Hakutulokset

1. Black Diva´s

Itsenäisyyspäivä on pelkkää sotien muistelua

Nuo sodat kuitenkin takasivat itsenäisyyden jatkumisen
  2. Black Diva´s

Viimeisin mukava pikkujuttu jolla lemmikkinne ilahdutti teitä?

Nahkaversiot oli eilen menneet ihan itekseen saunomaan. Tässä kun vikolla ovat saaneet saunotusta ja kuorintaa, ni kai tuo lämmin sauna vaan houkutti edelleen :)
  3. Black Diva´s

Onko ens vkl messukeskukseen menijöitä

Noi on sellasia rotuja ettei varmaa kovin montaa näyttelyä oo jossa niitä olis runsaammin
  4. Black Diva´s

Ekat omat harjis kasvatit menee junnuilemaan :)
  5. Black Diva´s

SKL – FKK ry - Aikataulu
  6. Black Diva´s

Ilmotettujen koirien määrä on taas aivan valtava n. 16 000 koiraa. Toki noista suurin osa on sekä lauantaina että sunnuntaina
  7. Black Diva´s

Montako kertaa viikossa lapsenne kylpevät? Lapsen ikä? :)

Päivittäin suihkussa käyny monia vuosia ja ikää nyt 14v.
  8. Black Diva´s

kiva, koirilla nenäpunkki eikä lääkkeitä apteekissa.. mitäs nyt?

En tiä mitä lääkettä lääkäri on teille määränny, mut Milbemax vet toimii nenäpunkkiin et jos sun jollaki koirallisella tutulla olis noita, ni sillä voisit alottaa ja pyytää sit repsun sille lääkkeelle
  9. Black Diva´s

Nää jotka oon tonne viemäs on oikeastaan kaikki sellasia et ne voi pärjätä tuomarilla ku tuomarilla oikeastaan. Nuorten luokan narttu on hieman korkea, mut kuitenki hyvin sopusuhtanen ja erittäin elegantti kokonaisuudessa :)
  10. Black Diva´s

Keittis la kehät 8 ja 9 ja alkaa pennuilla klo 9 ja su kehä 4 alkaa klo 10
  11. Black Diva´s

Meillä piti su olla Lummelampi arvostelemassa, mutta ei tuomarimuutos vaikuttanu mulle. Reilut 80 harjaa on molempina päivinä ilmotettu :)
  12. Black Diva´s

Paljonko teillä säästössä rahaa?

Sairastelu syöny ihan kiitettävästi säästöjä ja edelleen ne säästössä olevat kuluu tähän elämiseen sieltä. Aivan liian vähän on tällähetkellä säästöjä
  13. Black Diva´s

Molempina päivinä oon useamman koiran kans osallistumassa. Toi on erkkareiden lisäks vuoden kohokohta :)
  14. Black Diva´s

Mit teette tänään?:)

Toivottavasti sua ei pysäytetä ratsiassa etkä kolhi ketään
  15. Black Diva´s

Yllättikö talvi?
  16. Black Diva´s

Pesen kaks koiraa ja kolme olis noiden lisäks tarkotus karvoa alustavasti. Jatkan pakkaamista ja taidan jossain välissä vaan olla möllöttää myös
  17. Black Diva´s

Valmistuin lähihoitajaksi jokin aika sitten ja työpaikan porukka on aivan kuin helvetistä

Aina on myös mahdollisuus etsiä toinen työpaikka. Mä uskon et tohon työilmapiiriin löytyy kyllä meniöitä sun tilalle :)
  18. Black Diva´s

Onko lääkkkeet pakko ottaa korvatulehdukseen?

Mikäli tulehduksen aiheuttaja on virus AB on turha, mikäli tulehduksen aiheuttaja taas on bakteeri se ei oikeen kuole ilman sitä ABkuuria. Ensin siis kannattais tutkituttaa kumpi on kyseessä. Kyllä ne sen tutkii ku vaan vaatii
  19. Black Diva´s

Valmis kääretorttu

En mä tunne ketään joka ruokkis elimistöään kääretortuilla edes itsetehdyllä se jos joskus ja jouluna pistää suuhunsa palan tai kaks tuskin kuitenka vaikuttaa suuntaan eikä toiseen. Ja vältetään kyllä lisäaineita, vaikka herkkujaki saatetaan popsia joskus katsomatta niihin lisäaineisiin.

Yhteistyössä