Hakutulokset

1. Alodia

Pitäisikö suomalaisten maksaa vain ulkomaalaisten tuet ei suomalaisten?

Voi hyvänen aika, en minä ole kenenkään pöydästä leipäpussia riistämässä. En halua laskea verotusta, en vähentää vähäosaisten tukia jne. Tiedän vain siitä elämästä, jota olen elänyt. Kuten myös he, jotka ovat päinvastaista elämää eläneet, eivät he tunne ongelmiani. Pohdin enemmänkin sitä...
  2. Alodia

Soini ja persut edustavat KANSAA!

http://cdn1.beeffco.com/files/poll-images/normal/perussuomalaiset_1932.jpg Ei vielä :)
  3. Alodia

Jos tällä joku jotain vihaa, niin se on nimenomaan se viha. On hirveää, ettei Suomessa voi olla hyväosainen ilman, että syyllistetään tai tuomitaan perheen elämä tyhjäksi ja pinnalliseksi. Vihaan ehkä sitä, että äitiäni on kiusattu jo koulussa, sillä hän oli hyväosainen huono-osaisempien...
  4. Alodia

Suomessa jokaiselle periaatteessa tarjotaan asunto jne. Etelän maissa tällaista pohjoismaalaista hyvinvointiyhteiskuntaa ei ole ollut tarvetta luoda, sillä a) kyllä, ihmiset selviävät ulkona nukkuen hengissä b) perhe on paljon merkityksellisemmässä ja keskeisemmässä asemassa ja huolehtii...
  5. Alodia

Perussuomalaiset on vasemmistopuolue eikä oikeistolainen.

Siis konservatiivinen äärioikeistolainen puolue, joka harjoittaa sosialistista politiikkaa?
  6. Alodia

Siteeraat minua onnistuneesti. Juuri näin sanoin. En sanonut "En ymmärrä suomalaisia, jotka plaaplaaplaa...". Kun olet vanha ja iäkäs, haluaisitko sinä, että sinusta huolehtisivat perheenjäsenet, sukulaiset ja ystävät tutussa ympäristössä VAI haluatko laitokseen yhteiskunnan huollettavaksi...
  7. Alodia

Huhuu, olen kysynyt jo kolmesti MITKÄ MAINITSEMANI ASIAT OLIVAT RASISTISIA JA YLTIÖNEGATIIVISIA? No, helpotan oloanne. Suomi on upea maa. Se on kuulu kauniista luonnostaan, tuhansista järvistään ja vehreistä metsistään. Suomalaiset ovat luonnostaan ahkeria ja rehellisiä - teemme työmme...
  8. Alodia

Kyllä, olet oikeassa. Kannustatko siis alkoholin käyttöön ja tupakoimiseen? Kenties ihannoit niitä? Kannustat niihin? Tällähän se valtion talous korjataankin. Ihme kun ette ole hoksanneet, että haittaveroa pidetään tarkoituksellisesti korkeana... Ja ihme etteivät PS:t vaadi niiden laskemista...
  9. Alodia

Toteamukseni ei liittynyt mihinkään tässä ketjussa, kunhan totesin kun ymmärtämättömyydestä oli puhe. Mistä ihmeestä kiskaisit tuon väitteesi :o ? Ja otit esille hyvän huomion kirjoituksessasi: me kaikki tarvitsemme joskus auttavaa kättä. Siksi on hyvä koota ympärilleen tukiverkosto. Jos se...
  10. Alodia

Mikä tekstissäni on rasistista? En inhoa suomalaisia, negatiivinen saatan olla, mutta se johtuu vain suomalaisuudestani. Tehän hyökkäätte päälleni kuin piraijaparvi, rauhoittukaas nyt hyvät naiset. Malttia malttia.
  11. Alodia

Tässä on se pointti, että esimerkiksi moni sairaanhoitaja olisi työttömänä ilman alkoholin väärinkäyttöä. Toisaalta alkoholin käyttö aiheuttaa yhteiskunnalle noin 5 miljardin kulut vuodessa...
  12. Alodia

"Tukea" saan vain ja ainoastaan mieheltäni, kotiäitinäkin elän pitkälti omilla rahoillani. Säälittävää? Älkääs ähkykö noin, haluan vain leikkiä ajatuksella. ;) Rasistista? Leikkaa ja liimaa minulle ne sanat, joilla ilmensin RASISMIA. Ehkä olen vain suomalaiskriittinen? :D Nyt hei...
  13. Alodia

Asun maassa, jota rakastan, kiitos kysymästä. Mutten vihaa Suomea. En vain ymmärrä sitä maata. Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka elävät elämää, jota inhoavat.
  14. Alodia

Harkitsin ja muutin. Yleistävää kyllä, pahoitteluni siitä. Muttei teidän muidenkaan teksti ole kovin monitahoista :P Puhun yleislinjasta. Ja selvästi sattuu teillä omaan nilkkaan... Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
  15. Alodia

No ei minulla toistaiseksi ole muuta kansalaisuutta kuin suomalainen :P Onko meillä maailmaa kolunneilla vähän avarampi näkymys... Tai ehkä objektiivisempi. Ps. Kun täällä puhuttiin siitä mikä maa on milloinkin auttanut Suomea, kuinka paljon ja onko ollenkaan... Kuka, joka minulta...
  16. Alodia

Tämä nyt on vähän saivartelua, mutta höpötän kuitenkin. Mitä hyvää suomalaiset ovat minulle koskaan antaneet? Palvelu on päälinjaisesti ollut huonoa ja ynseätä, ihmiset ikäviä ja valittavat kaikesta. Aina väitetään, että nämä vuodenajat masentavat. Höpöhöpö, ilmapiiri siellä masentaa. Kadulla...
  17. Alodia

Elohiiri toisen silmän alaluomella. Mistä johtuu?

Tuijotat paljon näyttöä?
  18. Alodia

Ystävilläni kaikilla homo ystävä, trendikästä vai oikeeta ystävyyttä?

Ystävilläni kaikilla hetero ystävä, trendikästä vai oikeeta ystävyyttä?
  19. Alodia

Tietysti, kukas muu kuin hieman typerä hullu uskaltaisi moittia maailmanmahtia Suomea :P

Yhteistyössä