Hakutulokset

1. E

Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

Minäkin käyn aika usein kurkkimassa. Joskus kommentoinkin, jos hyvin käy.
  2. E

Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

Minäkin käyn aika usein kurkkimassa. Joskus kommentoinkin, jos hyvin käy.
  3. E

Mottoja...

"Vie mennessäs, tuo tullessas." "Jos ei pysty tekemään kunnolla, ei kannata aloittaakaan."
  4. E

onko kenelläkään pidennettävää pinnasänkyä?

Meillä poika on yhdeksäs vauva, joka nukkuu tuossa meidän jatkettavassa pinnasängyssä! Ensimmäinen vauva siinä on ollut isäni aivan 50-luvun alussa. Sen jälkeen sänky on kulkenut perheessä mukana. Itsekin olen siinä nukkunut. Kunnostimme sängyn omaa esikoistamme varten. Edellisen kerran sänky...
  5. E

Kalkkitahrat pois!

Kiitos vinkistä! Mä arvasinkin, että on pakko olla joku ns. vanhan kansan vinkki tähänkin pulmaan.
  6. E

Onneks Diili loppui!

\ Poika oppi konttaamaan vähän reilut pari viikkoa sitten. Sitä mukaa liikkuminen on muutenkin kehittynty paljon. Esim. toi sängyssä nouseminen on ihan uus juttu eikä siis ihme, että äitiä yöllä juoksutetaan. Viime yönä nousi enää kaksi kertaa. Jee! :D
  7. E

10 kk neuvola?

Kysyn nyt täältäkin, kun tuolla vauvojen puolella ei vielä kukaan vastannut: Joku tuolla kirjoitteli, että olisi myös 10 kk neuvola. Me käytiin viimeksi 8 kk ja täti silloin kertoi, että seuraavan kerran vasta vuoden ikäisenä. Miten muilla?
  8. E

Onneks Diili loppui!

Huh kylläpä oli urakka toi Diilin katsominen! Tulee vähän liian myöhään ja pakko oli katsoa, kun koukkuun oli jääty. Onko muita koukkuun jääneitä? No sitten yöllä, kun piti saada nukkua, poika (10 kk) päätti nousta sängyssä polvilleen tunnin välein ja huuteli äitiä selättämään. :/
  9. E

Liukuovi ulko-ovena?

Mulle tuli mieleen, että se liukuoven kisko täytyy sitten ainakin pitää tosi hyvin puhtaana. Muuten mekanismi saattaa mennä epäkuntoon eikä ovi kulje hyvin. Englannissa tosiaankin toi liukuovi on varmastikin aika yleinen, mutta siellähän ei olekaan talvea ollenkaan. Ympärivuotinen syksy vain. ;)
  10. E

Kävelysauvat

Mulla on kans sauvat ja ovathan ne käytössäkin olleet melko ahkereaan. Sain lahjaksi viime jouluna. Niissä voi säätää pituutta, joka on mielestäni todella hyvä juttu (niitä voi käyttää myös esim. laskettelussa). Aluksi kävely sauvojen kanssa tuntui hieman oudolta, mutta vain ekalla kerralla...
  11. E

Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

Jeps. Hyvin on lähtenyt tämäkin osio liikkeelle. Hyvä juttu. Meillä 10 kk poika oppi vihdoinkin konttaamaan pari viikkoa sitten. Nyt raukka nukkuu ihan uuvuksissaan pitkän häseltämisen jälkeen. Aamupäivällä oltiin perhekahvilassa. Poika on kova ujostelemaan ja koitetaan vähän treenata...
  12. E

äidit -74

\ :) täällä kans samat systeemit
  13. E

+30-v äitejä & 1 lapsi

Minä kans! Eli olen 31 v. ja poika pian 10 kk. Näillä näkymin poika saattaa jäädä ainokaiseksemme. Ainakin nyt on semmoiseet fiilikset. Lähipiirissä kovasti "tyrkytetään" ajatuksia useammasta lapsesta. Nyt silti tuntuu siltä, että ME ollaan nyt tässä eikä siihen kuulu enää ketään muuta.
  14. E

aikaa lapselle

Niin ja tosiaankin täällähän käy monenlaista väkeä. Kaikilla ei ole pieniä lapsia tai lapsia ollenkaan.
  15. E

aikaa lapselle

Minä myös käyn täällä silloin, kun lapsi nukkuu. Ei muulloin ehdi eikä tekis mielikään.
  16. E

takas töihin - pukeutuminen??

Itse aloitan työt vasta tammikuussa, mutta mietiskellyt jo nyt samoja asioita. Pitää pikkuhiljaa alkaa osteleen toimistovaatteita. Mälsää, kun niin tykkäisin näistä kotivaatteista. En tiedä mistä löytyisi neuvoja. Itse oon lueskellut lehtiä ja pyörinyt vaateosastoilla "haistelemassa" tulevia...
  17. E

Pyykkiä, pyykkiä!

Ja visaisten kysymysten sarja jatkuu... :wave: Minne kannattais sijoittaa pyykkikori? Meille tulee siis kaksikerroksinen talo, jonka alakertaan kodinhoitohuone (yläkerrassa oleskelutilat ja makuuhuoneet). Tuntuu kovin utopistiselta ajatukselta, että meillä olis (vain) kodinhoitohuoneessa...
  18. E

Keskuspölynimurista myös

Oliskos vielä lisää kokemuksia keskuspölynimurista? Rakennetaan ja alkuperäisen suunnitelman mukaan oli tarkoitus asentaa keskuspölkkäri, mutta nyt on jotenkin alkanut mietityttämään.
  19. E

Keskuspölynimurista myös

Millaisia kokemuksia teillä on keskuspölynimurista? Onko oikeesti käytännöllinen? Minkä merkkinen on hyvä?
  20. E

Kuka tai mikä...

Mä olin ihan mieleton WHAM -fani! George Michael oli aivan mielettömän ihana... Ja kuinkas sitten kävikään...

Yhteistyössä