Hakutulokset

1. Alodia

Asumiskulut kuukaudessa, paljonko?

Euroiksi muunnettuna reilu 4000€, mikä kuulostaa ihan hullulta. Täällä on kuitenkin ihan eri hintataso ja palkkauskin sitten korreloi asuntojen hintoja. Eli "suomennettuna" vuokramme olisi 1000-2000€, riippuen paikkakunnasta. 150 neliön asunto, vuokraan kuuluu vesi, lämmitys. Autohallista...
  2. Alodia

Oisko teille paljon, jos saisitte puolisosi kanssa yhteensä 4300 euroa käteen?

Ei ehkä, jos tuo olisi ansiotuloa ja muita tuloja ei olisi lainkaan. Ehkä jos asuisimme Suomessa ja karsisimme esim. matkustelusta ja seuraelämästä kertyviä kustannuksia, 4300€ riittäisi kai ihan hyvin. Mutta ei sillä hulppeasti elä tämä yhden lapsen perhe. Riippuu mikä on hulppeaa, ehkä pitäisi...
  3. Alodia

Joka vuosi äitienpäivänä ihmettelen samaa asiaa

En nyt sen kummemmin puutu tähän, mutta uskon että joku voisi jopa olla kanssani samaa mieltä. Nimittäin joskus sen yhden ainoan lapsen kasvattaminen kunnolliseksi ihmiseksi voi olla aika vaikeaa : / Uskon, että suurperheiden äidit ja isät tekevät valtavan työn elättäessään ja kasvattaessaan...
  4. Alodia

Pääseekö karppaamalla eroon selluliitistä?

Käveleminen auttaa selluliittiin! Reippaat kävelylenkit useita kertoja viikossa tehoavat selluliittiin paremmin kuin ruokavalio. Tulevaa selluliittia voi tietenkin ehkäistä paremmalla ruokavaliolla.
  5. Alodia

Paljonko teidän tulot kuukaudessa on? Miten pärjäätte?

Minulla ei ole muita kuin pääomatuloja tällä hetkellä. Miehen tulot kuitenkin kattavat elinkulumme niin hyvin, ettei tiukkaa ole. Taloudellisesti meillä on kai verrattaen helppoa. : /
  6. Alodia

Kuinka monelle ihmiselle olette tänään puhuneet?

Näissä mennään täälläkin. Hulinapäivä!
  7. Alodia

Parisuhteessa toinen rakastaa aina enemmän - kummassa roolissa olet itse?

Uskon ainakin olevani se, joka rakastaa enemmän. Tuskin tätä enempää kukaan voi kumppaniaan rakastaa - on siis selvää, että minä rakastan eniten. Ja tämä asema on erittäin hyvä, on upeaa saada rakastaa juuri Miestäni :)
  8. Alodia

viikonlopun naamakuvaketju, kaikki kuvat tervetulleita

Kiitos, samoin sinulle suurenmoinenelämä! Olen kai peruskasvo, joka näyttää "freesiltä" ehostettuna :) Ja tietty valitsin edustavimman otoksen. Tackar, nyt tuntuu kivalta!
  9. Alodia

Avioehto=rakkaudeton liitto?

Höpsis! Avioehto osoittaa ainoastaan sen, ettei leikitä elävämme jotain satutarinaa. Se on realismia suhteessa, jossa toisella tai molemmilla on suurta tai vähänkin suurempaa varallisuutta. Mielestäni tämä on järkevää ja rationaalista - elämää kun ei voi ennakoida. Osoittaa myös kunnioitusta...

Yhteistyössä