Hakutulokset

1. M

Miksi ihanat unet aina keskeytyy?

Sanoppa muuta, näin niin ihanaa unta missä olin laihtunu ja vanhat farkut mahtui jalkaan.. Uni oli tosi todentuntuinen ja olin niin mielissään :laugh: Mutta sit vauva herätti ja tajusin olevani edelleen lihava ja löllykkämahainen :D
  2. M

onkos katsastuskonttorit tänään normisti auki?

Emäntä sano että ainakin niillä on neljään asti.. Normaalisti viiteen. Mutta me ollaan Oulussa eli ei töstö varmaan mitään apua ollut :/
  3. M

Mikä tämän hetken hittibiisi ärsyttää?

http://www.youtube.com/watch?v=YmcxxiJ7NXo entäs tää? :D
  4. M

Mikä tämän hetken hittibiisi ärsyttää?

Molemmat hyviä biisejä :D Mun mielestä nyt aina kaikki 'top10' biisit on hyviä.. Toisto toimii...? Kun kuulee radiosta niin alkaa tykätä :D
  5. M

Onko turvallista istua moottoripyörän kyydissä raskauden aikana?

hei itse jatkoin mottoripyöräilyä noin viikolle 25 asti. silloin maha alkoi olla hankalasti tiellä, eli siis painui tankkia vasten.. ei ainakaan minulle tai vauvalle tullut mitään haittaa tästä, vauva nyt 2k ja terve. raskaus sujui ongelmitta. neuvolassa kehoitettiin harkitsemaan...
  6. M

7vk ikäisellä vauvalla kova kakka?? Apua!!

Meidän poika on nyt 7vk:n ikäinen ja uloste on yllättäen muuttunut kiinteäksi. tänä aamuna kun vaihdoin vaippaa niin siellä oli ihan yhtenäinen kiinteä kasa :( Vauva kakkaa noin 1krt/vrk. Saa pelkästään korviketta (nan jauhe). Vauva ei ole mielestäni erikoisen itkuinen tai ärtyisä. Viime yö oli...
  7. M

tutkiiko äitiysneuvolassa terkkarikin kohdunsuuta?

Multa ainakin tutki parikin kertaa, just viimesinä viikkoina kun la oli käsillä ja sitten kun se oli jo mennyt.. Kokeilivat että onko vauvan pää kiinnittynyt kun se oli epäselvää.. ja samalla kai yritti saada synnytystä käyntiin sillä ronkeloimisella.

Yhteistyössä