KMV-lehti: 5 vuotta sitten ostettu kääretorttu ei ole muuttunut yhtään! | Ruoka | Iltalehti.fi
Kuka noita edes yleensä ostaa tai syö
Kuka noita edes yleensä ostaa tai syö
Teen kyllä yleensä itse ja se on namia, mutta joskus ostan valmis kääretorttua. Ostan myös joskus valmisruokaa, vaikka olen itse kokki. K-a-m-a-l-a-ajoku sellainen joka ei ole ikinä saanut itsetehtyä.
Mä tiedän varsin hyvin mitä lisäaineet on, missä niitä on ja paljonko. Ja mitä ne tekee ihmisille. Silti mä syön joskus valmisruokaa, valmis leivonnaisia, joskus poltan jopa tupakan. Eikö oo kamalaaJoo, mutta mua lähinnä mietityttää, että kuka haluaa ruokkia elimistöään, saatikka pienen lapsen elimistöä tuollaisella skeidalla? kyllä mä teen itse mieluummin vieraille vaikka pannarin, kun että tarjoon tollasta teollisuusjätettä kellekkään .
Ihmisillä on nykyään yllättävän vähän tietoa lisäaineista ja niiden vaikutuksista.
Minä tunsin ihmisen joka ei syönyt mitään muuta kuin vaniljajäätelöä...Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;27603564:En mä tunne ketään joka ruokkis elimistöään kääretortuilla edes itsetehdyllä se jos joskus ja jouluna pistää suuhunsa palan tai kaks tuskin kuitenka vaikuttaa suuntaan eikä toiseen. Ja vältetään kyllä lisäaineita, vaikka herkkujaki saatetaan popsia joskus katsomatta niihin lisäaineisiin.