Hakutulokset

1. Alodia

Paluu pulpettiin-testi

Peruskoulussa taisi olla muutama numero yhtä huonompi. :) Äidinkieli.................... 10 Englanti...................... 10 Ruotsi........................ 10 Matematiikka.................. 10 Fysiikka ja kemia............. 10 Biologia ja maantieto......... 10 Historia ja...
  2. Alodia

Tutkija: Hallituksesta voi tulla vahvempi ilman perussuomalaisia

Samaa mieltä, olisin mielenkiinnolla seurannut miten se porukka kantaa hallitusvastuun. Mielestäni tuo ei ollut mikään uutinen - on päivänselvää, että KOK, SDP ja PS olisivat muodostaneet heikon ja eripuraisen hallituksen. Hallituksen on oltava yksimielinen (vähintään näennäisesti) ja...
  3. Alodia

kun sanotaan vaik et: meil on nyt hanimoon...ni kuinka se kirjotetaan oikein??

Jos kuitenkin yritettäisiin välttää englanninkielen sotkemista suomeen ja kutsuttaisiin sitä ihan vain kuherruskuukaudeksi (ei hanimuuniksi, hanimooniksi tai miksikään muuksi finglishiksi) ;)
  4. Alodia

Saako teidän pihalle tulla leikkimään vaikka itse ette ole pihalla tai edes kotona?

Samalla linjalla mennään, eli ei sa(isi)a meilläkään. Lapsen ei tarvitse sitä itsestään tietää, mutta vanhempien on tehtävä kotona selväksi, että kotipiha on oma piha ja muiden pihoille pääsee, kun kysyy talon omistajalta luvan. Ihan periaatteesta. Nimimerkillä: Naapuri juoksuttu...
  5. Alodia

Kadehdin Savannan elämää!!!

Monien ihmisten elämä näyttää ulospäin erilaiselta, kuin mitä se todellisuudessa on. Itse kauhistelen joskus suurperheiden arkea, mutta vanhemmat vakuuttavat olevansa onnellisia ja perheessä kaikki hyvin, vaikka homma minusta näyttääkin kaaokselta. Jonkun elämä taas näyttää upealta ym. mutta...
  6. Alodia

Missä aidot Gant ja tommy hilfiger vaatteet on valmistettu??

Laadusta ne tunnistaa. Ainakin hupparit ja tietynlaiset neuleet, joissakin paidoissa laatu voi hieman vaihdella. Mielestäni aidot on aika helppo erottaa "feikeistä" - itse en myisi hyväkuntoista Gantin / Hilfigerin paitaa kirpputorilla alle 15-20€. Eli alhainen hinta voi epäilyttää...
  7. Alodia

Millä perusteella valitsitte lapsillenne nimet? kertokaa nimet jos haluatte

Mieheni isoisän nimi oli Sebastian, joten halusimme siirtää nimen omalle lapsellemme. Isoisä oli hyvin rakas ja on upeaa, että voimme pitää edes nimen elossa ja muiston mielessämme.
  8. Alodia

Mitkä olisi hyvät kengät etelän reissulle? pitäisi olla kevyet mutta ei sais hangata..

Minulla on tämmöiset kengät, joilla kävelen matkoilla lämpimissä maissa. Ja siis nimenomaan kävelen - silloin kun päivän aikana mittariin kertyy monia monia kilometrejä. Käytän "nätimpiä" kenkiä, korkokenkiä ja sandaaleja, kun ei liikuta niin paljon paikasta toiseen, lekotellaan rannalla, on...
  9. Alodia

saitko mieheltäsi "vauvalahjan"?

Vaihdoimme lahjoja hieman ennen poikamme syntymää. Annoimme molemmat (sattumalta) toisillemme kellon. :) Asiasta ei sovittu, se oli molemmille selvää, että näin tehdään.
  10. Alodia

Mies ei ole tullut töistä kotiin,

Ymmärrän yskän ;) Tässä ei nyt kuitenkaan leikitä missään teinisuhteessa, tunnen mieheni erittäin hyvin. Lisäksi tapaus ei sattunut suomalaisen kulttuurin vaikutuspiirissä. Noh, kuitenkin. :)
  11. Alodia

Mies ei ole tullut töistä kotiin,

Hyih, hirveä tunne! Minulle kävi kerran samoin. Miehen piti soittaa, kun yöllä tulee kotiin (olimme eri kaupungeissa). Valvoin kolmeen odottaen soittoa, lopulta nukahdin hieman huolissani. Puhelin ei vastannut. Kuuden maissa heräsin ja soitin hänelle, ei edelleenkään vastausta. Puolenpäivän...
  12. Alodia

Jos Sinusta tehtäisiin elokuva, kuka näyttelisi pääosaa?

Ehdottomasti Sinkkuelämän Charlotte York eli Kristin Davis. Mielestäni näytämme aika samalta ja muutenkin muistutan Charlottea :)
  13. Alodia

Onko miehesi tossun alla?

Ei ole. Mieheni tulee hieman erilaisesta kulttuurista eikä ole kysettäkään, kuka on meidän perheen pää. Hänellä on aika vahvat mielipiteet ja toisaalta mieheni on tehnyt aina hyviä ratkaisuja, joten luotan hänen arvostelukykyynsä. Tunnen oloni turvalliseksi, kun en joudu kontrolloimaan miestäni...
  14. Alodia

G: Millaisen miehen kanssa ET voisi elää?

Besserwisser. Tarkoitin tuolla sitä, että mies liikkuisi vähemmän kuin minä = alle neljä kertaa viikossa. Minun elämässäni se olisi vähän. Yritin siis viestittää, että vaadin mieheltä urheilullisuutta, mahdollisesti keskivertoa enemmän.
  15. Alodia

G: Millaisen miehen kanssa ET voisi elää?

Nyt tuntuu kurjalta, te ette tykkäisi kai minun pukumiehestäni, joka on siisteysintoilija, urheiluhullu (liikkuu siis itse, ei katso) ja nimenomaan on kauluspaita suoriin housuihin työnnetty... :ashamed: Minulle puolestani ei kelpaisi mies, joka... - On pitkäaikaistyötön - On saamaton...
  16. Alodia

Mies on kiittämätön pa*ka!!!

Raivostuttavaa. :headwall: Kuulostaa enemmän kipeältä koiralta, kuin sairastuneelta mieheltä. Eläimet kun eivät yleensä ymmärrä, että niitä yritetään hoitaa. Noh, mikäli ei hoiva kelpaa, niin hän kyennee siinä tapauksessa selviytymään itsekseen. Kiittämättömyyttä ei pidä sietää loputtomiin...
  17. Alodia

Oletko ekstrovertti vai introvertti?

Sinällään hauskaa, jos suurin osa vastanneista kokee olevansa introverttejä. Täällä me löpistään omista asioistamme, haukutaan toisten vanhemmuutta ja koteja, postaillaan kuviamme jne... Ehkä tänne kokoontuvat kaikki introvertit tilittämään sieluaan puhtaaksi ;)
  18. Alodia

Millainen on täydellinen kotiäiti/äiti

Saako ottaa kliseet käyttöön? Siinä tapauksessa täydellinen kotiäiti... - pitää itsestään hyvää huolta, eli ehtii jumpille ja lenkille - pukeutuu ja laittautuu huolitellusti - laittaa ruokaa ja leipoo, mielellään mahdollisimman hyvin - siivoaa niin, että koti on lähes aina tiptop - laittaa...
  19. Alodia

ja mitäs teillä on tänään syöty iltapalaksi ?

Poika sai sitä tavallista herkkuaan: puuroa. Mies saa iltapalaksi operavoileivän ja rahkaa, kunhan kotiutuu treeneistä. Minä mussutan paahtoleipää ja rahkaa :)
  20. Alodia

Oletko ekstrovertti vai introvertti?

EKSTROVERTTI: - seurallinen, tarvitsee vuorovaikutusta muiden kanssa - tutustuu helposti ihmisiin - laajat ihmissuhdeverkostot - ideoi keskustelemalla muiden kanssa INTROVERTTI: - tarvitsee yksinoloa ja omaa aikaa - pohdiskelija - ilmaisee ajatuksensa vasta kun ne ovat valmiit -...

Yhteistyössä