no, mie voisin kysellä Juttaa joka asui ala-asteen aikohin samalla pihalla Jns:ssa ja muutti sitten Forssaan. oisko vm-70-71
Sieltäpä sitä minökin olen mailmalle ponkassu Tosin mä asuin vuosina -79-90 välisen ajan, eipä tiedä vaikka oltais tuttuja, niin ja mä asuin ykkösalueellaAlkuperäinen kirjoittaja Marakatti:eli vuosina 1971-1989 Vantaan Länsimäessä asuin.7 kerros kahden 9 kerroksisen talon A-talossa.Ne ymärtää varmaan jotka paikan tietää...
Minäkin olen nyt tuolla facebookissa. Siellä on kohta mihin voi laittaa tyttönimensä ja hakukone löytää sit myös vanhalla nimellä. Testasin ja toimii =)Alkuperäinen kirjoittaja Zennifer:Kokeilkaas seuraavia paikkoja vanhojen tuttavuuksien hakemiseen, jos ette vielä ole kokeilleet:
www.koulukaverit.com
www.facebook.com
Olen itse löytänyt monia. Facebookin huono puoli tosin on se, että vanhalla sukunimellä ei löydä eli jos ovat menneet naimisiin niin eipä niitä sitten oikein löydä..
Ykkösellä minäkin.Kenttää vastapäätä niissä tornitaloissa.Alkuperäinen kirjoittaja nannanella:Sieltäpä sitä minökin olen mailmalle ponkassu Tosin mä asuin vuosina -79-90 välisen ajan, eipä tiedä vaikka oltais tuttuja, niin ja mä asuin ykkösalueellaAlkuperäinen kirjoittaja Marakatti:eli vuosina 1971-1989 Vantaan Länsimäessä asuin.7 kerros kahden 9 kerroksisen talon A-talossa.Ne ymärtää varmaan jotka paikan tietää...
=)