Hakutulokset

1. S

Kevättä ilmassa?

Ei kannata olla kateellinen! Ikää kaverilla oli ainakin 60 ja promilleja varmaa yli kaksi... Mäkin tänään huomasin, että kukkapenkistä puskee krookuksia. Voi parat, ne varmaa kuolee..
  2. S

Pakko laittaa -69 lle oma pino

:wave: Vielä ehtinyt: joulukuussa syntynyt
  3. S

Kevättä ilmassa?

Työkaverin kanssa puhuttiin tänään juuri että onkohan miehille tullut joku kevään huuma... Hänelle oli viikonloppuna ohikulkenut mies (vähän renttu) lykänny lapun kouraan, jossa oli miehen puhelinnumero ja sitte siinä luki "salarakas". Mies pyysi työkaveriani soittelee eikä käyny sen enempää...
  4. S

Etsitään kadonneita ystäviä

Koulukaverit.comin kautta olen muutamia tuttuja löytäny
  5. S

Lausahduksista ja niiden lähteistä?

Tuossa kun oli yksi ketju lausahduksista niin tuli mieleen, että mistä mahtaa jotkut lausahdukset olla lähtöisin, kuten "Levisi kuin Jokisen eväät" "Putosi kuin eno veneestä" "Täynnä kuin Turusen pyssy"
  6. S

hömpänpömppää ajankuluksi

Renny Harlinin näin juhannuksen alla, tallas torilla vastaan. Viime syksynä näin itse presidentin Hakaniemen kauppahallissa. Meinasin vielä etuilla rouvan eteen kun oli siinä ystäviensä kanssa pähkäilees kojun edessä ja mä meinasin hermostua kun en tienny, ostaako ne ämmät mitää vai jahkaako...
  7. S

lehti -suosituksia

Otsikon perusteella olisin sanonut Meidän perhe mutta kun luin kysymyksen niin miten oisi Cosmopolitan? Mulle joskus 10 vuotta sitten jopa tuli se. Mutta se oli sinkkuaikaa sillo...
  8. S

Arvaatteko?

Mikä se kerittelijä on?????? Kerro jo!!! Mulkata on täällä päin sitä, että vettä menee saappaan varresta sisään.. Mä olen kyllä kans ajatellu, että se on mulkoilua
  9. S

tupakoinnin lopetus

Vielä lisäisin.. että kirjoittele tänne miten sun lopetuksen kanssa menee. Huom. lopetuksen, ei lakon... Toi on niin iso juttu että tukea täältä kyllä tulee jos tarvit :hug:
  10. S

tupakoinnin lopetus

Se on kyllä vaikeaa, sanoi tupakoimattomat mitä tahansa! Mä poltin 13 vuotta, loppuaikana meni reilut puoli askia päivässä. Varmaan yli puolet tuosta ajasta yritin lopettaa. Joka askin piti olla viimeinen. Sitte olin niin säälittävä, että menin ostaa niitä pikkuaskeja. Että vielä yksi pieni...
  11. S

Arvaatteko?

Kahvipöydässä....? Oisko kahvikerma? :| :whistle: Meillä oli miehen kanssa joku vuosi sitte riita sanasta MULKATA. Mä en tienny mitä se tarkoittaa ja kun kuulin merkityksen niin totesin etten ole ikinä kuullu. Miehen nimestä se oli ihan yleinen sana Suomessa mut yllättävää kyllä niin...
  12. S

tuoksuuko teillä pulla?

Pulla harvemmin, varmaa jotain kans 10 krt vuodessa. Taikinan teen kyllä itse niin pääsee muksutkin leipoo mukana. Välillä tulee leivottua jotain muuta mut kans jotain keskimäärin kerran kuussa. Jos jonkun piirakan teen, niin siitä jää aina osa tähteeksi. Vaikka olis vieraitakin käymässä...
  13. S

Meikkivoiteesi/meikkipuuteri&poskipuna&puuterisi?

Joe blascon meikkivoide, poskipunaa en käytä. Puuteri on joku ikivanha Anytime, pitäs kai ostaa uusi. tosin käytän sitä harvoin. Toi blasco ajaa kyllä puuterinkin virkaa. Mulla on kasvoilla ruusufinni joten peittoa pitää olla ettei ole nenä punaisena koko ajan. Muutoinkin pitää olla tarkka...
  14. S

Pakko hehkuttaa edes jollekkin.

Onnea! Ja että sait kilot noin nopeasti pois :flower: Mulla meni melkein vuosi kuopuksen jälkeen. 20 kiloa tuli raskauden aikana ja elämäni ensimmäistä kertaa laihdutin kun 10 kiloa ei lähtenytkää noin vain... Keski-ikä lähestyy ja kyllähän sen näkee että tarkempana saa olla mitä...
  15. S

Pieni talo preerialla,alkoi uudelleen tänään,pakko kyllä taas katsoa...

Juu, olin heti nenä ruudussa.. Ihana!
  16. S

Mtv3 leffa tänä iltana

Olipa taas hyvä. Mutta toisaalta se Emma Thompsonin esittämä nainen oli niin surkea... Kun löysi joululahjasta sen levyn vaikka oli miehen nähnyt ostavan kultakorun. Ja tajus että miehellä oli toinen nainen. Siis voi miten hyvin se näytteli! Se sen pettymys oli ihan käsinkosketeltavaa, mulle...
  17. S

LAPSILISÄ LAKKAUTETAAN SUURIMMASTA SUMMASTA ALKAEN!

Toi olikin muuten hyvä pointti.. Tai vastaava tilannehan voisi olla jos perheestä joku lapsi muuttaa erotilanteessa jonkun toisen vanhemman luokse. Tuo systeemihän takaa sen, että kaikki saa tilanteessa kuin tilanteessa saman määrän lapsilisää. By the way vinkkinä uusperheille: jos...
  18. S

80-luvun sarjat

Muistatteko sen Paluu Eedeniin? Missä mies tyrkkäs muijansa suohon ja krokotiili raateli sen ja sitte se jotkut alkuasukkaat pelasti sen ja se nainen meni plastiikkakirurgille. Kirurgi teki niin hyvää jälkeä että siitä naisesta tulikin huippumalli. Toooooosi uskottavaa :laugh: Sitte se sai...
  19. S

LAPSILISÄ LAKKAUTETAAN SUURIMMASTA SUMMASTA ALKAEN!

Näin on :hug: Mut kaikesta huolimatta voi vitsi sentään kun mä kuitenkin tykkään työstäni sikapaljon! :p
  20. S

Nyt se sitten alkaa...

Mua hirvittää... Huomenna pitäs lähteä kurssille 120 km:n päähän... Mä ajan ja kaiken lisäksi otan neljä henkeä kyytiin. Jotenkin yksin ajaessa ei niin hirvittäisi mutta kun olet vastuussa neljästä hengestä.. :( Ei onneksi huomiseksi luvannut enää sadetta mutta tiet voi olla aika sohjoiset...

Yhteistyössä