu oikealla puolella repivää kipua, joka vaikeuttaa mm. kävelemistä. Lisäksi pientä lämpöilyä ollut jo useamman päivän. Kait sitä loppuviikosta pitää suunnata työterveyteen märisemään kohtaloaan ja kyselemään, että mitä tuolle lämpöilylle tehdään.
Ja se talous - me rahoitettiin ensimmäinen hoitokerta minun säästöilläni. Nyt toiseen hoitokertaan on se puoli vuotta jonotusta niin yritetään elää mahdollisimman niukasti, että saadaan säästettyä taas rahat jostain olemattomasta (minä matalapalkkainen ja mies keskituloinen). Tiedossa se nyt ainakin on, että haaveilemamme etelänloma unohtuu ja toinen nelijalkainen karvakorvakin saa odottaa vielä aikansa. :'(
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussaneille! Ja voimia, hermoja ja kaikkea mahdollista jonossa oleville ja hoitoon pääsyä odottaville! Minä taidan siirtyä tuonne taustajoukkoihin hetkeksi seurailemaan tilanteita.