Hakutulokset

1. N

Paljonko miehesi tienaa?

Mun miehellä jää kuussa käteen n. 2000-2200 euroa, ihan tavallinen työntekijä, päivätyö. Ite oon kotihoidontuella, meillä on kolme lasta. Asuntolaina, autolaina ja paljon muitakin laskuja kuussa...
  2. N

äidit vm-89 tai 90!

\ Täällä on 18-vuotias, jolla ei ole vielä yhtään lasta. Olen kanssasi aika lailla samaa mieltä eläkeikää lähestyvistä ensisynnyttäjistä. Ensin ura ja sitten perhe. Siinä sitten äiti hoitaa ensin lasta ja hyvin nopeasti osat vaihtuvat. Lapsi hoitaa äitiään ja ehkä myös omia lapsiaan samalla...
  3. N

kauhea vauvakuume

Olen itse 18-vuotias tyttö ja valmistun ammattiin toukokuun lopussa. Vauvakuumetta on ollut noin 2 vuotta. Minun mielestä voisin pärjätäkin lapsen kanssa, mutta silti lykkään lasten tekoa vielä vähä aikaa. En ole yhtää bilettäjä ja baareissa juoksija tyyppiä ja vaikka itse sanonkin olen...
  4. N

talon kokonais hinta

niin ja siis toi 200m2 on asuin neliöitä...autotalli on 65m2 ja sitten on vielä varasto
  5. N

talon kokonais hinta

\ ohhoh :o taitaapi olla kullalla ja timanteilla sisustettu...no toi tien teko on kyllä kallista puuhaa.Meillä 200m2 ja hintaa tuli 115 000? tontin kanssa ja asutaan 30km Helsingistä pohjoseen.No ukolla on kyllä oma rakennusfirma et sen takii päästiin "halvalla" kun tehtiin kaikki itse...alusta...
  6. N

vihkisormuksista

http://www.white-yellow.com/ tässä yksi osote, vilkaseppa löytyykö sieltä sellasta, joka olis mieleen!
  7. N

ICSI:n läpikäyneet!!!!

Olimme tänään lapsettomuuspolilla. Meidän hoitomudoksi tulee ICSI, johtuen miehen huonosta spermasta. Mieheltäni oettiin kromosomikoe, sen vastusten jälkeen uudelleen polille, jolloin aloitamme hoidot. MUTTA: aloitetaanko lainkaan hoitoja jos tuossa kokeessa selviää, että tämä sperman huono...
  8. N

tulot,lainanmäärä ja lyhennys

\ ei ollu vanhaa asuntoa kun asuttiin vuokralla ja ei ollu myöskään mitään rahaa säästössä kun ollaan kummatkin (siis ukko ja mä)pitkälti alle 30 vuotiaita...mutta ukolla on oma rakennusfirma ja appikin on kirvesmies eli verta,hikeä ja kyyneleitä kun talon puutkin ostettiin tukkeina :'(
  9. N

Imetys heti synnytyksen jälkeen.

meillä vauva nostettiin heti tissiä syömään ja hoitsut kävi jopa yöllä herättelemässä mua että olisi taas aika syöttää vauvaa vaikka vauva oli koko ajan vieressä(oli siis pieni kokoinen tämä vauva) ja piti imettää 3 tunnin välein että saisi painoa/ettei tippuisi liikaa ja saatiin myös lisämaitoa...
  10. N

tulot,lainanmäärä ja lyhennys

netto tulo on n.2500?/kk,lainaa on 100 000 jäljellä (oli 110 000?) ja lyhennys 580?/kk.Olemme siis rakentaneet uuden(250m2) talon lähelle Helsinkiä
  11. N

kos vai korfu?

Peloponessos on aika iso alue. Mutta onhan siellä esim. Loutraki, joka on ihan hyvä ja kiva paikka lapsen kanssa ja sieltähän pääsee vaikka Ateenan päiväksi, sillä matka on lyhyt ja busseja kulkee usein. kevät on kyllä Kreikassa aika tylsää aikaa varsinkin ns. turistikohyeissa, sillä paljon on...
  12. N

Negatiivisia kokemuksia epiduraalista?

Joo mul taisi kanssa mennä toi epiduraali päin honkia :/ nimittäin oli samoja oireita kuin edellisillä...hirvee horkka eli tutisi ja tärisi niin ettei meinannut sängyllä pysyä,oksensin kokoajan ja imukuppihan se lopulta kaivettiin esiin 1.5 tunnin ponnistuksen jälkeen :( en kyl oo varma et...
  13. N

miten asutte?

minä,ukko kulta,tyttö 3.5kk ja tanskadoggi...200m2 ,vuonna 2004 valmistuneessa omakotitalossa :D
  14. N

siis mitä

mitä siinä 3kk rokotteessa on...siis mitkä rokotteet..mille vasta-aineet
  15. N

munasarja/johdin kivut

Söin Clomifenejä tässä kierrossa ja jonkunverran tuli oireita (pientä kipua ja jomotusta). Ihan hyvä näin, että ehkäpä tuolla munasarjoissa jotain tapahtui. Oviksen bongasin 4 päivää sitten ja tietty silloin sitten "harrasteltiin" parina päivänä ;) Mutta nyt nuo kivut yhä jatkuvat ja...
  16. N

Lasketaan epäsäännölliseksi kierroksi...

Samaa rataa mullakin aina kierrot olleet ja itseni mielestä epäsäännölliset. Mutta gyne sanoi, ettei nuo nyt niin kauhean epäsäännölliset ole, enkä noihin kuulemma kannata puuttua. Sanoi vaan ainoostaan, että kun kierrot on yli 33-35 päivää, niin silloin ei yleensä ole tapahtunut ovulaatiota...
  17. N

clomit+ovulaatio

Mua jäi mietityttämään, kun lääkäri sanoi, että clomeilla ovis tulee kp 13-14. Kun joskus nyt oviksia sattunut bongaamaan, niin ne on ollu joskus kp 15-17. Eli clomeillako ovis sitten tuleekin jo noin aikasin? Onko teille sanottu tarkalleen päiviä, millon ovis pitäis olla, kun clomeja olette...
  18. N

Suositelkaa bailupaikkoja

Vaasast ainakin löytyy paikka nimeltä Waild. Siellä on kaksi eri puolta, toisella puolella soitetaan poppia levyltä ja toisella puolella on sitten ihka oikea bändi soittamassa tanssimusiikkia, siis ihan humpat yms.Soittavat kyllä paljon kaikenlaista muutakin musiikkia. Ikäraja tuonne onkin 21v...
  19. N

Ruokarukous eskarissa

MIKÄ TEKEE KRISTINUSKOSTA PAREMMAN, KUN MUUT USKONNOT TAI "USKONNOTTOMUUS"???
  20. N

oulun lapsettomuusklinikat?

Onko joku käynyt Oulussa jossain klinikalla tms. lapsettomuushoidoissa? Onko tietoa, onko niissä paljonkin hintaeroja tai muita eroja? Mitä suosittelisitte?

Yhteistyössä