Hakutulokset

1. M

Mikähän tuota meidän 6kk vauvaa vaivaa,nukkuu päikkäreitä 3tunnin välein

Meillä vauva nyt melkeen 7kk ja nukkuu edelleen paljon.. Selkeää unirytmiä ei ole vielä, mutta noin 2,5-3h jaksaa valvoa kerrallaan! Yöunet noin 12h. Joskus valvoo pidempiä pätkiä, esim. iltaisin,
  2. M

Miksi jotkut laittaa pikkukolikoita kahvipannun alle?

huoltsikoilla oon monesti nähny tuollaisen patentin, mutta en oo sit alkanut miettimään mikähän idea siinä on.. Mutta nyt kun tuo selvisi niin täytyypä kokeilla täällä kotonakin sitä! Nytkin litkin tällasta kärähtänyttä kuraa, ja ei ees seissy kuin vajaan tunnin :(
  3. M

Ootteko huomanneet muuten eri puolella Suomea asuvissa tiettyjä ominaispiirteitä ruumiinrakenteessa?

:laugh: Todenperäisyydestä en tiedä, mutta ainakaan omalla kohdallani tämä ei oikeen pidä paikaansa. Olen kaksoset, vaalea ja vankkarakenteinen. Raajat mielestäni keskiverto pitkät. Mies on myös kaksoset, niin ikään vaalea, mutta hennompi rakenteeltaan. Keskivertoraaja hänkin :D
  4. M

jonot zeppeliinin H&M!

Pakko olla kait kun eikai nyt uus h&m mikään maailmam ihme ole pohjoisessakaan.. :o
  5. M

paino ongelma

Oot kyllä aivan oikeassa. Ennen punnitsinkin itseni vain kerran viikossa tai harvemmin. Sen jälkeen kun rekisteröidyin tuonne Kalorilaskuriin niin aloitin tuon jatkuvan vaa'alla hyppäämisen. Se ohjelma 'kannustaa' käymään vaa'alla päivittäin, mikä ei ainakaan mun kohdalla ole tosiaan...
  6. M

paino ongelma

Mulla kans paino sahaa ihan älyttömästi.. Yritän tässä koko ajan laihduttaa ja vajetta jää ainakin kalorilaskurin mukaan noin 600 kcal/vrk. Silti paino saattaa yhtäkkiä hypätä vaan 1,5kg ylöspäin ja tulee sitten sieltä taas hiljalleen alas. Itse en ole huomannut yhteyttä hormonikierron ja painon...
  7. M

Jos huutonetissä joku on huutanut monta kertaa peräkkäin, onko se huutoautomaatti

Jos se yrittää saada huutonsa hintavarauksen yli? :o
  8. M

TÄRKEÄ TIEDOTUS!!!! TUKEHDUTTAMISPELI!!!

En oo koskaan ennen tuollaisesta kuullutkaan :o
  9. M

Äiti ja mielipiteet siskoni mekosta.

Vitsi mikä äiti.. Jos olisin siskosi niin sanoisin kyllä äidille että huolehtii vain omasta vaatetuksestaan. Tuntuu kyllä ikävältä siskosi puolesta tuollainen 'lihomisesta' naljailu, etkö voisi sanoa äidillesi että vaikka hänelle paino onkin varmaankin pakkomielle niin huolehtii vain oman...
  10. M

mitähän sitä taas puuhailis viikon.

Mä aina kiertelen kirppareita jos on tylsää ja yksinäistä. Mutta mulla onkin vaan yks lapsi että useamman kanssa se ei välttämättä ole niin hauskaa puuhaa :whistle:
  11. M

Miten nimimerkin vaihto onnistuu?

Jaa, se onnistuikin :laugh: Lol, sori turha postaus :)
  12. M

Miten nimimerkin vaihto onnistuu?

Haluaisin vaihtaa nimimerkkini, koska tämä nykyinen ei oikein sovi nykyiseen tilanteeseen. Yritin tuolta Muokkaa tietojasi -osiosta vaihtaa nimimerkkiä, mutta en pysty kirjoittamaan sinne uutta nimimerkkiä? En pysty pyyhimään vanhaa pois.. Jos joku viitsisi neuvoa niin olisin hyvin iloinen...
  13. M

Toimiiko muilla FACEBOOK? Ei ole toiminut eilisestä minulla..

jee, toimii B) vähän aikaa sitten ei toiminu ja meinas jo tulla vierotusoireita.
  14. M

Saanko avautua?

:hug: Kuulostaa tosi ikävältä.. Voin sanoa, että täällä on aika samanlainen meininki. Tänään erityisesti ärsyttää kun ukko tuli yöllä kotiin päisään (oltuaan veljen kanssa meidän lähibaarissa) ja nakkeli kaikki vaatteensa pitkin poikin. Ja meidän pitäis lähteä hakemaan toista autoa ennen puolta...
  15. M

58,7 !!! =)

Niin se taitaa olla että nuo jumitukset kuuluu painonpudotukseen :) Pitää minunkin vaan olla kärsivällinen.. MUtta niinkun joku kirjoitti eräällä laihdutussivustolla: "Loppuelämää vartenhan tätä tehdään" eli aikaa on
  16. M

58,7 !!! =)

Onnea :flower: se on inhottavaa kun paino jumittaa vaikka kalorivajetta tulee päivittäin.. Söitkö tuon jumituksen ajan silleen "kevyesti"? siis että vajetta jäi? Kun ihmettelen mikä mättää kun itelläkään ei paino nyt putoa vaikka ruokipuoli pitäis olla ihan kunnossa!!
  17. M

JEEE! pääsin kouluun :D

Kiitos paljon onniteluista :) :flower: Tähtiyölle kans paljon onnea :D
  18. M

JEEE! pääsin kouluun :D

:heart: :heart: Sain sen koulupaikan mitä hainkin! Jee! :) Halusin vaan ilmoittaa vaikka ketään tuskin kiinnostaa edes :D Kukaan muu tulossa oamk:n sosiaali- ja terveyspuolelle?
  19. M

Kuin nopsaan reidet kiinteytyy jos...

Eiks tuo oo aika hidas vauhti pyöräillä, ei kai tuollaisessa tule edes vielä lämmin :o
  20. M

Olisko kivat Farkut?

Uujee, miehet tykkäis :D paitsi ei mun päällä!! Voin kuvitella miten tursuisin noista xD

Yhteistyössä