Kävelysauvat

hiki virtaa
Mulla on myös ne,oli jonkun aikaa käyttämättömänä mutta nyt taas käytössä.Kyllä se kävely on tehokkaampaa niillä jos osaa tekniikan.Näkyyhän tuolla monen näköistä hiihtelijää ja sauvan heiluttajaa,mutta onhan ne talvella myös vanhusten apuna liukkailla keleillä.Alkuun kun taas otin ne esille vähän niinkuin hävetti kävellä niillä mutta nyt ei ja hiki virtaa..

kotiemo
Juu sain kolkytvuotislahjaksi mieheltäni. Aluksi arkailin niitä käyttää, mutta nyt en voi lähteä lenkille ellei sauvat ole mukana. Tahtikin on sopivampi sauvojen kanssa. :)

Minulla on :wave: ...hyvin niillä lähtee liikkeelle, tosin niihin keskittyminen vie kaiken huomion alussa :whistle: Muistan elävästi kuinka seurasin sauvoja että ne osuvat oikealle kohdalle jotta saisin niistä parhaan mahd.hyödyn ;) Ne ovat tehokkaat, hyvä hankinta :flower:

Zarahan
Mulla on ollut kans jo n. 3 vuotta sauvat. Vielä kun olin töissä, niin "sauvottelin" työmatkat kotiin kun oli niin sopiva matka. Sai aina hyvin ajatukset pois töistä matkan aikana kun kuunteli korvakuulokkeilla radiota ja paineli menemään. Erikseen ei tarvinnut edes lenkillekään lähteä enää illalla =)

vautsi..ihana lukea että niitä sauvailijoita löytyy..oon kerran kokeillut ja silloin opetettiin tekniikka ja tuntu kyllä tehokkaalta...
itse tässä hommasin sauvat itselleni kuukausi sitten tarkotus olisi alkaa pikku hiljaa niitten kanssa sauvomaan...ajattelin että laitan vyö ja siihen koirat kiinni ja eiku lenkille...silleen viime talvella kävin hiihtämässäkin niin eiköhän toikin onnistu.. :D

En ole hurahtanut lajiin enkä hurahda! Näyttää niin naurettavalta jostain syystä... mieluummin kävelen reippaasti muuten vaan. =) Mutta lykkyä pyttyyn teille, jotka aktiivisesti jaksatte sauvailuakin harrastaa.

Mulla on kans sauvat ja ovathan ne käytössäkin olleet melko ahkereaan. Sain lahjaksi viime jouluna. Niissä voi säätää pituutta, joka on mielestäni todella hyvä juttu (niitä voi käyttää myös esim. laskettelussa). Aluksi kävely sauvojen kanssa tuntui hieman oudolta, mutta vain ekalla kerralla. Mielestäni sauvakävely ei ole naurettavan näköistä (täällä kotomaassa), jos tekniikan osaa.

Yhteistyössä