Ei ihan tuore otos, mutta samalta taidan näyttää kuin puolisen vuotta sitten. Pirtsakka :)
Kivan näköisiä ootte kaikki, kuin raikkaita tuulahduksia. Muistattehan hymyillä valokuvien ulkopuolellakin :D
-UGGit, jotka joku jo mainitsi. Feikkiversiot vielä pahempia.
-Nuorukaisilla ne lippikset, suoralippaiset
-Yli-isot vaatteet; näyttää kuin olisi vedetty teltta päälle - halpa look
-Leveät ja leveähköt vyöt
-Saappaat, joissa on niittejä, rypytystä, epämääräinen korko jne.
-Semmoiset...
Minä en ole ollut mitenkään erityisen kiusattu, joskin taustani vuoksi syrjitty ja nälvitty koulussa. Olin kuitenkin ujo ja arka - tavallaan samalla tavalla pelännyt monia juttuja. Nykyään pelottaa jokin huono karma, joka mun miehessä taitaa olla, nimittäin kaikille sen entisille tyttöystäville...
Mieheni oli joskus ostanut tuota meille... Tästä on jo vuosia ja silloin harkitsin, onko hän todella se jonka kanssa haluan elää loppuelämäni :D En muistaakseni maistanut kahvia... Tai ehkä kerran pari vahingossa. Kyllä se ajatus etoi.
Sahramia on kaapissa ja siellä pysynee, ellei joku tee...
Nimenomaan. En ymmärrä sitä, että joku käyttää vielä palasaippuaa. Ne tuntuvat niin likaisilta, kylässäkin inhottaa käyttää semmoista, kun kuvittelee kuinka moni sitä on lähminyt...YÖKS. Suihkussa ok, sillä on kiva vaahdottaa pesusieni. Toisaalta kuluu suihkussa tosi nopeasti, juoksevan veden...
Isäni menehtyi ennen aikojaan 2 vuotta sitten, mutta oli kuolemaansa asti hyvin tiiviissä yhteydessä perheeseemme. Onneksi hän sai tavata lapsenlapsensa ja viettää aikaa hänen kanssaan. Äitini vierailee luonamme n. kerran kuussa, hän on ihan huippu kun viitsii matkustaa Suomesta tänne meidän...
Jo mainittuja perusmaljakoita löytyy vinopino (hohhoijaa niiden kanssa). Ehkä "hienoin" on Eero Aarnion Kupla-tuoli, jonka ostin opiskeluaikanani ja olen siksi siihen niin kiintynyt. Myös muuta Aarniolta, Tuplakuplaa jne. Lisäksi hieman tuntemattomampien suunnittelijoiden esineitä, jotka eivät...
Siirtävät 1000 työntekijää Accenturelle, joka sitten antaa heille potkut :P Hyvä Nokia, hyvä. Aika läpinäkyvää.
Tämä ei siis liittynyt yhtään mihinkään, vähän off topic :ashamed:
Presidentin valta on täysin muodollinen ja on yhdentekevää loppupeleissä leimaako (hyväksyykö) presidentti lain. Hänen lupaansa ei siihen asiaan tarvita :P
Merkittävin valta presidentillä on ulkopolitiikkaan, joskin suurin osa siitä näkyy edustuksellisena.
Puutun hieman tuohon ministerien salkkujakoon, josta keskustelitte. Joku on jo saattanut sanoakin tämän ketjussa, en vain jaksanut lukea sitä läpi.
Mitä nyt olen jaksanut netistä lueskella Suomen asioita, lienee selvää, että Katainen on pääministeri. Stubb pidetään ulkoministerinä...