Hakutulokset

1. Black Diva´s

Mitä liikkuu ihmiswn päässä, jonka koti on täynnä lasikaappeja joissa on käärmeitä?

Silmäilit ohjelmaa sivusilmällä ja päättelit jopa että suhde naisella oli yhdentekevä :) Suurin osa terraarioeläimistä kinnostuneista hoitaa eläimet paremmin mitä moni lapsensa Herppi.net - Keskustelua terraarioeläimistä Miksi pitäisi olla erikoisuuden tavoittelua jos sisustaa OMAN kotinsa...
  2. Black Diva´s

Jännitys on alkanut (koira asiaa)

Toi on kyl sellanen vaihe et on täynnä pentuja ja niiden "aiheuttamaa" työtä. Mulla edelliset pennut oli alkuvuodesta, ni kyllä niitä jo kaipaa :)
  3. Black Diva´s

Valmis kääretorttu

Niin jotkut ostaa leipääkin kaupasta eikä leivo kaikkia itse :)
  4. Black Diva´s

:whistle:
  5. Black Diva´s

Nimi koiralle (linkki kuvaan)

Nimen tärkein merkitys tulee esiin siinnä minkälaisen olon se tuo sulle itsellesi, Mikäli sulle tulee hyvänolon tunne nimestä Lumi niin pidä se :)
  6. Black Diva´s

Mulla on kotona pp narttu ja pp uros sekä 2x naku uros ja 2x naku narttu :)
  7. Black Diva´s

Onko ihan kuolleena syntynyt idea ottaa lapsiperheeseen koira rekkurescuen kautta?

Kuten tuossa iso päätös kirjoitti et yhtää tiedä mitä ostat. Saatat saada todella mahtavan koiran jonka hermorakenne toimii toivotusti eikä koira sairastele, tai se toinen voi sitten ollakin sairasteleva tai hermorakenteeltaan aivan mahdoton. Mieti tarkkaan oletko varmasti valmis jaksamaan...

Yhteistyössä