Mies on kiittämätön pa*ka!!!

• Viestiketjun aloittaja arghhh
  • Ensimmäinen viesti
arghhh
Mies makaa kipeänä vatsataudissa. Alkoi viime yönä. Oli ihme kyllä lähes ihmisiksi iltapäivään asti. Siitä lähtien on sitten kiukutellut ja kaikki mitä sen hyväksi on tehnyt on saanut haukut kiitokseksi. Näin käyttytyy joka helvatun kerta, kun on hiemankin kipeä. On kuin uhmaikäinen lapsi, joka valittaa ja kiukuttelee koko ajan, mutta ei silti osaa itseään ilman apua hoitaa terveeksi. Typerä ukko, joka kittaa vain vettä ja sitten ihmettelee kun mikään ei imeydy. Kun hänelle joutuu puoli väkisin haukkujen kera alkaa juottamaan kunnollista suoloja ja sokeria sisältävää nestettä, niin räksyttää kuin kapinen rakki koko ajan. Kukapa siitä nesteen mausta pitää, mutta AIKUISTEN pitää pystyä hyväksymään se, että joskus täytyy juoda pahanmakuista nestettä, ettei olisi enää pipi...

Raivostuttavaa. :headwall:

Kuulostaa enemmän kipeältä koiralta, kuin sairastuneelta mieheltä. Eläimet kun eivät yleensä ymmärrä, että niitä yritetään hoitaa. Noh, mikäli ei hoiva kelpaa, niin hän kyennee siinä tapauksessa selviytymään itsekseen. Kiittämättömyyttä ei pidä sietää loputtomiin, ei edes kipeältä puolisolta!

Meillä mies on kanssa aika kiukkuinen/valittava kipeänä mutta ei lähellekään tuota luokkaa :) Ei siis hauku minua tmv. Onhan se ikävän tuntuista olla kipeänä ja valitan itsekin aina miten kamala olo etc.

Sano kuitenkin, että jos ei apu kelpaa (ei arvosteta) niin sitten ei tule apua. Ei kenenkään tarvitse tuollaista katsoa!

vieraas
Me oltiin miehen kanssa yhtä aikaa mahataudissa. Lapsia on kolme alle kouluikäistä, nuorin 6kk, myös 3v oksensi. Mies makasi koko päivän ja valitti. Mä hoidin lapset, pesin pyykit ja kyllä, myös valitin. Mut eniten mua ärsytti just tuo juomattomuus, että mies ei edes vaivautunut itsestään pitämään huolta. Ei edes yrittänyt parantua.

Yhteistyössä