ei ole pakko olla kihlasormuksen kihlasormusvalikoimasta tai vihkisormuksen vihkisormusvalikoimasta. ei meillä ole ainakaan!
kihlasormukset ostettiin ale-kopasta
19mk/kpl, hopeiset pyöreät (mulla ja miehellä muuten tasan saman kokoset!) myyjä ei yhtään ollu kummissaan, kannusti vaan valkkaamaan oman näköset.
vihkisormuksia etittiinkin kauan. mies halus kans ja valkkas lopulta hopeisen puolipyöreän, jossa muutama "timantti"!
ei tosin pitäny samaan aikaan kihlasormuksen kanssa. ja virallinen sormus kun meni sählypelissä särölle niin ostettiin kivetön vastaava uus.
minä nirsoilinkin sit todella. halusin hopeisen, yksinkertaisen, johon en ikinä kyllästyis. (mulla kun on naiseks hiukan paksut sormet niin valikoimaa oli niukalti...) vertasin aina, et "sellasen kun mun 1/2v-sormus", jonka siis sain kun oltiin oltu yhdessä 6kk. yksinkertainen hopeinen, jossa sydän muotoiltuna (vaikea selittää...) sit aina kun mentiin kattelemaan niin sanoin, että kysytään suoraan hopeasormuksia, mutta mies aina eka sano et vihkisormuksia ja ne toi ne kultaset... ei vaan oo mun juttu ne. lopulta ois löytyny yks sopivan näkönen, mut sopivan kokosen tilaminen ois menny niin pitkäks, että ei ois ehtiny... lopulta tajusin, että voin käyttää samaa 1/2v-sormusta! ja siinähän se on ollu jo kohta 4v
tykkään kovasti ja sopii mulle! en meinaa kyllästyä ja ihmisetkin saa tottua poikkeukseen! (jotku on oikeesti epäilly, et ei olla oikeesti naimisissa kun ei ole KULTAISIA sormuksia!!!)
onnea vaan hirmuisesti naimisiin meneville!!!