Etsitään kadonneita ystäviä

Kävin varastamassa idean tuolta mitäs nytistä. Jos tässä ikäluokassakin olis menneisyyteen jääneitä ja kadonneita kaivattuja ystäviä?

Itse haluaisin yhteyden ainakin
Jaanaan (raumalta ) ja Eevikseen (itä-suomesta ), joiden kanssa kävin keramiikkakoulua 80-luvun lopussa
sekä Tuulaan (torniosta ), joka jäi frankfurttiin -95
=)
Entä Essi ja Sari säkylästä? Oltiin kielikurssilla brightonissa -82 tai -83?
 
Mulla olisi Sanna vm. -71, syntyisin soutupitäjästä, muutti sitten Jyväskylään opiskelemaan graafista alaa jos oikein muistan.

Pitäs varmaan yrittää järjestää yläasteen luokkakokous, jos sinne sais porukkaa haalittua kasaan vaihtamaan kuulumisia.

 
Kokeilkaas seuraavia paikkoja vanhojen tuttavuuksien hakemiseen, jos ette vielä ole kokeilleet:

www.koulukaverit.com
www.facebook.com

Olen itse löytänyt monia. Facebookin huono puoli tosin on se, että vanhalla sukunimellä ei löydä eli jos ovat menneet naimisiin niin eipä niitä sitten oikein löydä..
 
Koulukavereista ei löydy, pitääkö facebookkin ensin rekisteröityä ennen kuin pääsee selaamaan? Väestörekisterikeskuksesta olen pyytänyt tuota saksaan karanneen osoitetta, mutta osoitetta ei ole päivitetty sen koommin suomeen. Muistelen, että tuula haaveili muutosta sveitsiin. Rivella, et satu olemaan Tuula? =) Onko siellä päin ketään suomalaista tuulaa? =)

Olis vain tosi kiehtovaa löytää vanha ystävä tämän linkin kautta.
 
Minä olen etsinyt koulukavereista ja myös Facebookista, mutta ongelmani on , kun en tiedä sukunimiä eikä koskaan käyty samaa koulua ja viimeksi nähnyt noita Rovaniemen ihmisiä vuonna -76. Ja kuten olen huomanut facebookissakin niin eipä sieltä löydy tyttönimellä edes kavereita joiden kanssa kävin samaa koulua 9 vuotta

Facebookissa tarvii rekisteröityä, jos haluaa nähdä kaikki, mutta ilman rekisteröitymistä voi nähdä 3 sivua eli voi olla mahdollista että löydät ilman rekisteröitymistä:
 
Väestörekisteristä tuli juuri vastaus, pistin yhdeksällä eurolla kyselyitä. Löytyi tuo Jaana, vaasan lähistöllä asustelee kuulemma nykyään. Pari ala-asteen ystävää löytyi myös. Tuulalle herjaa edelleen sitä samaa vanhaa osoitetta.
 
Oispa jännä, jos tätä kautta löytäis jonkun kadoksissa olevan tuttavan. Yritänpä siis minäkin. :ashamed:

Multa on kadoksissa vanha kirjekaveri Sanna (-75) Turusta. Kirjoiteltiin yläasteikäisenä paljonkin ja nähtiinkin välillä. Kirjoittelu jäi kun muutin Ouluun vuonna -92. Välillä on ollut mielessä, että mitäs hälle nykyisin kuuluu... jos vaikka asuisi edelleen Turussa, niin ei ois ees mahdotonta nähdäkin joskus, kun tässä naapurissa melkeen itekin asustan. :)
 
Minulla on eräs ystävä hukassa.Kuulin hänestä viimeksi, kun olin synnyttänyt tyttäreni.Ystäväni sattui soittamaan mulle,kun olin kotiutunut nyyttini kanssa sairaalasta.Hänellä ei ollut aavistustakaan,että olin ylipäätään edes odottanut vauvaa.Ystävätär oli viimeksi puhelimessa puhuessammme lähdössä pelaamaan sählyä ja aikoi ottaa pian yhteyttä uudestaan.Luulen,että hänelle, poikamiestytölle oli aika shokki että sain lapsen.Merjaa kaipailen,vaikka tuskin tältä palstalta häntä koskaan tavoitan :'(
 
"Me ollaan löydetty otava, me ollaan löydetty otava" Kuulostaako laulu tutulle? Keksittiin se eräänä talvi-iltana ulkona leikkiessämme =)
Missä siis olet Sari, joka asuit hetken naapurissamme Parolassa, kunnes muutitte muistaakseni Porvooseen?? Sukunimesi alkoi K:lla.
 
LAHTELAISET huomio.
Mulla ois kadoksissa yksi ystävä, mutta nimeä en viitsi laittaa palstalle. Etunimi ei ole kamalan yleinen ja alkaa P kirjaimella. Asui ainakin 8 vuotta sitten Lahdessa. Muutti silloin avoliittoon. Harrasti kynäilypiiriä oliko se työväenopistossa. Jossain vaiheessa on kuulemma ollut töissä Launeen prismassa. Ikää olisi nyt 40-vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Väestörekisteristä tuli juuri vastaus, pistin yhdeksällä eurolla kyselyitä. Löytyi tuo Jaana, vaasan lähistöllä asustelee kuulemma nykyään. Pari ala-asteen ystävää löytyi myös. Tuulalle herjaa edelleen sitä samaa vanhaa osoitetta.
Miten tuolta kysellään?
 
Voi! Mulla olis niitä niin paljon.Kadonneita kavereita
Esim.kaikki kielikurssilaiset Torquy stä vuonna 1985 oltiin kielikurssilla siellä kolme viikkoa.
Kaikki lapsuuden kaverit joitten kanssa tiet eros ku mentiin kouluun jne...

Kaikki jotke tunnistaa ni ottakaa yhteyttä rohkeesti vaan

eli vuosina 1971-1989 Vantaan Länsimäessä asuin.7 kerros kahden 9 kerroksisen talon A-talossa.Ne ymärtää varmaan jotka paikan tietää...
 
Facebookiin kannattaa laittaa entinen sukunimi sinne profiilitietoihin, jos on mennyt naimisiin tai muusta syystä vaihtanut nimeä, silloin haku onnistuu.
Minä haluaisin tietää mitä kuuluu vanhalle kirjeystävälleni Tanjalle, joka lähti opiskelemaan biologiaa 90-luvun lopulla. Oli muistaakseni jostain Forssasta päin kotoisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Koulukavereista ei löydy, pitääkö facebookkin ensin rekisteröityä ennen kuin pääsee selaamaan? Väestörekisterikeskuksesta olen pyytänyt tuota saksaan karanneen osoitetta, mutta osoitetta ei ole päivitetty sen koommin suomeen. Muistelen, että tuula haaveili muutosta sveitsiin. Rivella, et satu olemaan Tuula? =) Onko siellä päin ketään suomalaista tuulaa? =)

Olis vain tosi kiehtovaa löytää vanha ystävä tämän linkin kautta.

En ole Tuula enka valitettavasti edes tunne taalta ketaan sennimista. En tosin tunne kovinkaan paljon suomalaisia, kun en pahemmin liiku suomalaispiireissa.

 
http://192.49.222.187/osoitepalvelu/

Tuolta "hae osoite" kohdasta avautuu lomake, mihin täytät niin paljon tietoja kuin kyseisestä henkilöstä tiedät. Sit lopuksi maksat pankkikoodeillasi 2,25e /osoite. Ja on tuolla näköjään maksullinen puhnumerokin, mistä voi tiedustella. =)
 
Rivella, olen viettänyt yhden kevättalven aikoinaan Freiburgissa saksan puolella siis. Kävimme yöjunalla juhlimassa Baselissa "Faschingia?" tai "Fastnachtia?" tai mitä se nyt olikaan, en nyt muista millä nimellä se missäkin tunnetaan. Oli komia kulkue ja isot bileet kaduilla! =)
 
Niinpä niin, laskiaisjuhlan paikallisversiohan se olikin =) Asutteko juuri Baselissa? Olin silloin aikoinani schwazwaldin matkailulla työharjoittelussa ja sain kutsun Freiburgin kaupungin herroille rakennettuun katsomoon seuraamaan paikallista kulkuetta. Muistan kuinka vanha mies, joka juonsi tilaisuutta katsomon edessä, jäi vauhdikkaan kulkueen jalkoihin, kaatui, löi päänsä - ja kuoli. Se oli tosi järkyttävää.

Olisiko sulla jotain linkkiä teidän kaupungin juhlintaan? Olis kiva katsella kuvia tai filminpätkiä, muistella menneitä =)
 

Yhteistyössä