Hakutulokset

1. N

seinäjoen sairaala

:wave:
  2. N

seinäjoen sairaala

:wave:
  3. N

seinäjoen sairaala

kokemuksia kyseisestä sairaalasta! itse olen kuullut vähän huononpuoleisia, vaikka omat kokemukset tähän mennessä ihan hyvät. nyt on alkanut askarruttamaan mieltä mm se saako sektion miten helposti, jos vauva liian iso? muutaman viikon päästä ois la ja painoarvioiden ja muidenkin mittojen...
  4. N

Tenatko käyttöön?

Raskaana 33 viikolla ja pissat tuli housuun. Voin sanoa taas, koska raskauden alussa kävi kerran samoin. Kyse ei ole siitä että pikkaisen lirahtaisi ponnistuksen yhteydessä vaan yhtäkkisestä pakottavasta tarpeesta, jonka joskus saa "vedettyä takaisin", mutta joskus rakko tyhjenee melkeinpä...
  5. N

Onko miehenne töissä ja kuinka paljon?

Onko lapsenne isät töissä ja kuinka paljon? Meillä isä tekee normaalia viiden päivän viikkoja ja keskimäärin 8h päivässä, mutta silti tuntuu, että isä ei ole koskaan kotona.. Miehelläni on vielä se, että hän on työnarkomaani. Hän on joustava työaikojensa suhteen ja tämän takia pomollensa tärkeä...
  6. N

Minkä kokoisia vauvoja 1kk ikäisenä?

meiil tyttö syntyessään 4.000g ja 53,5cm 1kk 5,340g ja 58cm
  7. N

Uusia ystäviä

Täällä ois kanss mamma joka haluais uusia ystäviä , även på svenska. Olen 4 lapsen äiti ja viides tulossa elokuussa!Asumme Kimossa(Oravainen) vanhimmalla pojalla on asperger+ADHD.(14 v) kirjoitelkaa, skriv till mej!! GUNILLA RENKONEN SIFFRISVÄGEN 70 66810 KIMO

Yhteistyössä