Onko ens vkl messukeskukseen menijöitä

"shihtzu"
En ole vielä varma menenkö ollenkaan, mutta koirat jää ainakin kotiin. Lauantaille meinasin tuon yhden ensin ilmoittaa, mutta onneksi en sitä tehnyt, kun tuomari vaihtui huonoon vaihtoehtoon.

"shihtzu"
Mulla on tuo uros sen tyyppinen, että sitä ei ihan kenelle vaan kannata viedä, vain niille, jotka arvostavat vanhaa klassista linjaa, valitettavasti niitä tuomareita nykyään vaan on aina vaan vähemmän.
Eikä meillä oikein ole Suomesta mitään tavoitteita tällä hetkellä, puuttuu vaan se 1 ulkomaan cacib intti-tittelistä. Pentu taas on vielä liian nuori skaboihin.

[QUOTE="shihtzu";27632072]Mulla on tuo uros sen tyyppinen, että sitä ei ihan kenelle vaan kannata viedä, vain niille, jotka arvostavat vanhaa klassista linjaa, valitettavasti niitä tuomareita nykyään vaan on aina vaan vähemmän.
Eikä meillä oikein ole Suomesta mitään tavoitteita tällä hetkellä, puuttuu vaan se 1 ulkomaan cacib intti-tittelistä. Pentu taas on vielä liian nuori skaboihin.[/QUOTE]

Nää jotka oon tonne viemäs on oikeastaan kaikki sellasia et ne voi pärjätä tuomarilla ku tuomarilla oikeastaan. Nuorten luokan narttu on hieman korkea, mut kuitenki hyvin sopusuhtanen ja erittäin elegantti kokonaisuudessa :)

Yhteistyössä