onko kenelläkään pidennettävää pinnasänkyä?

Löytyykö täältä ketään jonka lapsella olisi tuollainen pidennettävä pinnasänky? Meiltä sänky löytyy mutta on kyllä todella todella vanha. Löytyykö täältä muita jotka omistaa tuon harvinaisuuden? Minkä ikäisenä teillä on siirrytty jatkettavaan sänkyyn vai oletteko pidentäneet vain pinnasänkyä?

Meillä on sellainen mummolassa ja on ihan käytössä aina kun siellä vieraillaan. Mutta herra ties kuinka vanha tuokin on. Siinä on sen verran mekanismi rikki, että se on pitänyt sitoa vaan siihen tasan yhteen asentoon, joten enää sitä ei saa pidennettyä kyllä.

Luulen, että syy noiden myynnin loppumiseen on se, että isompi lapsi haluaa jo itse päästä kiipeämään sängystä pois ja myös patjan jatkaminen voi tuottaa ongelmia (tosin en tiedä onko se yhtään sen ongelmallisempaa kuin jatkettavankaan sängyn patjan jatkaminen).

Meillä lapsi nukkuu sellasessa jatkettavassa pinnasängyssä. Sänky on yli 40v. vanha,mut hyvässä kunnossa ja toimiva =) . Tarkotus ois siirtää lapsi tavalliseen sänkyyn,kun oppii kunnolla tulemaan sellasesta alas.

Meillä poika on yhdeksäs vauva, joka nukkuu tuossa meidän jatkettavassa pinnasängyssä! Ensimmäinen vauva siinä on ollut isäni aivan 50-luvun alussa. Sen jälkeen sänky on kulkenut perheessä mukana. Itsekin olen siinä nukkunut. Kunnostimme sängyn omaa esikoistamme varten. Edellisen kerran sänky oli maalattu 80-luvulla. Ihan hyvä sänky. Vähän natisee, mutta oikein toimiva muuten.

meillä miehen kotoa otetttiin ja maalattiin semmonen sänky tytölle aikoinaan mökille. Mutta eipä montaa kertaa kerenny sielä nukkua, kun vaihdettiin toiseen. Oli niin paljon pienempikun tavallinen pinnasänky, ettei nukkumisesta tullut mitään. kokoajan hakkasi itseään pinnoihin, ja mä en saanut nukuttua myöskään. sitte laidat sen verran matalemmat, että pelkäsin aina että tulee sieltä yli kun nousi seisomaan. Mutta mielestäni aivan ihana olis. varsinki ku siinä on ne pampulat.. että säilössä on, ja jos me joskus vauva saadaan, niin siitä tulee sen ensisänky.

Meiltä löytyy jatkettava pinnasänky mökiltä ja sillä on ikää 35v (mun vanha). Meillä ei ole niitä pampuloita pinnoissa. Hieman se on kapeampi kuin nyky pinnikset mutta 75cm leveä patja mahtuu kyllä, pullistelee vain vähän pinnojen väleistä. Itse en halunnut sänkyä kotikäyttöön koska siinä ei ole nostettavaa pohjaa.

Yhteistyössä